Op dit adres zit nu: Vis à Vis

1. Afgelopen zondag toch maar weer eens geprobeerd. Je moet toch iemand een herkansing geven. Maar helaas weer een domper. Zat aan een tafeltje op het terras samen met mijn 2 kinderen. De bestelling was vrij simpel: 1 chocomelk met slagroom, 1 cola en 1 koffie met dubbel suiker; 1 soep, 2 tosti's waarvan 1 met alleen kaas en bruin brood, de tosti met ham en kaas graag met wit vroeg ik nog netjes.
    Helaas: chocomelk zonder slagroom, geen dubbel suiker bij mijn koffie, soep was lauw, tosti's waren beide bereid met wit brood. Na 3 keer vragen mijn extra suiker gekregen. De slagroom moet nog komen, stond wel op de rekening!
    Ben er nu echt klaar mee, ga er nooit meer naar toe. 't Is het mooiste terras van de boulevard, maar als je 't zo weet te verstieren met zulk slecht personeel ben je voor mij geen ondernemer.

1,6