1. Onlangs bij De Kater geluncht. Zowel het broodje saté als mijn gehaktbal met brood waren prima in orde. Rijk belegd en smakelijk. Qua bediening was ik minder tevreden. In het begin hielp een dame ons die zwaar ongemotiveerd leek. Persoonlijke behandeling met een lach was dan ook ver te zoeken. Ze behandelde ons als een 'nummer' en een kleine glimlach kon er zelfs na het brengen van de rekening niet van af. De jongeman die tussendoor even langskwam om te vragen of het allemaal smaakte was daarentegen veel vriendelijker, knoopte een gesprekje aan en had zichtbaar plezier in zijn werk.

Qua smaak was het prima in orde, alleen de service van de medewerkers verdient meer aandacht. Jammer, want naast de smaak van de gerechten bepaalt dit voor bijna iedereen of een hernieuwd bezoekje op het programma zal staan.