Hier zie je hoe de meningen over de JanZen verdeeld zijn.

Vorige pagina

Volgende pagina

1. miranda janssen

Met collega's hier gegeten op een koude dinsdagavond. Binnen lekker warm en geweldig gegeten met unieke gerechten. 5 Gangen vis en vega, werkelijk top! Kijk nie verder, boek hier uw tafel zou ik zeggen!
    Vriendelijk personeel ook, mooi tafellinnen en alles gewoon top.

2. Hans van den Berg

Zeer verrast en heerlijk gegeten, chapeau!

3. Geweldig lekker gegeten! We zijn culinair verwend met de heerlijkste amuses, verschillende gerechten en wijnen. Ook voor het oog een beleving. Bediening is erg vriendelijk, toont oprechte interesse en neemt alle tijd voor je. De kleinschalige huiskamersfeer vonden we heel fijn. Als begin dertigers “fristen” we de boel wel wat op, vandaar een wat lagere score op sfeer. Hier heeft het restaurant echter beperkte invloed op. De rekening was - zoals verwacht - hoog maar dit staat absoluut in verhouding tot andere ervaringen en totale beleving die je hier opdoet.

4. Lia Noorthoek

Het was een smaakexplosie. Alles was buitengewoon lekker. Vriendelijke bediening. Een heerlijke avond uit. Zeker voor herhaling vatbaar!

5. Frans Verlaat

Eten en drinken was fantastisch (we hadden het 4-gangen verrassingsmenu met wijn arrangement). De prijs was aan de hoge kant voor 2 personen €165,— excl fooi is fors omdat er vanwege het Bob-zijn door mij naar ‘half volle glazen’ was gevraagd wat ik niet in de prijs terug zag.

6. van der Geest

In een prachtig huis (met een geschiedenis) bevindt zich huiskamerrestaurant JanZen. Bij binnenkomst voelden we ons meteen thuis; het hartelijk woord van welkom door de gastvrouw maakte de ontvangst compleet. Een fijn tafeltje bij het raam, een ontmoeting met de chef en een kaart waar je keuzestress van krijgt. Gelukkig is daar het verrassingsmenu. Wij kozen voor vlees en en vega/vis. En potverdikkie wat was het lekker! Bijpassende wijnen erbij, goede uitleg en vooral geen haast, maar genieten. Alle gasten hadden de tijd van de wereld, een bediening en keukenbrigade die feilloos op elkaar waren ingespeeld; voortreffelijk eten in een zeer, maar dan ook zeer fijne sfeer. Een echte aanrader!

7. Hans Krusel

In een rustige en mooie sfeer hebben wij heerlijk gegeten van een mooi drie gangen menu, kwaliteit en zorg besteed aan het eten en de bediening was voortreffelijk

8. Ant Bijlsma

Prima gegeten, mooi opgemaakte borden en alle gerechten even smakelijk. Vriendelijke bediening.

9. Sybren en Rita Rodenhuis

Uitstekende locatie en goede bediening en heerlijke gerechten. Echt een avond uit. Punt van aandacht is het bestek bij de diverse gangen. Dit is veel te klein en doet aan kinderbestek denken. Dit zou wel vervangen mogen worden.

10. P.L. de Haan

Uitstekende lunch en bediening. Zullen deze zaak beslist vaker gaan bezoeken.

11. Super genoten van heerlijke gerechten met bijpassende wijnen. Heel gastvrij ontvangen. Leuke ronde tafel met heerlijke stoelen. Avondvullend vermaak. Leuk dat de chef ook even aan tafel kwam.

12. Elisabeth Buitenhuis

Het was een fantastische sfeer.
    Perfect eten, een smaak beleving van heb ik jou daar. Geweldige bediening met goede uitleg over de gerechten.
    In een woord TOP.
    Gaan we zeker vaker naar toe.👌👌👌👌👌

13. Peter de Jong

Een bijzondere ervaring, goede en vriendelijke bediening. Amuses, voorgerecht en hoofdgerecht zeker sterwaardig. Verbeterpunt is toelichting op de fles wijn die wij besteld hadden, kan beter en met meer enthousiasme.

14. Dinand Mostert

Eten bij JanZen is een feestje. Ongedwongen genieten.

15. Heerlijk met 6 personen in aparte kamer gegeten. Prachtig opgediend en ook vegetarische gerechten prima.

16. Heel mooie presentatie op de borden en heel lekker gegeten. Wijnen pasten goed bij de gerechten. Een zeer vriendelijke bediening! Een fijne avond.

17. Ook voor de lunch, verreweg het beste restaurant in de wijde omgeving

18. Geweldig om ons te laten verassen met een heerlijk vier gangen dinner. Elk gerecht was een schilderij en een rijk smaaksensatie. Een woord geweldig.

19. Na 3 jaar weer bij JanZen gegeten.
    We hebben genoten. Het eten was voortreffelijk en ook de sfeer huiselijk en ontspannen. Compliment aan de nieuwe eigenaar.

20. Peter Contant

Vriendelijke ontvangst en personeel. Heerlijk gegeten. We hadden een zes gangen menu en de smaak sensaties waren subliem! Goede wijn kaart ook.

21. Bart Pieters

Een feest! Het eten is niet alleen heerlijk, maar ziet er ook geweldig uit. Ieder bord is een kunstwerk.
    Je kunt kiezen hoeveel gangen je wilt. Dus de ene verrassing na de andere.
    Bediening heel relaxed. Je voelt je direct op je gemak.

22. Echt een leuke avond gehad. Eten en drinken gewoon goed en soms zelfs verrassend. Maaltijd was aangepast aan het weer, heerlijk zomers.
    Ontzettend vriendelijke bediening. Mooi onderhouden gebouw en schoon sanitair.
    Prijzen liggen boven midden segment, maar zijn het zeker waard.
    Aanrader dus.

23. Versluis

Mooi opgemaakte borden leidde elk gerecht mooi in. Goede smaken en fijne bediening!

24. Wederom prima en goed. Zeer verzorgd alles. Er was op het terras een tafeltje gedekt. Zeer attent. De serveerster verteld goed en netjes wat er op tafel staat. Ga hier eens eten als u haute cuisine wil voor schappelijke prijs.

25. Erik van den Noort

Wij waren zeer verrast over de hoogstaande kwaliteit van de geserveerde gerechten. En de service is echt super!

26. Wat een verrassing. We waren voorbereid op dat er kwalitatief goed gekookt werd bij JanZen maar t verrassingsmenu overtrof onze verwachtingen. Originele smaakcombinaties en mooi opgemaakte bordjes. De jonge serveuse stal ons hart met haar charmante pure vriendelijkheid. Uiteindelijk maakt dát dat je het feestje ten volle kan vieren

27. Lia en Wim

We hebben zaterdag jl heerlijk gegeten in restaurant Janzen. 4 gangen menu met mooie verse ingrediënten en diverse smaken. Ook de wijn per gang was goed gekozen. Uitstekende kok, heel aardige en zeer attente gastvrouw en bediening.

28. Van Elderen

Hoewel redelijk dichtbij, voor ons een onbekend adres. Jammer dat we dit restaurant niet eerder ontdekt hebben; geweldig! Mooi opgemaakte gerechten met goede elkaar aanvullende smaken. Rustige en niet-overdreven sfeer.

29. Zeer goed met smaakexplosies. Deskundig en heel prettige bediening en wijnadvies.

30. Via beoordeling Lekker gereserveerd. Er klopt bijna alles aan dit restaurant, eten heel goed, service uitstekend en sfeer prima. Maar toch is er een minpuntje, bij Lekker staan ze buiten de top 100, en daar zullen ze nooit in komen, want in dit agrarische dorp is 1 groot minpunt, de porties zijn gewoon veel te groot en teveel smaken. Zodat de maagvullers dit een geweldig restaurant vinden, maar in de finesses ontbreekt een en ander. Creativiteit is een minpunt en halve porties voor hetzelfde bedrag zijn geen probleem. Als zij zich aan de verwende gasten gaan aanpassen, lopen ze het risico dat er minder lokale inwoners wegblijven. Dus gewoon doorgaan en de tevreden klanten koesteren.

31. Knus en gezellig restaurant met vriendelijke chef-kok die tevens in de bediening meehielp. Het eten is heerlijk, verfijnd en sterren waardig. Aan te bevelen.

32. Eric-Jan

We hebben heerlijk gegeten en genoten van de mensen in de bediening. Goede uitleg over de gerechten. Echt elke hap een feestje.
    Ik had gekozen voor een wijn arrangement en die beviel goed.

33. Bruinsma

Heerlijk eten, prachtig opgemaakt.

34. Annemarie van t Veen

Genoten van heerlijk eten en vriendelijke service. Raden dit aan.

35. Vertaal van English naar Nederlands

Amazing experience, quality and service are very high and we were very satisfied.

36. Jan Slats

Wij namen het 3-gangen vegetarisch verrassingsmenu. Het was een aangename verrassing. Alle gerechten boden een variatie in smaken en ingrediënten. Alles werd keurig opgediend en afgewerkt. Bij JanZen hebben ze een kok die heel creatief is met vegetarische gerechten.

37. Nico Van wijk

Fantastisch zowel het eten als de drank.
    Goed samen gesteld en vriendelijk personeel goeie bediening. Super.

38. M. Schalkwijk

Wat een gezellige huiskamer sfeer met vriendelijk en kundig personeel. Pluim voor de dames die rust uitstralen. Eindelijk weer eens meerdere gangen kunnen eten van zeer hoge kwaliteit. Dit is echt uit eten!
    Je wordt verwend door heerlijke gerechtjes die smaakvol worden gepresenteerd. Echt top! Van ons een ster erbij. We komen zeker terug.

39. Heerlijk gegeten. Prachtig opgemaakte borden en grote porties. Fijne bediening en lekkere stoelen.

40. Heerlijk lente diner met diverse gangen. Prachtig gepresenteerd en heerlijke smaken bijeen. Service was uitstekend en tempo precies goed.

41. Alfons Godschalk

Heerlijke ambiance, ontspannen sfeer en genoten van de geweldige gerechten met bijpassend wijnarangement.

42. Heel erg lekker gegeten, superleuke meiden in de bediening die hun vak verstaan. Mijn man eet vlees en ik ben vegetariër dit was geen probleem en de vegetarische gerechten zagen er super mooi uit en was veel aandacht aan besteed.

43. We hebben heerlijk gegeten en gedronken. Over het algemeen was de bediening top op 1 meisje na, die had de vraagtekens boven haar hoofd staan als je iets vroeg.
    Qua sfeer vond ik het jammer dat de lampen zo fel aanstonden. Van mij hadden ze dit gedurende de avond best mogen dimmen.

44. Hertens

Wat mij betreft beste restaurant van Woerden. Mooie gerechten, prachtig op het bord geschikt. Michelin ster waardig. Prima bediening. Wij komen zeker terug.

45. Voor ons echt een verrassing zo dicht bij huis. Een echte aanrader, heerlijk gegeten en fijne bediening. Top.

46. Kwaliteit was in het algemeen goed maar dat mag ook voor de prijs. Dus correct gewaardeerd. 1 Echt zwak punt: de gepresenteerde broodjes overstegen niet het niveau van een supermarkt mushi mushi kwaliteit. Wijnkwaliteit gewoontjes op de verdejo na. Lamsfilet hoofdschotel had een betere jus verdiend. De andere bereidingen waren dan weer zeer goed. Presentatie van de gerechten was een applausje waard.

47. Heerlijk gegeten. Het verrassingsmenu was gevarieerd en heel erg lekker. Het enthousiasme van het bereiden was ook leuk om te merken.
    En de service was erg vriendelijk.
    Heerlijke avond.

48. Esther Notenboom

Heerlijk gegeten en gedronken! De gerechtjes waren ware kunstwerkjes op zich.
    We komen zeker nog een keer terug.

49. Frans van den Hemel

Heerlijk gegeten met prettige bediening in een fijne omgeving.
    Het eten was een lust voor het oog en de smaakpapillen.

