ma lunch vanaf 10:00

1319375771 71
1341987663 68
1602024414 70
1692471979 73

1. Altijd gezellig. Heerlijk terras.
    Lekker eten. Goede en vriendelijke bediening. Niks op aan te merken.

2. Kwamen eigenlijk om een drankje te doen, in de middag zijn uiteindelijk blijven eten. Het gerecht: Sharing diner gekozen dat is een aanrader was erg lekker en genoeg. Bediening vriendelijk. In de middag een jongeman die ons goed ontving. Wel 1 tip bij opdekken tafels bestek en de sideplates met een servet vast pakken en vooral niet met vingers aan de eetgedeeltes zitten en missch iets minder nonchalant de tafels dekken. Tijdens het eten waren twee andere mannen en 1 jongevrouw. We zaten op de bank te eten Er is me iets raars opgevallen omdat ik uitzicht op de bar had. De 2 mannelijke medewerkers zaten vaak aan hun gezicht vooral 1 van de twee stond achter de bar te knijpen in een idd pukkel op zijn kaak en rook er vervolgens aan en deed ook iets in zijn mond steeds wat van zijn gezicht kwam. Het is een raar verhaal ik weet het. Maar is echt de waarheid, ik zeg het omdat hij er waarchijnlijk geen erg in heb. Ook als je achter de bar staat zien de gasten jullie. Aan gezichten en haren zitten is not done. Wel vriendelijke bediening…

3. Prachtige plek, mooi uitzicht en gezellig ingericht.
    Supervriendelijke en attente mensen, heerlijk eten.
    Eigenlijk alles super. Om dan toch iets te zeggen: de stoeltjes zijn oké, maar zouden misschien nog iets comfortabeler kunnen, maar is een minor detail, we hadden een fantastische avond!

4. Tilly Pusch

Het eten is me dit keer helaas tegengevallen. Beef met brood. Ik ben een kleine eter, maar dit was erg weinig voor een lunch. Ik kom niet voor de honger, maar ik ging wel weg met een hongerige maag. jammer!!! Ik ga al niet meer naar de concurrent omdat het eten daar slecht is, wel voldoende. Ik hoop dat ik naar Zomerlust wel blijf komen, maar dan niet met zo’n heel kleine beef lunch. Ik heb dit ook aan het personeel doorgegeven, antwoord, het zijn altijd 3 stukjes! Maar deze keer wel heel erg klein!!!

4,3
  5. Trudy van Scherpenzeel

Heerlijk gegeten, super vriendelijk personeel, we hebben echt op ons gemak gezeten. Ook zo fijn op het buiten terras, dat je gewoon een sigaretje mag roken. Volgende week weer aanwezig

6. Niet aan te bevelen voor vegetariërs. Er staan wel wat vegetarische gerechten aangeboden op de kaart maar deze zijn zeker niet smakelijk. Het zag er ook niet smakelijk uit. Een ware belediging. Het zal eerlijker zijn als dit restaurant te kennen geeft geen vegetarisch menu te kunnen aanbieden.

2,4
  7. miek

8. Afgelopen avond ter ere van een belangrijke dag gegeten bij Zomerlust.

De brasserie is goed te bereiken met de auto, inclusief parkeergelegendheid. Zomerlust ligt prachtig aan het water en oogt als een sterren-restaurant van binnen.

Gedurende de avond zijn we geholpen door twee dames en een heer. Een van deze dames had er weinig zin in: het slechte humeur was duidelijk af te lezen aan het gezicht; oogcontact in poging tot het bestellen van drankjes werd gemaakt maar vervolgens genegeerd; ze bleek weinig weet te hebben van het assortiment. De andere dame en heer waren echter zeer vriendelijk en hebben ons naar wens geholpen.

Het eten was erg goed. Mijn menu: een steak tataki, kreeft en een tarte tatin van appel. De tataki was perfect gesneden en de balans met de saus was geweldig. De kreeft kwam in de vorm van drie, uitlepelbare, kreeften die elk op een eigen manier klaargemaakt waren. Alle drie waren heerlijk, hoewel de saus achterwege gelaten had mogen worden. De tarte tatin maakte dit menu helemaal af.

De uitstraling van het restaurant is prachtig. We hebben op het terras op 1 hoog kunnen genieten van het lekkere weer, in comfort van de schaduw. Binnen is alles zeer strak, maar oogt toch gezellig.

Al met al een geslaagde avond waarop we allen goed hebben gegeten.

9. Udo de Haan

Sharing diner voor 2 personen. Zelden zo geweldig gegeten. Wat een smaak verrassingen, goede en vriendelijk service ondanks maar 2 man bedienend personeel en een volle zaak!

10. ria en dicky

Hele leuke locatie zo aan het water.

Heerlijk samengesteld menu van de AH actie. Leuk en verzorgd opgediend.

We werden vriendelijk bediend door Gertjan

11. Na een "herinneringsrit" door Zwijndrecht, waar we lang gewoond hebben, zochten we afgelopen zondagmiddag een restaurant. Na wat gedronken te hebben, mochten we uiteraard de menukaart inzien. Alledrie kozen we het "powermenu"; een heerlijke moot gegrilde zalm als voorafje (zo voortreffelijk gegaard, dat ik die niet alleen in de Zomerlust, maar het hele jaar door!). Als hoofdgerecht gingen we unaniem voor eendenborstfilet met bosbessensaus en schorseneren. Ik denk dat de schorseneren de doorslag gaven,maar dat heeft meer met de "herinneringen" te maken. Deze keus viel zeker niet tegen, het was heerlijk en ruim voldoende. Met een kopje koffie en thee zijn we geëindigd.
    We waren het ook eens over de prettige sfeer en vlotte bediening. Fijn geweest!

