Hier zie je hoe de meningen over de Flavours verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Nederlands Weert

Een leuke avond, het eetgedeelte vind ik persoonlijk gezelliger dan het cocktail gedeelte. Eten was zeer aangenaam, goede keuze verhouding in vlees, vis én wild! Fijne bediening.

Al met al een zeer geslaagde avond!

2. Nederlands Weert

bets vermeij

Eerlijk, lekker en gezellig.

3. Nederlands Weert

Een echte aanrader. Leuke cocktailbar met lekkere drankjes. Zeer vriendelijke bediening. Het eten was perfect. Goede prijs kwaliteit verhouding.

4. Nederlands Weert

Huygen vekemans Rudi en elly

Ons avondje uit in restaurant Flavours in Weert was fantastisch. De bediening was perfect, heel vriendelijk personeel. Van hapje tot dessert was subliem. Het aperitief kon je nuttigen in een aparte ruimte om daarna naar de tafel te gaan. Dit vond ik persoonlijk heel aangenaam. De sfeer is rustgevend en de inrichting is heel mooi. We hadden gekozen voor het verrassingsmenu en dit was een uitstekende keuze. Elk gerecht was mooi om te zien en super lekker. De vis was heel zacht en het vlees was mals en had de perfecte gaartijd. De prijsklasse is helemaal niet duur, je kan al een heel lekker 3 gangen menu eten vanaf 29 euro. Wij gaan regelmatig op restaurant maar restaurant Flavours steekt boven alle anderen uit. Echt een aanrader!

5. Nederlands Weert

Keurige ontvangst in het lounge gedeelte, jas wordt aangenomen. Aperitief vóór je aan tafel gaat. Je wordt aan tafel uitgenodigd, voelt erg gastvrij! De amuse vond ik niet bijzonder (een soort wortelmoes), maar dat was dan ook het enige dat ik wat minder vond. Wij lieten ons verrassen met een 4-gangen verassingsmenu met bijpassende wijnen. Wij hebben voortreffelijk gegeten en gedronken in een heel goede sfeer met attente bediening. De zaak is mooi ingericht, modern. Zeker een volgend bezoek waard!!

6. Nederlands Weert

Onlangs door kennissen uitgenodigd om hier een hapje te gaan eten: het was van gemiddeld niveau evenals de bediening. De veel te hoge prijs voor een gewone fles kraanwater vonden wij schandalig!

Wij komen er beslist terug, maar alleen wanneer het kraanwater wordt verbeterd.

6,1
  7. Nederlands Weert

Dirk

8. Nederlands Weert

Jan en Marian.

We hebben heerlijk gegeten. Prijs / kwaliteit is prima. Ik zou de volgende keer niet kiezen voor een drankje vooraf in de loungebar, maar vragen om het eerste gerechtje met wijntje (6 gangen menu, met wijnarrangement) te serveren in de loungebar. De tafeltjes voor 2 personen staan wel erg dicht op elkaar in de ruimte achterin. Hier is geen contact mogelijk met de omgeving buiten wat ik persoonlijk jammer vind. De bediening is prima en goede uitleg bij de gerechten. We komen zeker terug.

9. Nederlands Weert

Goede, sympathieke ontvangst. Lekker en smaakvol eten. Een fijne ambiance. Echter een zeer rommelige bediening, missers in bestellingen en te veel verschillende mensen in de bediening voor onze tafel.

10. Nederlands Weert

We hadden een mooi plekje en hebben daar gezellig en heerlijk gegeten. Plezierige bediening en juiste snelheid. Onze cadeaubon werd hiermee prima waargemaakt.

11. Nederlands Weert

Na recensies gelezen te hebben hadden we goede hoop hier lekker te kunnen eten.

Helaas, de realiteit was weerbarstiger. Het suprisemenu besteld en kwaliteit die geserveerd werd was inderdaad een verrassing. Bij voorgerecht was morzarella van supermarkt kwaliteit, bij hoofdgerecht de vis slap en smakeloos en ondanks dat we tegen maar liefst 3 bediendes na hun vraag of het gesmaakt had, aangaven dat het teleurstellend en zonder smaak was werd hier niets mee gedaan.

Toen tot slot op de rekening €3.25 in rekening werd gebracht voor fles kraanwater, waren we helemaal klaar met dit restaurant.

5,1
  12. Nederlands Weert

Steven Duret

Gezellige sfeer en voortreffelijk eten. Zelfs de cocktails in de cocktaillounge zijn heerlijk! Bediening is professioneel en attent.

13. Nederlands Weert

Kim Smeets

Heerlijk gegeten, goeie bediening en gezellige sfeer! Personeel is alert en behulpzaam en informeert duidelijk de specials van de dag! Top avond!

14. Nederlands Weert

Heerlijk gegeten. Alle gerechten werden begeleid door goede wijnen. Sfeer en bediening waren uitstekend. Absolute aanrader!

15. Nederlands Weert

Marij van der Linden

Gisteren met vrienden een gezellige avond gehad bij Flavours, eten en service waren prima, komen zeker nog eens terug!

16. Nederlands Weert

Peter Bergman

Reeds meerdere malen met vrienden daar heerlijk gegeten. Zo ook gisterenavond. Ik vind het echter onbegrijpelijk dat ik voor gewoon kraanwater 3,50 euro per fles moet betalen.

17. Nederlands Weert

Ivo Coumans

Erg leuke avond met lekker eten. Het personeel was vriendelijk. We hebben geen moment te lang hoeven wachten op het volgende gerecht. De hoeveelheden waren ook meer dan prima. Ook de tussendoortjes en amuse waren erg lekker. Al met al een top avond voor een goede prijs.

18. Nederlands Weert

Op enkele schoonheidsfoutjes na was dit een zeer leuke, gezellige, lekkere avond.

19. Nederlands Weert

Henk de Kramer.

Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening.

20. Nederlands Weert

Stichting Eduquaat

Heerlijk gegeten in een prettige en rustige omgeving. Prijs / kwaliteit zijn prima in verhouding.

21. Nederlands Weert

Soraya Viana

Zoals altijd heerlijk gegeten en fijne bediening.

22. Nederlands Weert

Noud van Dijk

Prima ontvangst. Leuke ervaring om in een aparte ruimte een aperatief te nemen om vervolgens naar de eetkamer te worden uitgenodigd. Het eten, zowel voorgerecht, hoofdgerecht als ook het dessert waren van zeer goede kwaliteit. Bij het hoofdgerecht hadden iets meer groenten geserveerd kunnen worden.
    Attente bediening. Voldoende tijd tussen de verschillende gerechten in. Niet te lang en niet te kort.

23. Nederlands Weert

Uitstekend restaurant, heerlijk gegeten, juiste prijs/kwaliteitverhouding en uiterst prettige bediening.

24. Nederlands Weert

Heerlijk gegeten met een prima attente bediening. De amuse en het voorgerecht waren van een topkwaliteit.
    Het hoofdgerecht : Asperges klassiek was zeer smakelijk en voor iedere liefhebber van asperges zeer aan te bevelen.

25. Nederlands Weert

Chantal de Bok

Voor mijn verjaardag nam mijn vriend mij mee uiteten naar restaurant Flavours. Bij binnenkomst hebben wij eerst onder het genot van een aperitiefje een keuze mogen maken uit het menu. Vervolgens werden wij vriendelijk naar onze tafel begeleid. De diverse gangen en de sfeer van het restaurant maakte het tot een heerlijke avond. Het eten was erg lekker, dus een avondje Flavours is zeker voor herhaling vatbaar!

26. Nederlands Weert

Lekker dineren voor een goede prijs/kwaliteit verhouding.