50. Trudy Heemelaar

Alles prima. Heel mooi opgemaakte gerechten. Verrassende smaken.

51. Mooie en smaakvolle gerechten met oog voor detail.

52. Heerlijk gegeten, vriendelijke mensen, goede service! Echt een fijne avond uit.

53. Ben Beving

Geweldige avond gehad. Mooi en lekker eten en prima bediening

54. Geweldig eten! Het restaurant ademt een huiselijke sfeer waardoor je je al snel op je gemak voelt. De gerechten zien er prachtig uit en met een allergie of dieet wensen weten ze heel goed rekening te houden. De chef kwam persoonlijk even aan tafel, erg leuk. De liefde voor eten proef je terug.

Misschien toch eens overwegen om bedrijfskleding voor de bediening te hanteren. Dat past beter bij de look and feel. Want de gerechten zijn zo exclusief dat ik als gast niet met een spijkerbroek zo uit mijn werk daar ga zitten. Je gaat luxe uit eten in een huiselijke sfeer.

55. Marian Kruijswijk

Een mooie avond met heerlijke gerechten, prachtig opgediend, goede sfeer, prijs kwaliteit uitstekend.

Ga het restaurant zeker bij vrienden aanbevelen.

56. Ondanks dat het eten van enorm hoog niveau is, hangt er toch een heel gezellige, nonchalante sfeer. Wij hadden zes gangen besteld, maar na de vierde gang zat ik vol. Het was geen probleem om het voor mij aan te passen naar een gang minder. Daarnaast konden ze het menu ook nog eens voor me aanpassen naar een menu zonder vis. Er zat ruim voldoende tijd tussen het serveren van elke gang (wij hebben er denk ik 3,5 uur gezeten), waardoor je alles rustig kunt laten zakken. Wat de kwaliteit van het eten betreft: fenomenaal. Ik raad iedereen aan hier een keer te gaan eten!

57. Anita van Ettikhoven

4 gangen menu voor 4 met 3 flessen wijn en water.
    Mooie opgemaakte borden met heerlijk eten totdat het vlees kwam. Dit was erg taai en door 3 personen niet op gegeten.
    Prettige sfeer en bediening.

58. Mellèsca

Personeel is heel vriendelijk.
    Je krijgt duidelijk toegelicht wat er op je bord ligt.
    We kozen voor 4 gangen, daarbij erg leuk dat het een verrassing is wat je krijgt. Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar!

59. Weer heerlijk eten bij JanZen! Top avond!

60. Fantastisch gegeten, goede prijs kwaliteit verhouding. Het was erg rustig. Zeer vriendelijk bediening. Kortom om vaker terug te komen.

61. Heerlijk gegeten, prachtige presentatie en een hoge kwaliteit van het eten en drinken. De bediening was uitstekend en representatief, de sfeer in de zaak was mede dankzij hen erg gemoedelijk. De aankleding van de zaak zelf kwam iets tekort bij de rest van de punten, maar dat is een minimaal detail. Het eten is aan de prijs, maar kwaliteit mag zeker wel iets kosten. Sterke aanrader!

62. Heerlijk eten, goede sfeer en leuke, aardige bediening. Fijn dat het in deze tijd weer kan!

63. Eindelijk weer uit eten! We hadden een mooie avond bij Jan Zen met heerlijk eten en een enthousiast team.

64. Het eten was verrassend!
    Alleen vonden wij het vlees van het hoofdgerecht wat minder.
    Was aan de taaie kant.
    Voorgerechten en het dessert waren top!

65. Helene Reijmers

Wij komen vaak bij JanZen. Deze maand al 4 maal. We zouden eerst een groter feest geven echter door Corona is dit niet doorgegaan dan maar veel kleine feestje met steeds 4 personen. Heerlijk lang lunchen op vrijdag, zaterdag of zondag. Heerlijke amuses, zelfgebakken brood, 6 gangen opgemaakt als kunstwerkjes heerlijke bijpassende wijnen en na een lekker dessert koffie met zelfgemaakte bonbons. Even pauze en gaan in Januari verder met onze mini feestjes. JanZen overduidelijk het beste restaurant in woerden.

