in Woerden

Voel je thuis bij JanZen, beleef het.

1. Het is elke weer top wat je krijgt voorgeschoteld bij de 4 gangen menu keuze. Vernieuwend smaakvol voldoende en prachtig opgemaakt. De wijn is en blijft prijzig, jammer.

Vorige recensies van Hvk

• 4 gangen verrassing menu gekozen. Heerlijke amuse vooraf, alles wederom smaakvol en mooi gepresenteerd. Goede keuzes en combinaties. Het is hier gewoon goed en lekker eten voor een redelijke prijs. Wellicht wat andere achtergrondmuziek, maar dat is ook een kwestie van smaak. Tot de volgende keer.

• Ivm de corona maatregelen is het lastiger om echt te oordelen over sfeer enz. De ontvangst was wat rommelig, de normale ingang was eigenlijk afgesloten. Dat mag beter aangemerkt worden. Omdat het warm was konden we eerst op het zij terras gaan zitten. Daar was echter geen gezellige sfeer en de tafels waren niet aangekleed. Dat was een domper. Daarna gauw naar binnen we hadden een prive plek. Eten echt top, geen enkele opmerking. Drinken ook helemaal goed, dat alles niet voorradig was begrijpen we volkomen ivm de omstandigheden. Wat blijft hangen is de prijs kwaliteit verhouding. We beginnen te nijgen naar "veel geld".

• Zoals vanouds weer heel goed gegeten en bediend. Het niveau is hoog voor onze maatstaf. Goed ontvangen en leuke aankleding ivm Valentijnsdag, voor ons een speciale dag. Goede en vriendelijke bediening. Snel accuraat aardig en op de hoogte van de belangrijke zaken. Er is weinig mis bij dit restaurant is onze mening. Iets meer aankleding wellicht in de entourage, echter smaken verschillen. Wat ons wel tegenvalt is de prijs van een glas wijn van €6,5. Dat vind ik eigenlijk wel €2 teveel. Want uiteindelijk is de prijs ook bepalend of je geregeld terugkomt. Vergeet dat niet.

• Kerstdiner genoten op 1e kerstdag. Het eten en drinken was echt helemaal top. Alles liep gesmeerd en op rolletjes. Goed georganiseerd. Presentatie van het voedsel leuk en vernieuwende zaken. Bijzondere smaken die ons bekoorden. We misten wat kerstsfeer binnen. Buiten leuk gedaan. Bij het weg gaan glühwein en een oliebol, bedankt. We komen zeker nog eens, tot ziens.

• Kerstdiner 2017 bij Janzen, een bijzondere belevenis en zeer goed verzorgd. Een prachtig ingericht feestelijk restaurant. Zeer huiselijk. Ons goed bevallen. 8 Gangen met voor elk wat wils. Goed afgestemde volgorde, wachttijden zijn er, echter zeer acceptabel, want je ziet van alles en je gezelschap aan tafel bepaalt ook of het fijn is. Eten allemaal top. Kortom, zeer aan te bevelen. 1 Verbeterpunt wat mij betreft: als er gevraagd wordt: wilt u nog koffie, ga ik ervan uit dat datgene wat je erbij "krijgt" hoeveel dan ook, hoe lekker dan ook, (en dat was het zeer zeker) hoe mooi ook gepresenteerd, niet €8,5 kost. Dat vind ik overdreven duur. Dan moet men dat bij de vraagstelling vermelden.