1. Na verschillende ervaringen gehoord/gelezen te hebben, dachten we dat we bij het goede adres waren voor een hapje te eten. Maar het was juist het tegenovergestelde. We wouden rustig wat drinken om dan vervolgens wat te lunchen. Het was er zeer rustig en dachten dat ze wel wat aan ons wouden verdienen. Maar niet dus. Bij binnenkomst kwam er iemand gelijk vragen of we wat wouden, wat dus een goede zaak was. Maar vervolgens hebben we een half uur moeten wachten. Niet vragen of alles naar wens was of dat we er nog iets erbij wouden hebben. Dus hebben we onze hand opgestoken om naar aandacht te vragen (in een bijna lege zaak), en gezegd hoe wij erover dachten. Vervolgens kregen wij een chagrijnig antwoord met dat het in de ochtend was en druk bezig waren met andere dingen. Klanten gaan volgens mij toch voor. Tenminste is mij geleerd met de 7 jaar horeca ervaring dat ik heb. We hebben toen de rekening gevraagd en zijn boos weggelopen.

Dus om lang verhaal kort te maken: chagrijnige bediening die geen oog hebben voor klanten.