• Lid sinds 22 september 2010

New York Pizza

Uden

Bistro Gossimijne

Uden

Edwin van den Broek heeft nog geen foto toegevoegd

1. Edwin van den Broek's profielfoto
    Edwin van den Broek heeft een recensie geschreven voor Bistro Gossimijne

We hebben al een aantal keren hier afgehaald en dat is prima. Dat doen we dan ook meestal doordeweeks en niet in het weekend. Het is meestal in 15 minuten klaar. Alles goed verpakt en smaakt heerlijk! Het is wel redelijk aan de prijs voor afhalen. Ik zou verwachten dat de prijs veel lager zou liggen dan wanneer je het in het restaurant besteld.

2. Edwin van den Broek's profielfoto
    Edwin van den Broek heeft een recensie geschreven voor New York Pizza

Normaal gesproken leveren ze op tijd, maar afgelopen zondag sloeg wel alles. Telefonisch besteld en kreeg toen te horen dat het 45 minuten zou duren. Prima, dat was geen probleem. Na een uur was er nog niets. Eventjes gebeld: "Meneer, ze zijn onderweg". Een kwartier later was er nog niets. "Meneer, ze zijn nu echt onderweg". 5 minuten later stoptje er een auto (niet het bekende brommertje) en kregen we onze lauwe pizza's. Tevens hadden we patato wedges besteld, maar volgens mij hadden ze maar een halve aardappel gevonden, meer zat er niet in. Bij de chicken nuggets waren ze de saus vergeten. Eventjes terug gebeld naar NY Pizza en ze zeiden dat de bedrijfsleider vanavond nog terug zou bellen. Maar dat is dus niet gebeurd.