66. Eten was voortreffelijk, service was vriendelijk en zeer professioneel. Eigenaren staan open voor een gesprek en staan open voor vragen en verbeteringen. Er wordt goed over nagedacht hoe ze kunnen tegemoet kan komen bij dieet wensen.

67. Heerlijke lunch genuttigd, gemaakt met mooie ingrediënten.
    Leuk dat het team met elkaar de bediening verzorgt.
    Ook de porties waren precies goed.

68. Bijzondere avond met geweldige plaatjes op je bord en heerlijke smaken in je mond.

69. Echt ontzettend lekker gegeten.
    Bediening was ook zeer vriendelijk!

De proeverij (je kunt zelf het aantal gangen kiezen) is echt een aanrader!

70. Blij verrast met de gerechten, opmaak, smaken en creativiteit!

71. Het was prima, mooie presentatie, heerlijke smaaksensatie!

72. Prima restaurant. Verfijnd. Prima prijs kwaliteit verhouding.

73. Erg lekker gegeten, goede sfeer, vriendelijk personeel

74. We hebben een topavond gehad! Heerlijk eten, leuke, gezellige bediening en een mooie sfeer. Wij komen zeker terug!

75. Esther Schuurman

Wij hebben ontzettend genoten van een 4 gangen verassings diner.
    Alle gerechtjes zagen er uit om door een ringetje te halen, bijna te mooi om op te eten.
    Qua smaken, texturen en kleuren heel mooi in balans, wij waren onder de indruk.
    De bediening was super professioneel en het restaurant heeft een erg chique uitstraling.
    Het menu is niet heel uitgebreid maar dat is als je kijkt naar de aandacht die aan de gerechten besteed wordt helemaal niet erg, wij waren blij verrast toen de rekening kwam.

Echt een aanrader, ik kom zeker vaker terug!

76. Fantastische eetbeleving! Wat een mooie locatie en fijn team. Wij waren met ons team in een knusse sfeervolle kamer. Onverwachts probleem ; 1,5 uur vertraging door afgesloten A12 met aanvangstijd door wisselende entrees en daardoor versnelde eindtijd. Daardoor moest er beetje tempo in bediening komen. Overmacht, maar goed opgepakt. Aanrader!

77. Ontspannen sfeer, professionele bediening, goed eten. Suprisemenu beviel erg goed. Wij blijven terugkomen!

78. Heerlijk gegeten in een rustige sfeer, bijna of je in een huiskamer zit. Gekozen voor het 6 gangen verassingsmenu met wijn arrangement. Alles top op smaak en prachtig gepresenteerd.

79. Voor het eerst gegeten bij JanZen en zeker niet voor het laatst. Topniveau in een ongedwongen sfeer. Zeer vriendelijk personeel en het eten zag er prachtig gepresenteerd uit. En zoals het was gepresenteerd smaakte het ook prachtig!

80. Het is elke weer top wat je krijgt voorgeschoteld bij de 4 gangen menu keuze. Vernieuwend smaakvol voldoende en prachtig opgemaakt. De wijn is en blijft prijzig, jammer.

81. Janzen is een restaurant dat voor mij een M-ster verdient. Heerlijk gegeten in een ongedwongen, prettige omgeving. Leuke en fijne bediening/service. Ons 3-gangen werd vooraf gegaan door smaakvolle amuses. De gangen zelf (verrassingsmenu) is gewoonweg een streling voor de smaakpupillen. Topper!

82. Heerlijk gegeten. Enige kanttekening is dat er geen mogelijkheid was voor een drie gangen verassing menu, terwijl dit wel op de kaart stond. Tevens is het jammer dat het verassingsmenu alleen per tafel kan

83. Zeer verzorgd eten, juiste aandacht aan besteed.
    Prettige professionele bediening. Mooie locatie wat ligging en inrichting betreft. 5-gangen genoten van eerste tot laatste gerechtje. Grote groep was tevreden en aangename verrassing … ondanks de voor sommige lange zit van 4,5 uur.

84. Voortreffelijk gegeten in een mooie omgeving. Gastvrije ontvangst en persoonlijke aandacht. De opmaak van de borden was een kunstwerkje evenals de amuses.
    We moesten wel lang wachten op het voorgerecht, het was erg druk. Verder was alles top!

85. Uitermate vriendelijke en deskundige bediening en echt heerlijk gegeten! JanZen is een aanrader.

86. Laat ik beginnen met "fantastisch". Topbediening, heerlijke gerechten met een bom aan smaken en een huiskamergevoel.

87. Ineke en ruud Woerden

Wat een geweldige culinaire avond hebben we gehad!
    De gerechten zijn een parel voor het oog!
    En ieder gerecht is met veel zorg gemaakt met zeer veel smaakbeleving!
    Wat ons betreft sterwaardig🎉
    En niet te vergeten de bediening was heel goed!

88. Peter Timmermans

Wij hebben waanzinnig genoten van het 5-gangenmenu. Telkens pareltjes, vlot opgediend met de nodige uitleg zonder al te veel stijfheid. De bijhorende wijnen werden telkens op het juiste ogenblik opgediend, enkele minuten voor de volgende gang. Wij wonen in Belgie en zijn dus wel wat gewoon op vlak van restaurants, dit heeft ons heel aangenaam verrast. Qua prijs-kwaliteit verhouding is dit een absolute topper.

89. Ontspannen en deskundige bediening. Smakelijke en mooi opgemaakte gerechten. Prima prijs-kwaliteitverhouding

90. Ontzettend lekker gegeten.
    De gerechten waren oogstrelend en fantastisch van smaak.
    De bediening was erg vriendelijk!
    Echt een aanrader!!

91. Marphy van Elsen

De ontspannen sfeer, de prachtig opgemaakte borden, de steeds verrassende smaken, en de mooi op elkaar afgestemde gerechten maakten deze avond een topavond! Een absolute aanrader!

92. Marc Angenent

Na in de lock down diverse keren heerlijke menu te hebben afgehaald, hebben we nu heerlijk gegeten in het restaurant. Prachtige en smaakvolle gerechten, plaatjes op het bord. Mooie bijpassende wijnen. Fantastische avond gehad.

93. Dick

Dit was onze eerste eetervaring bij Janzen.
    Zeer positief, attente bediening, prachtige en vaak ook bloemrijke opmaak van de gerechten, smaakvol met onderscheidende onderdelen, mooie bijpassende wijnen.
    Het geheel tegen een zeer aantrekkelijke prijs- kwaliteit- verhouding. We komen hier graag nog eens terug! Chapeau.

94. Matheusen

Topfood. Lekker gegeten, maar aan het dessert is er nog werk aan de winkel. De pralines bij de koffie waren dan weer erg smaakvol. Ik hoop dat we van de chef nog veel gaan horen. Restaurant om in de gaten te houden. Het zal niet bij 1 bordje in de Michelin blijven. Good job!!

95. Astrid Olgers

Heerlijk gegeten, mooie gerechten met veel aandacht bereid.

96. Michael

Heerlijk gegeten en gerechten mooi opgemaakt. Prima bediening! Interieur netjes maar niet spectaculair. Aanrader.

97. Het eten was ongelooflijk lekker hier bij Janzen! Bediening was attent en super vriendelijk. Interieur kan wat hipper zijn…. Het is een beetje saai.

98. Bediening erg vriendelijk en alert.
    Prachtig opgediende en zeer smaakvolle gerechten, oa makreel vooraf, kwartel als hoofdgerecht. We hadden het vier gangen verrassingsmenu gekozen.
    De inrichting van het restaurant zou iets sfeervoller kunnen zijn.

99. Erna Neuteboom

Wij hebben enorm genoten van een 5 gangen verrassingsdiner, ook de amuses waren top. Dit alles werd echter in een razend tempo geserveerd wat wij persoonlijk wel een beetje jammer vonden.

100. Van den Bogert

Prima lunch op terras, uitstekende bediening, de presentatie was mooi, en het smaakte voortreffelijk, klein puntje is 1,50 voor karaf water.

Vorige pagina

Volgende pagina