27. Nederlands Weert

Nick en Renee Bronzwaer

Op 30-12-2013 hebben wij onze bruiloft bij Restaurant Flavours gevierd. Een geweldige feestlocatie met alles er op en er aan. Receptie, diner en feest! Wat wil je nog meer?! Het was geweldig!

28. Nederlands Weert

Jos dB

29. Nederlands Weert

Als ik uit ga eten vind ik het prettig dat het een avondvullende aangelegenheid is waar je de tijd krijgt om te kletsen met aangenaam gezelschap, een lekker glas wijn te drinken en te genieten van lekker eten. Vervolgens moet natuurlijk ook de prijs/kwaliteit verhouding in orde zijn. Nou, dat was tweede Kerstdag weer dik voor mekaar. Wij gaan niet zo vaak uit eten, maar dat maakt het dan ook des te specialer als we bij Flavours komen. Ik geniet er iedere keer weer geweldig van. Alles was geweldig lekker maar die macron bij het voorgerecht, kan ik daar misschien een doosje van 20 stuks van bestellen?

30. Nederlands Weert

Meerdere malen hier al gegeten. Favoriete onder de restaurants. Eten is heerlijk, we zijn dol op hun amuses. Bediening is vriendelijk. Leuke sfeer, iedere keer weer. Hopende dat het zo blijft. Wij blijven komen! Een echte aanrader voor een avondje gezellig uit! Mijn complimenten!

31. Nederlands Weert

Henk en Henriëtte uit Eindhoven

We hebben een geweldig avondje uit gehad. Eerst een prosecco, daarna het arrangement "avondje uit" besteld, wat bestaat uit een cocktail en 3 glazen wijn bij een 3-gangen menu. We kregen de keuze om ons aperitief bij het arrangement te laten horen. Attent. Het tempo van opvolgen van de gangen was perfect. Het bedienend personeel vriendelijk. Zo hebben we een heerlijk, avondvullend etentje gehad met onze vrienden uit Heerlen en hebben gezellig bij kunnen kletsen.

32. Nederlands Weert

Afgelopen zaterdag zijn wij vol verwachting een hapje gaan eten bij Flavours. Bij binnenkomst werden wij naar de tafel begeleid en hebben we prosecco besteld. We werden verzocht aan een andere tafel te gaan zitten en moesten naar de tafel ernaast verhuizen. (?) De bestelde prosecco werd over de tafel heen gegooid zonder dat er excuses werden gemaakt en op het moment dat er een andere ober aan kwam om ons te helpen werden we gevraagd aan de andere tafel te gaan zitten. Stoelendans alom.
    na 20 minuten op de kaart te hebben gewacht kregen we een amuse en ik zag dat er nootjes in verwerkt waren. Of we dat niet aan hadden kunnen geven, het was namelijk ook verwerkt in het brood. Uhm....ik heb geen brood besteld....het voorgerecht was lekker maar wij hadden er meer van verwacht. Na een uur te hebben gewacht op ons hoofdgerecht was voor mij de lol eraf zeker toen de iberico ham droog bleek te zijn. Omdat we inmiddels al 2.5 uur binnen zaten en het inmiddels 22.30 was zijn we niet meer voor een nagerecht gegaan omdat wij nog naar een verjaardag moesten en het zo wel erg laat werd. Wij hadden veel verwacht van dit restaurant zeker door de hoge recensies. Helaas viel het ons heel erg tegen

5,5
  33. Nederlands Weert

Zeer lang moeten wachten op eten dat zeker niet bijzonder was. Op zich niet duur (60pp) maar ik heb beter gegeten voor minder. Ik geef service een 5 door het lange wachten, de 5 verschillende obers waren zeer vriendelijk. Misschien een slechte (drukke) dag, maar ik denk niet dat ik nog eens ga.

34. Nederlands Weert

Caroline & Roger

Dat je er heel goed kunt eten is in de recensies te lezen. En deze kloppen.
    Wat je ook heel goed kunt bij Flavours.........is FEESTEN!!!
    Onlangs hebben wij onze bruiloft mogen vieren bij Flavours.
    TOP met hoofdletters!!!
    Het organiseren, meedenken, flexibel opstellen, afspraken maken is aan Bart toe te vertrouwen.
    Hij en zijn personeel hebben ons een heerlijke bruiloft (eten en feest) gegeven!!!
    En dit hebben we ook van onze gasten vernomen.
    Dus ook voor een bruiloft is Flavours een absolute aanrader!!!!

35. Nederlands Weert

Aleksandra Blaszyk

Heerlijk gegeten, goed ontvangen. Heel prettige sfeer, kom zeker nog eens terug.

36. Nederlands Weert

van der Sommen

Met hoge verwachtingen gingen we afgelopen weekend met het gezin een avond uit eten bij Flavours.
    Deze verwachtingen zijn helemaal waargemaakt.
    Bij binnenkomst kregen we de mogelijkheid om op ons gemak eerst een drankje te drinken in de lounge waarna we door konden lopen naar onze tafel in het restaurant. De bediening was prima en erg vriendelijk.
    Het eten hebben we allemaal als erg goed ervaren.
    Snel weer eens een avond uit eten en kijken of deze verwachtingen weer waargemaakt kunnen worden.

37. Nederlands Weert

Chantal Munts

Heerlijk eten voor een goede prijs in een sfeervol restaurant

38. Nederlands Weert

Verdonschot

Afgelopen weekend weer bij Restaurant Flavours geweest eten. Top avond gehad! Bediening en sfeer was zoals iedere keer prima in orde. In plaats van à la carte eens verrassingsmenu gehad. Echt verbluffend lekker.
    Flavours heeft zichzelf overtroffen. Een 9,5 als beoordeling, want zijn natuurlijk benieuwd of ze onze hoge verwachting de volgende keer weer waar kunnen maken..

39. Nederlands Weert

Gezellige sfeer, goede ontvangst en lekker eten! Zeker voor herhaling vatbaar

40. Nederlands Weert

WIM

Het eten was lekker zonder een echt hoogstandje te zijn. De service was goed.
    Een leuke avond met gewoon lekker eten in een gezellige sfeer.

41. Nederlands Weert

Marijke Timmermans - v.d. Hoogenband

Ik heb al vaker bij Flavours gegeten, elke keer weer met grote tevredenheid. Vriendelijke bediening en goede kwaliteit eten, zeer de moeite waard.
    Ontvangst in cocktailbar is ook altijd weer een prima binnenkomer.
    Goede opvolging van de gangen, leuk en lekker verrassingsmenu.
    Reservering via de website verliep ook soepel, prima!

42. Nederlands Weert

Afgelopen weekend hier voor de eerste keer gegeten. Vooraf gezellig wat gedronken in de bar waarna we aan tafel konden gaan. Het eten was erg lekker en we zaten ook erg gezellig. Wij gingen voor het verrassingsmenu van 5 gangen en hebben daar het wijnarrangement bij genomen. Dat laatste hebben wij spijt van gehad. Het had een meerprijs van 27,50 per persoon en dat was het niet waard. De punten zijn wat lager uitgevallen door het tegenvallen van het wijnarrangement ( zowel hoeveelheid als de kwaliteit ). De gangen werden met een royale pauze ertussen uitgeserveerd en dat vinden wij normaal ook fijn. Deze keer hadden wij daardoor wel erg vaak een leeg glas voor onze neus staan. Maar het eten was zeker wel de moeite waard .

43. Nederlands Weert

Heel erg genoten van het Valentijnsdiner bij Flavours. Gezellig eten bij kaarslicht, heerlijke gerechten, lekker wijntje.
    We hebben een hele leuke avond gehad, dus ons zie je vaker!

Marieke

44. Nederlands Weert

Heerlijk gegeten met Valentijnsdag, goed verzorgt!

