in Weert

De kleine Griek, daar weet je wat je eet.

1. Afgelopen week heerlijk gegeten bij Grieks restaurant Rhodos! Nikky heeft een verassings menu voor ons samengesteld met allerlei heerlijke hapjes. Het was een heel gevarieerd voorgerecht, zo konden we veel verschillende Griekse dingetjes proeven. Je merkt dat al het eten met liefde bereid is en dat er veel aandacht uit gaat naar de kwaliteit. Het hoofdgerecht was van heerlijk mals, biologisch livar vlees. Het is een echte aanrader. En op het einde hebben we nog een lekker stukje tiramisu + een bolletje ijs gegeten.

Het restaurant heeft een hele gezellige sfeer en met de eigenaresse die soms een liedje zingt bevind je je echt in Griekenland. Na deze avond gingen we helemaal vol en tevreden naar huis. Zeker een geslaagde avond!

Vorige recensies van van Roij

• Van Roij

Rhodos is een klein en gezellig grieks restaurant.
    Ze hebben er de beste lamskoteletten en scampi's, je kunt er heerlijk eten, alles is vers en van goede kwaliteit. Het heeft een fijne sfeer, vriendelijke bediening en een aardige gastvrouw.