1. Zaterdagavond uit eten geweest met vrienden (gereserveerd). Restaurant ziet er gezellig uit.

Paar minpuntjes: personeel vergat stokbrood met boter te brengen, vervolgens 3 x de bestelde drankjes. Bediening is onervaren, kan geen duidelijk antwoord op vragen over de gerechten geven. Bij 4 hoofdgerechten werd 1 klein schaaltje friet geserveerd. Niemand vraagt of alles naar wens is. Leidinggevende loopt rond ondertussen heel omstandig op haar horloge kijkend, alsof ze daarmee wil zeggen: jullie kunnen wel gaan. Na het dessert werd toch wel heel snel en duidelijk aangegeven, dat we wel konden vertrekken (om 22.15 uur).

Onprofessioneel, kwaliteit eten niet geweldig, prijs/kwaliteit verhouding slecht, service slecht. In het verleden scoorde dit restaurant beter naar ons gevoel. Jammer!!

5,9