45. Nederlands Weert

Ik heb al verschillende keren bij Flavours gegeten. Altijd erg lekker, alleen de lange wachttijden tussen de gangen weerhouden me ervan om hier niet te vaak te eten. Toch laatst weer besloten om een hapje te eten en de wachttijden waren veel beter! Hopelijk was het geen toeval. En zoals altijd was het weer erg lekker!

46. Nederlands Weert

Heel lekker gegeten en goed kunnen buurten, gezellge avond dus.

47. Nederlands Weert

Geweldig gegeten. Top! We hebben ontzettend genoten. Heerlijk buiten een aperitief genuttigd. Kleine hapjes bij de borrel. Voordat we gingen eten een erg leuke amuse met drie gerechtjes. Daarna een geweldig diner met lekkere wijnen. Super. We komen snel terug.

48. Nederlands Weert

johanna

Het verrassingsmenu heeft ons op alle facetten verrast,
    heerlijk!
    Wij hebben ervan genoten!

49. Nederlands Weert

Vorige week met 8 personen gegeten. Eten uitstekend, maar de timing is miserabel. Het duurde meer dan een uur voor de amuses geserveerd werden, terwijl we allen hetzelfde menu hadden besteld. Er werd ook geen brood geserveerd. Uiteindelijk nam het 3gangenmenu 4 uur in beslag. Dit moet beter!!!

50. Nederlands Weert

Afgelopen weekend voor het eerst restaurant Flavours bezocht. Het ziet er uitstekend uit, zeer mooie inrichting en het was fijn om van te voren in een aparte ruimte een drankje te drinken. Het was vrij druk en er zat behoorlijk wat tijd tussen het voorgerecht en hoofdgerecht. Eten was prima maar de hoeveelheid is wat aan de minimale kant. Toch hebben wij een prima avond gehad en zullen zeker een keer terug gaan.

51. Nederlands Weert

Gisteren met zijn tweeën gaan eten na het lezen van de goede recensies maar was een beetje een afknapper. Ontvangst was prima in de cocktailbar, aperitiefje gedronken, eten uitgezocht. Na een tijdje in het restaurantgedeelte gaan zitten en kregen al vrij snel ons voorgerecht, was lekker. Ik kreeg zolang we daar zaten wel het idee dat ze iedereen met drank vol proberen te stouwen, zeker nadat we het voorgerecht op hadden. Nadat we twee keer een serveerster hadden gevraagd of het nog lang duurde ( jaja, nog vijf minuten) kregen we het hoofdgerecht net na half tien (!) terwijl we om kwart over zeven hadden afgesproken. Nu heb ik op zo een avond geen haast maar dit vind ik toch wel erg lang wachten. Het hoofdgerecht (slibtongetjes) viel me ook tegen, er lagen twee tongetjes op mijn bord met een ietsje groenten en een kom frites, zo krijg ik ze in de eerste de beste friture ook. Na afloop vroeg de serveerster of alles naar wens was geweest. Toen ik vertelde van niet met reden kregen we het standaard antwoord: Ik zal het doorgeven. Voor mij geen Flavours meer de komende tijd.

52. Nederlands Weert

Bert en edith

Gisteren voor het eerst bij Flavours gegeten, op aanraden van een collega. Het was super!! Prima eten, fijne bediening, sfeervolle cocktailbar, lounge. Gewoonweg een geweldige avond. Wij komen beslist terug.

53. Nederlands Weert

Brigitte en Ad van Halbeek

Gisteren (weer) heerlijk gegeten in een fantastische ambiance met een prima (informele) bediening!
    We kijken weer uit naar de volgende keer!
    Complimenten aan het hele team van Flavours!
    Ga zo door!

54. Nederlands Weert

Geweldig gegeten afgelopen weekend!
    En erg goede bediening en service!

Flavours, dank je voor een heerlijke avond!

