Restaurants in

Laat Butler gratis jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. Nasty Wok

Ben meerdere malen geweest met groot aantal collega's.

Ieder keer hetzelfde, kant klare eten koud en smakkeloos.

Alle eerst zeer onvriendelijk koks.
    Bestel je ribeye krijg je ieder keer een kleine stukje rundlap. Ik weet hoe een ribeye smaakt en uitziet. Mijn collega's kregen wel juiste.

Vlees zeer vettig en zout, goeie methode om je eetlust te verzadigen.

Volgende keer ga ik niet meer mee of ik mijn collega's voor een andere wok.

Helaas Nasty wok, veel klanten kwijt nu.

2. Karin Schols

Het was super gezellig , goed eten en lekker warm , keurig en aardige bediening .
    Zeker voor herhaling vatbaar.

3. Helemaal niets bijzonders. Eten niet simpel, smaakloos. Geen aanrader

3,4
  4. Pannenkoekenhuis Beek lb

We komen vaak bij de makado maar nog nooit gegeten bij Flipt, vandaag kwamen we erachter waarom. We hadden een leuk plekje en al snel kwam de serveerster ons drinken opnemen. Dit werd snel gebracht en ook meteen onze bestelling voor het eten opgenomen! En toen.... ...... ......1 uur later kwam onze eet bestelling. Let op; 1 pannenkoek, 1 tosti en 1 panini. De pannenkoek was in orde. De club tosti zou zijn net kip zat 1 stukje kip op. De panini heeft geen grill gezien. En toen moesten we nog even wachten op bestek. Toen dat was neergesmeten op de tafel.
    Niemand kwam tussendoor vragen of alles naar wens of we nog wat drinken wilde. Personeel (buiten de dame die de bestelling opnam en afrekende) baalde zelf dat ze aanwezig waren die dag. Toen we klaar waren hebben nog 15 minuten in het rond gekeken naar personeel en toen we met de jas aan naast de tafel stonden kwamen ze snel om af te rekenen. Met het excuus sorry voor het lange wachten maar we hebben personeelstekort.

Tip: geef dit van te voren aan dat de wachttijd langer is, dan kunnen gasten zelf de keuze maken of ze willen wachten of niet !
    Geen aanrader in ieder geval....

1,1
  5. Nederlands Almelo

Wij hebben vorige week vrijdag met 17 collega's genoten bij een werkdiner bij restaurant Ledeboer in Almelo.

Vooraf hadden we een vast menu afgesproken met een selectie gemaakt door de chef. Er werd met alle dieetwensen (en dat waren er veel!) rekening gehouden.

Alles was perfect, van ontvangst in het prachtige gebouw tot de koffie. Het diner was boven verwachting!
    We hebben allemaal enorm genoten van alle smaken en heerlijke wijnen.

Advies; laat je lekker verrassen door de chef want dat maakt de ervaring compleet!

Enorm compliment want wij hebben een buitengewoon diner gehad zonder lange wachttijden en dat is voor een grote groep altijd lastig.

Rick, enorm bedankt voor deze geweldige avond!

Alle recensies

Eet.nu blog

5× Heerlijk eten combineren met gezellige activiteiten

Het is weer overal zomervakantie. Het ideale moment dus om een heerlijke lunch of diner te combineren met gezellige activiteiten. Om je op weg te helpen hebben we in deze blog een aantal leuke mogelijkheden voor je gevonden. Van bowlen tot midgetgolf en zelfs varen met een sloep: deze restaurants bezorgen je een geweldige dag. Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte