1. Met ons gezin hier gegeten op een zondag. Na een aantal goede ervaringen is het ons deze keer erg tegen gevallen. Er liep 1 meisje in de bediening die vertelde er net werkzaam te zijn, zij deed echt haar best om de gasten ter wille te zijn maar vanuit de keuken werd er van alles geroepen en gevraagd aan haar, helaas niet op een positieve manier. Waardoor zij meer achterin de zaak stond als voorin bij de gasten.

Nadat al een aantal gasten waren vertrokken zonder gegeten te hebben besloten wij geduld te hebben en het toch een kans wilden geven omdat het eten de vorige keren heerlijk was. Na enige tijd kwamen de voorgerechten die ons goed hebben gesmaakt. De kwaliteit van de hoofdgerechten was ver beneden peil. Vlees wat lekker warm hoort te zijn lag lauw op het bord, de gyros was veelal niet gaar en de tapas weinig verrassend. Problemen met de grill werd er gezegd, en dan ook nog benoemen dat de serveerster er nog maar net was door de kok, ehm ja maar wij legden de link niet tussen de nieuwe serveerster en de slechte kwaliteit van het eten dat uit de keuken kwam.

Al met al een hele slechte ervaring, wel alle lof voor de serveerster die echt probeerde haar best te doen! Blijkbaar zaten er ook bekenden van de kok (eigenaar?) in het restaurant want hij zat op een gegeven moment bij hen aan tafel. Met hen besprak hij de in zijn ogen slechte werkwijze vd serveerster. Tip voor de serveerster: zoek snel een andere werkgever die je niet als voetveeg behandeld !