Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Groningen verdeeld zijn.

1. Jan Agter

Kom er geregeld. Erg leuke bijna huiselijke sfeer op toplocatie, zeer goed eten en supervriendelijk personeel.

2. Jolanda Kuiper

Voor de vierde keer een high tea gehad. Altijd vers en heerlijke hapjes en theepotten vol thee, aardige bediening. Niets is te veel.
    Heerlijk bij kunnen kletsen.

3. Vreemdeling2.0

We komen elkaar jaar voor onze trouwdag. En sinds 3 jaar word de kwaliteit van eten steeds slechter. De komkommer de verse wortel. Vroeger kon je blind proeven. De vis de rijst steeds vlakker van smaak. De fingerfood sommige zijn echt vreselijk. Meer surimi en bbq saus op een stuk Sushi. De kwaliteit holt achteruit. Gisteren was zelfs het ijs niet meer wat het was. We zoeken per direct een nieuwe sushi restaurant.

4. Inge

5. Inge

Het was erg lekker allemaal. Veel keus. Snelle en vriendelijke bediening. Gezellige ambiance en top locatie in het centrum van Groningen. Tot snel!!

6. Chinees-Indisch Scheemda

De kwaliteit werd steeds slechter.
    Loempia heel vet en alleen maar taugé erin.
    Vlees leek wel gekookt en smakeloos.

Laatste keer wat gehaald.
    Jammer.

7. J hulzebos

Wij komen vaker bij dit restaurant. De sfeer, bediening is altijd super, echt een aanrader. Lekker eten staat bij ons op nummer 1 Mvg J Hulzebos

8. Gezellig en goed gegeten.

• Eindcijfer 8,5
  9. Henri kat

Grote bedriegerij!
    Bijna 2 uur wachten op een bestelling!
    30 euro betaald!!
    Bestelling uiteindelijk geweigerd! Niemand neemt de telefoon op, niemand reageert op de mail!
    Stoppen met deze bedriegers.

10. Eten was heerlijk!

• Eindcijfer 8
  11. Gewoon top.

• Eindcijfer 10
  12. Het geserveerde eten zag er al niet vers uit, maar dat kan je ook niet verwachten van een onbeperkte vreetschuur. Helaas hoorde ik hier ook al anderen over, toch wou ik het eens proberen. Toch wil anderen hiervoor waarschuwen, en hopelijk doen de eigenaren hier iets mee.

13. Eten was wel lekker, service ronduit slecht. Je krijgt 2,5u om te eten, maar na een kleine 2 uur werd ons verteld dat de keuken dicht wou en werd het opgedrongen om niet meer te bestellen. Toetjes werden niet aangevuld, meeste was op en ook daar werden we heen gestuurd, omdat ze wouden opruimen, terwijl ze tot 22u open waren en onze tijd nog lang niet op was?

14. Internationaal Groningen

We kwamen binnen er was niemand te zien om ons te ontvangen, dat is niet gastvrij! De ambiance is oubollig en gedateerd.

Het belangrijkste het eten in 1 woord bagger. Nooit Weer!!

1,6
  15. Ik heb 2 kiploempia's afgehaald en gevraagd of ze die niet zo vet wilden maken. Thuisgekomen bleken ze toch supervet en de buitenkant was nog net niet verbrand, zo donker, met bijna zwarte randen. Ik heb dus alleen de vulling opgegeten, die overwegend uit wat taugé met een beetje ei bestond, de kip moest ik met een vergrootglas zoeken. Ik heb er ook over gebeld, maar ja, ik woon buiten de stad, dus terugbrengen zit er niet in. En verder werd het gesprek van hun kant al beëindigd, voordat ik was uitgesproken. Ik heb €9,50 betaald voor 2 lappen vet, bijna verbrand deeg met 5 happen vulling, en de service was ook pet, dus mij zien ze nooit meer terug.

1,5
  16. Alles was prima.

• Eindcijfer 8,7
  17. A.Renses

Vanavond voor de zóveelste keer een verkeerde bestelling mee gekregen!
    Voor ons nóóit geen Wokpalace Kropswolde meer.

2,6
  18. Leonie Holman

Goed eten, vriendelijke bezorgers, maar de laatste paar keer kregen we het eten koud/lauw gebracht. Erg jammer, want verder geen klagen.

19. asociaal gedrag

Laats heb ik er wat gegeten was te hard gebakken, ik werd er asociaal behandeld door die baas, wat een misselijke vent.

20. Graafland van Duin J.

Zeer vriendelijke bediening en eten is uitstekend en zeker niet te duur!

21. Martha picauly

Eten was veel te vroeg 17.00 uur ipv 17.30 uur Eten was koud

22. Eten was goed. Prima prijs kwaliteit verhouding

23. Jan Staal

24. Mirjam van Urk

2 avonden gegeten in het restaurant van Hotel Waddengenot.
    Positief: heerlijk witte wijn Pinot gedronken, bediening vriendelijk.
    Sfeer gezellig maar helaas heel erg donker, kaart lezen met de zaklamp van mijn telefoon en het eten slecht te zien!
    Een of ander lawaaiig blaasapparaat aan het plafond waardoor ik lastvan koude benen kreeg.
    Eten 1e avond gebakken schol, iets gronderig van smaak maar wel lekker. Koolsalade niet echt smakelijk. Patat prima. Bijgeserveerde peertjes koud, maar die konden opgewarmd worden.
    Goede lekkere Irish coffee na.
    2e avond, vooraf Groninger mosterdsoep met metworst, goed van smaak maar overdadig veel en helaas heel snel afgekoeld in het grote soepbord. Als hoofdgerecht taaie schnitzel met saus met weer dezelfde bijgerechten. Bietenrisottoburger met gebakken geitenkaas en wat gemengde sla ernaast. 1e hap van de risotto was krokant gebakken maar hoe meer naar het midden hoe kleffer van smaak. Uiteindelijk alleen de geitenkaas gegeten.
    Nagerecht een koude verrassing van de kok was een heerlijke ijscoupe.
    En een kop thee met een koekje wat helaas nat was geworden van het hete water wat op het schoteltje lag.

Helaas maar wij hebben niet het idee hier nog een keer te gaan eten.

Tip: serveer het eten op voorverwarmde borden. Serveer bij een kop thee een klein bakje om het natte theezakje in te doen.

3,3
  25. Garnwerd aan Zee

26. Heerlijk gegeten, prettige sfeer.

27. Bordje met twee schrale sliptongetjes die niet lekker waren klaargemaakt en een droge salade zonder dressing voor een veel te hoge prijs.

28. Gezellige locatie met heerlijk buffet voor ieder wat wils

29. Ik vond het goed, maar wij komen er heel vaak en ze doen onbeschoft tegen ons. Voor de rest prima