1. Bij binnenkomst verbaasde ik mij over de crisis uitstraling van de vloer: is dit wel de bistro waar ik voor ben omgereden??? De Maître nam humorloos onze jassen aan op een wijze dat ik mij ongemakkelijk voelde. Dan maar aan tafel. Deze was minimalistisch gedekt met studentenhuis bestek en servies en een stuk afgeknipt papieren tafellaken als "linnen". Sommige snackbars hebben een betere uitstraling dan deze "bistro". De wijnkaart bestond uit 2 slordige, met een nietje bijeengehouden stencitjes. De menukaart had dezelfde onprofessionele uitstraling. Dat was de druppel ... Toen wij vertrokken informeerde de maître naar de reden. Ik gaf aan dat de uitstraling van dit kot op gespannen voet stond met mijn opvatting over een prettige horeca gelegenheid. Daar was meneer niet van gediend: hoe durfden wij!!! Ik heb zelden zo'n trieste bedoening meegemaakt. Het omrijden niet waard.