• Lid sinds 31 mei 2010
Van restaurant:

Mezzaluna heeft nog geen foto toegevoegd

1. Mezzaluna's profielfoto

Hallo Cor,

Bedankt voor je review en wat leuk om te horen dat we zo goed in de smaak gevallen zijn. Daar doen we het voor! Heb je eventueel nog tips voor ons?

2. Mezzaluna's profielfoto

Hoi M v Benthum,

Bedankt voor je recensie en fijn dat het eten lekker was! Wel vervelend dat het eten zo lang op zich liet wachten, we nemen je recensie mee in onze vergadering en gaan ervoor zorgen dat de wachttijden korter worden.

3. Mezzaluna's profielfoto

Hoi Mieke,

Bedankt voor je review en wat goed om te horen dat je het zo leuk hebt gehad bij ons!

4. Mezzaluna's profielfoto

Hallo Astrid,

Bedankt voor je review en wat fijn dat jouw ervaring bij ons zo goed was! Dat de porties te groot zijn, horen we niet vaak. Maar we nemen 't mee in de vergadering.

5. Mezzaluna's profielfoto

Hallo Bhi,

Bedankt voor je recensie en wat fijn dat je zo tevreden bent over onze keuken en service!

6. Mezzaluna's profielfoto

Beste Ed,

Bedankt voor je recensie, wat leuk om te horen dat je onze kookkunsten zon fijn vond! Omdat we qua oppervlakte relatief klein zijn, kan het inderdaad snel rumoerig worden naarmate er meer gasten plaatsnemen. Onze excuses dat dit voor jullie vervelend is geweest.

7. Mezzaluna's profielfoto

Hallo G. Reiding,
    Wat vervelend om te horen dat jouw bezoek aan ons restaurant niet geheel naar verwachting was, dat is niet de ervaring die wij graag aan onze gasten willen geven. We nemen jouw recensie mee in onze vergadering en gaan hier onze verbetering uit halen wat betreft de snelheid en kwaliteit.

8. Mezzaluna's profielfoto

Hoi A.Rozenverg,

Bedankt voor de leuke recensie! We zijn blij dat het allemaal zo goed bevallen is en dat jullie een heerlijke avond hebben gehad, daar doen we het voor!

9. Mezzaluna's profielfoto
    Mezzaluna vindt de recensie door A.Rozenverg voor Mezzaluna leuk

A.Rozenverg

Wij vonden het prima voormekaar, eten was heerlijk maar bovenal was de bediening erg goed en attent, heerlijke avond!!

10. Mezzaluna's profielfoto

Hoi R. de Jong,

Wat fijn om te horen dat het allemaal heerlijk was! Graag zouden wij je willen vragen om uit te leggen waarom je ons een 6 gegeven hebt, omdat je aangeeft dat het heerlijk was begrijpen wij dit niet helemaal.

11. Mezzaluna's profielfoto
    Mezzaluna vindt de recensie door M. Bijlsma voor Mezzaluna leuk

M. Bijlsma

Voor het eerst in 9 maanden weer uit eten. Waar wil je dan naar toe? Mezzaluna Sneek natuurlijk!! Heerlijk gegeten. Authentiek, smaakvol, super service en heel aardige mensen. Italiaans zoals Italiaans moet zijn!

12. Mezzaluna's profielfoto

Hallo M. Bijlsma,

Wat fijn dat jullie voor ons gekozen hebben! Het was inderdaad een memorabel moment om weer uit eten te kunnen en gasten te mogen ontvangen, we zijn blij dat het allemaal goed in de smaak gevallen is!

13. Mezzaluna's profielfoto
    Mezzaluna heeft gereageerd op een recensie van Mezzaluna

Wat vervelend dat het eten niet helemaal naar wens was, volgende keer kun je het gerust tegen de bediening zeggen wanneer er iets niet helemaal naar wens is. We kunnen het dan direct voor je oplossen. De vergelijking met stopverf kunnen wij ons niet helemaal in vinden, zou je kunnen uitleggen wat je daarmee bedoelt?

14. Mezzaluna's profielfoto
    Mezzaluna heeft gereageerd op een recensie van Mezzaluna

Wat vervelend dat de pizza niet naar verwachting was. De Calzone is altijd wat tricky, hij moet precies op het juiste moment uit de oven omdat hij anders verbrandt. Volgende keer mag je het gerust tegen de bediening zeggen wanneer er iets niet helemaal bevalt, dan lossen we het graag direct voor je op. We zijn blij dat de pasta en vis lekker waren!