55. Nederlands Weert

Restaurant reeds meerdere malen bezocht. Ook nu weer met het hele gezin + aanhang genoten van een voortreffelijk verrassingsmenu.
    Bart en personeel ga zo door, ons zie je nog vaker.

56. Nederlands Weert

We waren gisteravond bij restaurant Flavours.

Het was niet ons eerste bezoek en het zal ook zeker niet het laatste zijn geweest. Het verrassingsmenu was een zeer aangename verrassing. Ons vriendengroepje heeft een op alle fronten geslaagde avond beleefd.

57. Nederlands Weert

Het eten was heel lekker. Logistiek liep het echter verre van goed.

We hebben ruim 1 uur moeten wachten tussen het voorgerecht en hoofdgerecht.

We hebben hier iets van gezegd, maar kregen niet het gevoel dat de feedback binnen kwam.

Vervolgens kregen we ook nog het toetje niet tegelijkertijd. Had mijn toetje al bijna op, voordat mijn man kon beginnen.

Zeker niet voor herhaling vatbaar!

4,5
  58. Nederlands Weert

Super avond gehad met mijn vriendin! Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en het verrassingsmenu was verrassend lekker.

59. Nederlands Weert

Het is een sfeervol restaurant met een goede keuken maar helaas werd onze avond verpest door de extreem lange wachttijden voor het voorgerecht en tussen voor- en hoofdgerecht. De bijbestelling bij het hoofdgerecht was voor het einde daarvan niet klaar. De excuses halfhartig en weinig realistisch. Een vol restaurant kan moeilijk een excuus zijn voor lange wachttijden. Ik neem aan dat de capaciteit daar op afgestemd is. Het was ons derde bezoek maar dan ook gelijk het laatste.

60. Nederlands Weert

Kim

Afgelopen weekend voor de 2e keer hier gaan eten. Zeer lekkere en smaakvolle gerechten, zeer gastvrije bediening en een mooi, trendy, en sfeervol restaurant. Zeker een aanrader! Enige minpuntje vind ik een relatief lange wachttijd tussen de gangen.

61. Nederlands Weert

Hier al een paar keer gegeten. Geen grote kaart maar wel regelmatig een nieuwe. Mooi. De wijnen zijn prima, het eten is overheerlijk en de bediening is zeer gastvrij. De zaak heeft een zeer aantrekkelijke inrichting, zo met die aparte lounge.

De gerechten zijn allemaal net even anders dan je zou verwachten als je denkt dat je ze al kent. Dat tikje apart met die heerlijke smaak getuigt van een goede keukenbrigade. Gezien de hele entourage en het vakmanschap vallen de prijzen mee.

62. Nederlands Weert

Afgelopen weekend heerlijk gegeten bij Flavours! Het is een mooi ingerichte, hippe zaak waar het eten top is en het personeel vriendelijk en gastvrij!

63. Nederlands Weert

Prima tent, strak ingericht maar de intieme en gezellige sfeer is aanwezig. Een gelegenheid waar je lekker kan eten en ook daarna nog heerlijk kan natafelen.

Wil.

64. Nederlands Weert

Dit restaurant behoort tot mijn favorieten! Ik ben dan ook al vaak geweest en altijd super lekker gegeten en gedronken. De cocktails zijn ook een echte aanrader! Het personeel is professioneel en tegelijkertijd heel amicaal. Dit in combinatie met een hele sfeervolle inrichting zijn voor mij de ingredienten voor een perfect avondje uit!

65. Nederlands Weert

Maartje Mulder

Hier een min of meer stamgast van Flavours. Héérlijk restaurant, enig in zijn soort in Weert. Het is telkens weer een feestje om erheen te gaan.

Enig minpunt bij laatste bezoek, de tijd tussen de gangen was wat aan de lange kant. Verder was het eten weer subliem en de wijn was heerlijk.

