1. We werden stijfjes ontvangen. Wellicht omdat we zelf enigszins netjes gekleed waren. Ik merkte dat ik me niet kon ontspannen in dit restaurant. Het eten was goed, alhoewel de Grietfilet smaak (al is het een beetje zout er bij, of op tafel) een bite mist (tip). De huiswijn rood is een aanrader.
    Gelukkig waren we niet ongeduldig en hadden we niet de minste haast, want er werd telkens wel lang gewacht met de volgende gang. De drie gangen maaltijd duurde zeker drie en een half uur.
    Het was een heel statisch restaurant. Een beetje zoals een eerste klas stilte coupé. Luxueus en rustig, maar je houdt je rustig en maakt geen geluid. Gedurende de 3,5 uur leek alles onbeweeglijk. Alle gasten al die tijd vastgeplakt op dezelfde stoelen, alsof niemand durfde te bewegen of te praten. De gastvrouwen praatten ook heel zachtjes. Gelukkig maakte de tafel naast ons het nog een beetje gezellig met z'n 5en. Anders had ik helemaal het gevoel gehad in een stilte coupé te zitten.
    Hier komen we pas weer terug wanneer de recensies aantonen dat het restaurant een omslag heeft gemaakt naar gezelligheid.