12. cees en collega's

Zomaar neergestreken op een heerlijk terras, even genieten van de laatste zonnestralen, een lekker drankje
    vooraf, om vervolgens in het restaurant te genieten van een prima diner.
    Goede directe bediening, en er hing een gezellige sfeer.
    Wat ons betreft voor herhaling vatbaar.

13. Het lijkt heel wat, helaas leert de ervaring dat ik nooit meer terug kom.
    Voorgerecht was lauw, bediening niet oprecht geïnteresseerd. Prijs/kwaliteit verhouding beneden de maat.
    Locatie is prima.
    Februari 2012

2,5
  14. Helaas een gemiste kans. Entrecote doorbakken retour en geen excuses. Toetje veel geld voor matige kwaliteit. Locatie is top.

15. Onze ervaring is goed.

Zeer lekker eten en mooie lokatie. Wij komen hier geregeld.

16. rik

17. Ik vind het een gezellig en goed restaurant.

Het heerlijke eten wordt ook door mijn familie, vrienden en zakenrelatie`s altijd goed ontvangen.

Mijn man en ik gaan ook vanavond weer lekker culinair genieten.

Carel is ook een uitstekende gastheer die voor iedereen tijd heeft. Net als zijn medewerk(st)ers allemaal prima mensen.

Tot straks! Wij hopen weer bij het raam met het mooie uitzicht op Dordrecht? Groeten van Jan en Ciska.

18. 7 januari 2011 heerlijk gegeten à la carte, perfecte bediening, uitstekende kwaliteit van alle drie de gangen, zeer beleefde en correcte bediening. (bij wijn proeven krijg je hier ook het etiket te zien zoals het hoort).
    Gezellige warme sfeer.

19. Peter van Veen

Op Kerstavond een heerlijk kerstmenu gegeten. Gezellige informele sfeer. Bediening is met aandacht en erg attent. We komen hier graag. Leuk team! Unieke lokatie. Hier wordt begrepen wat horeca zou moeten zijn!

Peter en Margriet.

20. Ger Maathuis

Gisteren (23-12-2010) heerlijk gegeten met mijn vrouw. We komen hier al jaren en de sfeer in de brasserie is gezellig. De voorgerechten waren smaakvol en ruim. Als hoofdgerecht hadden we lamsschenkel: in een woord "heerlijk". Verder was de wijn prima en de bediening vriendelijk en vlot.

21. s.kruidenier

Zaterdag 4 gangen surpise - menu gegeten, was met recht Surprise!, gerechten waren zoals ze horen te zijn, smaakvol, mooie opmaak. Wij hebben genoten!

22. Zomerlust behoort tot mijn favoriete restaurants in de omgeving Rotterdam. Vorige week genoten van lunch (salade met gegrilde makreel blijft een topper) en diner (visproeverij, (wisselende royale schotel met diverse vissoorten, oesters, tempura-garnalen, wakame enzovoorts) en de turbotin met garnituur). De ingrediënten van de gerechten zijn altijd supervers, erg belangrijk. Opmaak van de borden prima, salade en goede frieten altijd bij te bestellen zonder deze op de rekening terug te vinden. De sfeer in de brasserie is ongedwongen en prettig. Bediening heeft onlangs nieuwe gezichten erbij gekregen, leuk jong team.

23. Eet er regelmatig. Het eten is best aardig, maar door de onaardige bediening zou je er het liefst wegblijven. Dan mag je niet binnen zitten, dan mag het weer niet buiten. Het personeel is niet service gericht en kan slecht met commentaar omgaan.

24. Prachtig uitzicht, verder één rampenplan. Bestel sherry medium dry; er komt een cream. Bij commentaar:"dit is onze medium"! Andere bestellingen worden vergeten. Het dagmenu zou alleen bij de lunch gelden, internet menu's alleen voor groepen. Voor vier personen a la carte, 2 bakjes aardappelen waarvan één koud, verder één kommetje slablaadjes. Geen visbestek, geen lepeltje in de suiker enz. Keuken presteerde redelijk op hoofdgerechten.

3,6
  25. Jammer, jammer dat het zo achteruit is gegaan.

Slecht menu en nog slechtere, rommelige menukaart (met spelfouten!).

Vanmiddag zalm gegeten, die niet meer aan te zien was.

Reactie op ons commentaar: smaken verschillen!

Tsjaaa....kan alleen maar zeggen: jammer.

2,2
  26. Wij komen hier niet meer. De laatste keer dat wij geweest zijn was de bediening op bovenverdieping beneden alle maat.
    Als het eten nog goed zou zijn was het nog te doen, maar de laatste keer was het eten ook nog belabberd.

Leuke tent om op het terras een borreltje te drinken, maar eten doen wij ergens anders.

2,5
  27. Hele goede service, heel aardige bediening. Prachtige locatie & goed eten.

28. Altijd heerlijk eten. Bediening een beetje formeel. Prachtige locatie met een heerlijk zonneterras aan het water. Wel wat aan de prijzige kant.

29. wel goedd hoorr