66. Nederlands Weert

Woensdag voor carnaval voor de 3e keer gegeten bij Flavours. Het verrassingmenu was weer net zo verrassend en smakelijk als de vorige keren. Een minpuntje wat ons al eerder was opgevallen, vrouwelijke bediende (in tegenstelling tot haar mannelijke collega's) kwam erg ongeinteresseerd over en kijkt je niet echt aan als ze tegen je praat. Neemt niet weg dat het een prima zaak is met een mooi/strak interieur. Zeker een aanrader!

67. Nederlands Weert

Deze week 3 gangen verrassingsmenu gekozen. Zeer goed en veel variatie. Het lijkt wel alsof de keuken steeds beter aan het worden is. Borrel vooraf, goed aan de wijn en een lekkere koffie na met een borrel voor 110 euro. Prijs qualiteit verhouding is super.

68. Nederlands Weert

Dave

69. Nederlands Weert

Goede ontvangst; zeer vriendelijke bediening.

Kaart gevarieerd en smakelijk.

Werkelijk een aanrader!

70. Nederlands Weert

Leon en Caroline

71. Nederlands Weert

Verschillende keren gaan eten. Iedere keer voortreffelijk.
    Goede kwaliteit/prijs verhouding. Iedere 8 weken nieuwe kaart met heerlijke gerechten.
    Gewoonweg een top tent, zeker een aanrader.

72. Nederlands Weert

Dit geweldige trendy restaurant is een echte aanwinst voor Weert. Er wordt heerlijk gekookt met alleen maar verse producten.

En heb je een speciale wens, dan is dat echt geen probleem.

De prijs/kwaliteit verhouding is prima.

Een echte aanrader.

73. Nederlands Weert

Een restaurant dat momenteel erg populair is in Weert. Op tijd reserveren dus...

Een heel goed restaurant met een leuke, gevarieerde kaart. Attente bediening en het is ontzettend sfeervol ingericht. De prijs is ook oké!

74. Nederlands Weert

Goede ontvangst in de cocktailbar. Onder genot van een drankje het eten uit kunnen zoeken. Na dat, werden we naar een erg mooie eetgelegenheid gebracht. Inrichting ziet er keurig uit. Het eten was heerlijk. De bediening was top.

Ze zouden zo mee hebben kunnen doen met het programma mijn tent is top.

75. Nederlands Weert

Eugène en Tonny Gabriëls

Zeer goed verzorgde borrel met exquise gerechtjes meegemaakt in de sfeervolle cocktailbar. Goede bediening.

Uitstekende gelegenheid voor een feestje!

76. Nederlands Weert

Uitgebreide borrel gehad in de cocktailbar. Sfeer en aankleding uitstekend. Bediening was kundig en erg vriendelijk. Het eten tijdens de borrel werd geserveerd in 5 kleine verrukkelijke hapjes.

Voor wie van lekker eten houdt en toch niet te veel wil betalen!

77. Nederlands Weert

Drie keer geweldig gegeten, perfecte prijs-kwaliteit verhouding en op grond van deze goede ervaringen een borrel met gerechtjes georganiseerd in de cocktailbar. Absolute klasse!

78. Nederlands Weert

Het eten is zeer goed. De sfeer en uitstraling zijn ook zeer goed. De bediening is ook Top!

Samenvattend, voor mij persoonlijk is dit het beste restaurant van Weert.

79. Nederlands Weert

Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Restaurant is modern in aankleding en menu. De bediening is vriendelijk en vlot in de service.

Een absolute aanrader voor iedereen die lekker wil eten voor een eerlijke prijs.

80. Nederlands Weert

Esther

Heel mooi restaurant.

Heerlijk gegeten, vriendelijk bediening.

En de prijs is ook oké.

81. Nederlands Weert

Thijs Wientjes

Weer fantastisch gegeten. Check het nieuwe lounge-gedeelte!

82. Nederlands Weert

Dorine Keyers

Geweldige uitstraling en heerlijk gegeten. Ook met (kleine) kinderen kun je hier prima eten!

Vorige pagina