15. Mezzaluna's profielfoto
    Van restaurant

Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad bij ons, we proberen iedereen zich zo veel mogelijk thuis te laten voelen bij ons. De weg kan soms inderdaad wat drukker zijn dan normaal, maar gelukkig is het meestal rustig.

16. Mezzaluna's profielfoto
    Mezzaluna vindt de recensie door Robert Egging voor Mezzaluna leuk

Erg lekkere pizza's en voor jongste een smakelijke pasta bolognese.
    De Primitivo was goed, de bediening geweldig vriendelijk.
    Enig minpunt is ligging terras: aan rotonde en weg waar ze als maniakken rijden.

17. Mezzaluna's profielfoto
    Van restaurant

Wat leuk dat je zo enthousiast bent over ons Dirk! Fijn dat je weer een leuke avond bij ons hebt gehad, zijn we blij mee. Graag gedaan en tot snel.

18. Mezzaluna's profielfoto
    Mezzaluna vindt de recensie door Dirk Visser voor Mezzaluna leuk

Dirk Visser

Het was weer fantastisch bij Cucina Italiana Mezzaluna in Sneek. Hartelijke ontvangst, vriendelijke en voorkomende bediening, prima huiswijn en dan nog het eten: Zo lekker heb ik misschien nog wel nooit een varkenshaas gegeten. Signora, heel veel dank voor de plezierige avond. Arrivederci.

19. Mezzaluna's profielfoto
    Van restaurant

Omdat we een kleine keuken hebben en alles a la minute bereiden, kan het inderdaad voorkomen dat het in het hoogseizoen allemaal ietsje langer duurt dan normaal. Welke pasta heb je destijds precies gehad? Dat er geen verse ingrediënten in jouw pasta gebruikt werden, baseer je op een aanname en vinden we jammer. Wees welkom om eens te komen kijken hoe we onze pasta's bereiden, dan laten we met liefde zien hoe wij onze pasta's maken.

20. Mezzaluna's profielfoto
    Van restaurant

Wat leuk dat jullie zo enthousiast over ons zijn! Bedankt voor jullie recensie en we hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen.

21. Eddy en Jolanda Van Netten

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, kortom zeker voor herhaling vatbaar.

22. Mezzaluna's profielfoto
    Van restaurant

Dat had inderdaad niet zo gemoeten. We hebben samen met onze bediening gekeken naar hoe we voortaan meer aandacht kunnen schenken aan onze gasten. Over het opnemen van de bestelling, een digitaal systeem is inderdaad een beter alternatief. Toevallig hebben wij binnenkort een digitale kassa waarmee wij de handgeschreven nota's gaan vervangen, bedankt voor je feedback daarop.

23. Mezzaluna's profielfoto
    Van restaurant

Wat fijn dat je het eten lekker vond, maar jammer dat je onze bediening niet geheel naar je wens was. Zijn er misschien verbeterpunten waar we beter op kunnen letten? We horen het graag van je, dan kunnen we daar voortaan extra aandacht aan besteden.

24. Mezzaluna's profielfoto
    Van restaurant

We zijn blij om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad!

25. Mezzaluna's profielfoto
    Van restaurant

Wat leuk dat jullie zo enthousiast zijn! We doen ons best om onze kwaliteit hoog te houden, om op die manier iedereen voor een avondje mee te nemen naar Italië. Fijn dat jullie het, ondanks alles, toch gezellig hebben gehad.

26. Mezzaluna's profielfoto
    Van restaurant

Wat leuk dat jullie voor ons kiezen om de vakantie in te luiden en wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! We zijn altijd bezig om de ervaring zo gezellig en persoonlijk mogelijk te maken, dat iedereen zich thuis voelt bij ons. Bedankt en tot de volgende keer!

27. Mezzaluna's profielfoto
    Mezzaluna vindt de recensie door De Jong voor Mezzaluna leuk

De Jong

Wederom heerlijk gegeten, dit keer buiten op het terras. Het eten werd vlot gebracht, smaakte prima, en de bediening was zoals altijd erg vriendelijk.
    Tot een volgende keer!

28. Mezzaluna's profielfoto
    Mezzaluna vindt de recensie door Bakker voor Mezzaluna leuk

Vakantie ingeluid in onze favoriete pizzeria in Sneek en zoals altijd prima gegeten, vriendelijke bediening en een fijne sfeer. Na mijn gedane reservering door personeelslid gebeld dat ons gevraagde tafel ivm Corona helaas niet beschikbaar was maar dat er wel een andere fijne tafel voor ons klaarstond. Erg fijn deze persoonlijke benadering. Tot een volgende keer!

Meer updates