1. Dit pand zal best zijn functie hebben als gezellig buurtcafe maar om dit een restaurant te noemen gaat wel ver. Wat een drama. Als je voor het tapasmenu ("onbeperkt" in 2,5 uur) kiest krijg je ongevraagd een mandje brood. De functie hiervan (je krijgt relatief goedkoop een vol gevoel) snap ik maar om dit verplicht te stellen vind ik te ver gaan. Vervolgens hebben we een half uur moeten wachten op de eerste bestelling. In dat half uur is er wel 4 keer gevraagd of we nog iets wilde drinken (goed gedrild dat personeel!) Vervolgens kregen we koude jalopenopepers (iets eerder uit de vriezer halen kok!) en verkeerde nanchos (zonder gehakt). Dat zal ons leren, als we zo ongeduldig zijn! Na 2 gangen (je hebt er maar 4) en teleurstellend eten (wordt er hier wel iets zelf gemaakt?) zijn we afgehaakt. Iedere ondernemer zou een gratis drankje aanbieden voor het lange wachten en het uitserveren van verkeerd gerechten maar dat laat het verdienmodel kennelijk niet toe. Uiteindelijk 60 euro afgetikt (geen fooi want die moet je namelijk verdienen), snel vergeten en hier nooit meer terugkomen!

1,7