ma 16:00 - 22:00
di 16:00 - 22:00

ma 16:00 - 22:00
di 16:00 - 22:00

1. Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving. Vriendelijk en gastvrij ontvangen, door de eigenaren die dit restaurant een half jaar geleden zijn gestart. Elk gerecht met verse smakelijke ingrediënten volgens authentieke thais receptuur bereid. Open keuken zodat de gasten kunnen zien hoe hygiënisch en professioneel de koks werken. Voor herhaling vatbaar, om in een relaxte vriendelijke omgeving te genieten. Top!

2. Erwin 11498 punten

Ik weet even niet hoe te beginnen. In al onze restaurantbezoeken is dit wel het meest chaotische restaurant waar we ooit geweest zijn, werkelijk niets is deze avond correct verlopen. Vooraf hebben we gereserveerd en dat is maar goed ook want het restaurant zit nagenoeg vol. Men wilt ons aan een tafel zetten maar dat lijkt meer een dienblad met poten zo klein. Gelukkig is er binnen en buiten op het terras nog een vierkante tweepersoonstafel beschikbaar. We gaan lekker buiten zitten. We zitten even en een dame van de bediening komt vragen wat we willen drinken. Helaas hebben we nog geen drankenkaart gekregen dus die gaat ze eerst even halen, vervolgens blijft ze bij ons staan om de bestelling op te nemen. Daarna wordt het wachten. Ik hoor ook de tafel schuin voor ons drank bestellen en ook voor hen wordt het wachten. Na ruim 20 minuten komt de dame vragen of we al weten wat we willen eten. Ik geef maar aan dat we nog op de drank zitten te wachten. Dat helpt want ze gaat naar binnen en komt met onze drank terug. De tafel schuin voor ons ondergaat hetzelfde.
    We bestellen vooraf de Tom Kha Kai kroketten en de Popia met kip (loempia's) vooraf, de Phad Nam Man Hoi en de Gang Deng als hoofdgerecht. Enige tijd later zie ik de bediening met twee bordjes naar een tafel lopen en vervolgens met dezelfde bordjes terug naar binnen gaan. Dat herhaalt zich bij een volgende tafel waarna ze eindelijk bij ons terecht komt. Drie keer is scheepsrecht. Het zijn gelukkig voorgerechten die hun warmte goed vasthouden. Smaak is overigens ook prima. De kroketten zijn niet super krokant maar warm en lekker, het wordt netjes geserveerd op een schaaltje met droge sla en droge wortelrasp met een feestelijk gesneden rode peper. De loempiaatjes zijn ook lekker. Lastig om de smaak te bepalen, duidelijk anders dan de Chinese variant maar ook anders dan de versie van de marktkraam. Opmaak is verder gelijk aan de kroketten. De chilisaus lijkt mij niet huisgemaakt. Vervolgens krijgt de klucht een vervolg. De tafel linksvoor ons krijgt de gerechten zonder rijst, de tafel daarnaast alleen de rijst. Na ruim 5 minuten komt er weer iemand naar buiten en blijkt dat 1 gerecht van de ene naar de andere tafel moet. Dat wordt ter plekke opgepakt waardoor er aan één tafel alleen de man zit te eten. Even later komt de rijst en kan ook één persoon van de andere tafel gaan eten. 10 minuten later komen de andere gerechten.
    Bij ons komt de rijst en vlak daarachter het gerecht van mijn vrouw. Zowaar komt iemand anders met een gerecht in een kom. "De soep" wordt gezegd. Ik geef aan dat ik rode curry heb besteld maar geen soep. Gerecht gaat weer naar binnen en komt weer naar buiten. Toch rode curry in plaats van soep. De Geng Deng is een rode curry met kokosmelk die ik met rundvlees genomen heb. Het heeft één pepertje op de kaart dus licht pittig. De curry is erg dun en niet gebonden of wat ingekookt, vandaar de soep waarschijnlijk. Smaak is in orde, lekker wel maar de hoeveelheid is mager. Ik heb er eigenlijk niet genoeg aan. Het gerecht van mijn vrouw is geroerbakte groente in oestersaus met kip. Lekker, maar ook wat weinig al lijkt het op de foto best de moeite.
    De tafel naast ons krijgt de vraag of ze al een nagerecht willen bestellen. Helaas zitten ze nog te wachten op het hoofdgerecht, ook daar loopt het niet goed ergo, Fawlty Towers is er niets bij.
    Uiteindelijk blijkt ook de rekening niet juist. Drie drankjes zijn bij ons bijgeschreven die we niet genuttigd hadden. Ook dit wordt wel weer opgelost. Ik zie dat de bediening zijn best doet en ze zijn ook erg vriendelijk. De onvoldoende ligt dan ook niet aan de personen zelf maar aan de dramatische wanorde.

6,5