Grote plaatsen met restaurants in Noord-Brabant

Alle plaatsen in Noord-Brabant

Nieuwste recensies in Noord-Brabant

1. Net een heerlijke 4 kazen pizza op ,

Mijn complimenten gaan uit naar de chef mo !! Het was genieten

2. Eetcafé Breda

Voor de verjaardag van mijn vrouw hadden we gereserveerd bij Bleue. Bij binnenkomst werden onze jassen aangenomen en mochten we kiezen tussen een hoge of lage plek. We kozen voor het laatste. Je komt dan in principe naast elkaar te zitten ipv tegenover elkaar.
    De zaak is sfeervol ingericht en er hangt een enorme hoeveelheid foto's uit Parijs. We beginnen lekker met een Crémant de Bourgogne, Domaine Borgeot waarbij we een 2-tal kleine lekkere amuses geserveerd krijgen.

Als bites beginnen we met een flink plank charcuterie en sprotjes met aioli. Een meer dan prima begin. Er was een klein issue met de charcuterie maar dit werd netjes opgelost.
    We besluiten voor 4 gangen (2 voorgerechten, hoofdgerecht en dessert) te gaan. We krijgen de volgende gerechten op tafel:

Qeue de boeuf - gestoofde ossenstaart met carpaccio, truffelpolenta, koolrabi en bloedsinaasappel -> Het gerecht ziet er schitterend uit. Heerlijke boterzachte & hartige ossenstaart welke prima combineert met de carpaccio. De bloedsinaasappel geeft er een lekker frisje bij. Top!
    Rendang et satay - rendag van iberico nek en saté van scampi, gomasio, kroepoek, taugé -> Heerlijke rendang en ook een prima scampi met een lekkere saté marinade. Ook de kroepoek is erg lekker. En ook weer mooi opgemaakt!
    l’Aile de raie (Saint-Rémy-de-Provence) - gebakken rogvleugel, vijg, lardo, knolselderij, szechuan -> De vis was perfect bereid en viel mooi uit elkaar. Alles prima op smaak. De vijg smaakte er prima bij. De szechaun kon ik niet echt terug vinden, maar dat maakte het gerecht niet minder.
    Boudin noir - Franse bloedworst met gebakken coquille, pastinaak, appel, macadamia, beurre blanc -> klassieker dan dit kan bijna niet. En dat is met reden. Perfecte combinaties van smaken. Een een uitstekend bereide bloedworst. Heerlijk!

Als hoofdgerechten kregen we:

Entrecôte de boeuf - gegrilde runder entrecôte, pommes duchesse, beurre maître d’hôtel met als extra optie de gebakken foie -> Hier moest een supplement voor worden betaald, maar dat was het meer dan waard. Perfecte entrecöte, een lekkere pumme duchesse (enkelvoud, want je krijgt er maar één) en een flinke foie. En die saus! wauw!
    Rouget aux moules - rode mulfilet met mosselen, schaaldierensaus, venkel, sinaasappelcouscous -> Ook weer een plaatje om te zien. Mooie mosselen en een mooi op de huid gebakken mulfilet. Heerlijk!

Daar mijn vrouw inmiddels ver vol zat, ging zij voor alleen een koffie met friandises. Ik zelf ging voor Parfait à la réglisse - zoethoutparfait met tropisch fruit, ananas, chiboust, djoeroek, yuzu -> Dit dessert kwam in een drieluik op tafel. Naast dat het er perfect uit ziet, smaakte het fantastisch. Het Yuzu ijs was zo zacht als zijde. Lekkere crunch bij de parfait. Een van de betere desserts welke ik ooit op heb.

Verder een hele plezierige (jonge) bediening die hard werkt, maar wel de tijd voor je neemt. We hebben 3 uur binnen gezeten en heerlijk genoten. Zeker voor herhaling vatbaar!

3. Caroline Horne

Location is great. Great selection on menu. Staff welcoming. Helping with choices and doing a selection for starter. Wine tasty
    Atmosphere at restaurant is welcome.
    10 out of 10

4. Afhaal en bezorg Eindhoven

Wil verouden

Eindelijk! Na lang zoeken en een paar mislukte etentjes een restaurant(bezorg) gevonden, dat thai’s eten bezorgd, zoals het hoort! Goede site, makkelijk om bestelling te plaatsen en te betalen, bezorging op tijd, keurig verpakt, voldoende, om je buikje rond te eten en lekker!!
    Dat was een prettige ervaring!
    Hier bestel ik volgende graag weer!
    Groetjes,
    Wil

5. Harry Timmermans

Het eten was weer heerlijk

Meer recensies in Noord-Brabant