Restaurants in

Laat Butler gratis jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. Linda van Lunteren

Ik kreeg dit als verjaardagscadeau en het was geweldig! De sfeer is erg gezellig, het eten was fantastisch en de bediening super! Echt een aanrader, al zou ik hier persoonlijk niet op zaterdagmiddag gaan zitten als de nadruk op "spelerij" ligt (want ik heb geen kinderen).

2. Mooie speelgelegenheid voor kinderen buiten en binnen. Vriendelijk personeel. Eten was oke.
    We konden elkaar alleen bijna niet verstaan. Heel luidruchtig. We hadden gereserveerd. En we zijn in een ruimte gezet naast een grote groep. Niet lang blijven zitten daardoor en gelijk gegaan toen we het eten op hadden.

3. Internationaal Bergen op Zoom

Na wisselende verhalen (erg leuk maar net niet, te duur, etc.) van kennissen, collega’s en vrienden wilde wij het restaurant Bravoure te Bergen op Zoom zelf eens proberen. De ambiance laat te wensen over, doet goedkoop aan. Het interieur is leuk samengesteld met mooie materialen maar wordt afgewisseld met plastic en nep aanvoelende attributen. Zo staat er op elke tafel een lange led nep kaars. Onze grote ronde tafel achter in de zaak in een mooi nisje zat los. Vriendelijk gevraagd aan de bediening of dit kan worden opgelost met een bierviltje of iets anders. Dit bleek niet te kunnen omdat het tafelblad los zat. Dit moest dan maar een andere keer worden gemaakt, was haar antwoord. Niets zo vervelend als een loszittend tafelblad in een steakhouse. Bij het doornemen van de wijnkaart werd uiteindelijk gekozen voor een rosé wijn. Niet iedereen lust rode wijn, dit was dan een compromis. De oorspronkelijk (rode wijn) glazen werden vervangen door rosé-glazen. Iemand merkte op dat de bovenzijde een glas stuk was. Bij nader inzien bleek het glas niet stuk te zijn maar vuil. Deze vuiligheid was ook niet weg te vegen. Bij inspectie naar de andere glazen bleken deze ook erg vies te zijn. De serveerster nam de vieze glazen mee en bracht ze opgepoetst terug. Haar argument was bij het terugbrengen van de glazen dat de glazen niet vies waren maar dat zij zo uit de poleermachine komen. Dit is blijkbaar gebruikelijk. Wij vonden dit vreemd en hebben verder niet doorgevraagd. Wij hadden alle verschillende soorten vlees besteld. Veel Ossenhaas en een Ribeye van 400 gram (ruim 42,-). De Ossenhaas was prima echter bij de Ribeye zat een oneetbaar zeen door de gehele lengte en dikte van het vlees. Dit was een erge tegenvaller. Ondanks dat een kok dit niet direct kan waarnemen bij het koken kan de slager dit wel. Helaas is deze Ribeye de slager gepasseerd/aangepast waardoor een overgroot deel van de zeen in de Ribeye is blijven zitten. Toch wel kwalijk voor zo’n duur stukje vlees. Bij het vlees wordt onbeperkt Franse frietjes en bladsalade geserveerd. Jammer dat het tweede bakje met friet anders smaakte dan het eerste bakje. Deze frietjes waren niet goed doorgebakken en waren nog vet van het frituurvet. Wij vonden het een dure aangelegenheid met matige kwaliteit. Ondanks dat de rosé wijn prima te drinken was is de prijs wel aan de stevige kant van 27,50 per fles. Onze afdronk van deze ervaring is kortom teleurstellend, zeker met zulke belachelijke hoge prijzen en matige producten. Voor ons geen aanrader. In Bergen op Zoom zijn vele betere Restaurants op een leukere locatie die beter en prijsgunstiger zijn.

4. Leuke strandtent erg mooi ingericht. Mooi groot terras om te zitten. We zaten eerst buiten, maar de wind waaide te hard. Dus gevraagd of we binnen mochten zitten. Dit was geen probleem! We zaten in de serre. Mooie sfeervolle serre, waar je binnen maar toch het buiten gevoel hebt.

Een fijne ongedwongen sfeer. Lekkere cheesecake met heerlijke slagroom en gewoon goede tosti gegeten.

5. Internationaal Emst

Hoogeveen

Vorige week met 6 personen gegeten een geweldig restaurant heerlijk gegeten we hadden een lunch en heel vriendelijk personeel een aanrader we komen zeker terug gr p.hoogeveen.

Alle recensies

Eet.nu blog

5× Heerlijk eten combineren met gezellige activiteiten

Het is weer overal zomervakantie. Het ideale moment dus om een heerlijke lunch of diner te combineren met gezellige activiteiten. Om je op weg te helpen hebben we in deze blog een aantal leuke mogelijkheden voor je gevonden. Van bowlen tot midgetgolf en zelfs varen met een sloep: deze restaurants bezorgen je een geweldige dag. Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte