1. Vaak hebben we hier eten besteld, wat redelijk te doen was. Een aantal weken terug hebben we een bestelling gedaan en daarvan kwam het eten slecht aan. Alle bakjes waren los en de tas lag vol met de saus. Na gebeld te hebben moesten we de boel even inpakken en we zouden nieuw eten krijgen. Een half uur later stond de bezorger voor de deur met nieuw eten, alleen kwamen we er achter dat de portie saté er niet bij zat... Nog maar een keer bellen. Antwoord was dat we het bij onze volgende bestelling gratis zouden krijgen (wat heet gratis, we hebben hem nu immers al betaald).

Nu onze volgende bestelling op 05-05-2015 zelfde bestelling gedaan met de mededeling dat we de portie saté erbij zouden krijgen en met de vraag of ze willen opletten dat het eten dit keer in de bakjes wordt bezorgd. Het meisje verzekerde me dat het goed zou komen. Na meer dan een uur te hebben gewacht ging de bel en daar was ons eten, met natuurlijk alle saus weer uit de bakjes. Dit keer geen saté erbij, maar ook de saté van de vorige bestelling zat er niet bij, dus nog maar een keer bellen. Na 3x ons verhaal te hebben gedaan, kregen we een vrouw aan de telefoon die ons niet eens te woord wilde staan en ook nog even wist te vertellen dat de afspraak over de saté niet waar was. Dus voor ons nooit meer Wo-Hing!