Hier zie je hoe de meningen over de 't Gesprek verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Martin van den Brink

Menu du Chef, 5 gangen genieten van heerlijke gerechten. Smakelijke en smaakvolle composities. Attente bediening. Kortom: " t Gesprek is een aanrader. "

2. Fijne avond gehad, heerlijk gegeten!

3. W van Doorn

Was erg lekker en speciaal eten.
    Leuke plek.
    Huiskamer gevoel.
    Speciale gerechten.

4. De Lekkerbekken

Wij waren, op twee tafels buiten na, de enige twee in het restaurant. Een gesprek, wat je toch wilt voeren in Het Gesprek, was bijna kansloos door het te harde geluid van een oude box boven ons hoofd.

Op de vraag of de kabeljauw glacee gebakken kon worden was het nogal zeer botte antwoord: De vis wordt hier maar op één manier gebakken. En ja hoor, die was dus bijna doorgeslagen en extreem zout.
    Doodzonde voor een stukje vis van 5 x 6 cm.

Het eten was netjes opgemaakt maar heel heel erg weinig en wij zijn zeer kleine eters. Dat je voor groenten (sla) € 4,00 toeslag moet betalen is absurd.
    Ook visgerechten krijgen een toeslag van € 5,50.

Waar wij helemaal niet blij mee waren was de enorme lange wachttijden - meer dan en uur - tussen de gangen, terwijl wij aangegeven hadden dat het wel door mocht komen.

Na het dessert kwam er niemand meer.
    Na herhaaldelijk geprobeerd oogcontact, hebben we maar gevraagd om de rekening.
    Ook nadat wij het geld in het mapje hadden gedaan en goed in het zicht hadden gelegd, reageerde niemand.

Tot opeens iemand vroeg of wij wilde pinnen, maar dat was 45 minuten later.

Het restaurant is hard aan een opknapbeurt toe, erg oud.
    De toiletten, kapotte reservoirs, oude vale verwassen handdoekjes.
    Tafelkleden onderste boven.
    Akoestiek was enorm, je hoorde precies wat er in de keuken etc. gezegd werd.

Erg tegen gevallen op onze trouwdag.
    Wij hadden gereserveerd maar dat was niet nodig.

3,6
  5. Holmaatschap

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, goede akoestiek, voor herhaling vatbaar.

6. Prima eten. Er waren 2 gerechten buiten de kaart kreeftsalade en lamsvlees. Erg lekker, kostte wel wat: € 13,50 bovenop de menuprijs. Naar ons idee nogal hoog.
    Verder is de entourage aan een opfrisbeurt toe.

7. Gert-Jan Roodbeen

We hebben super lekker gegeten en gedronken bij Wilma en Gerwin. Zoals gewoonlijk zeer gastvrij ontvangen en alles goed verzorgd. Veel aandacht voor de klant in een ongedwongen sfeer. Wij komen gauw weer.

8. van Dijkj

Fantastisch! Gezellig, goede service, klantvriendelijk en heerlijk eten.

9. jan volmuller

Ik heb vaker gegeten bij Het Gesprek. Altijd zeer goed (9/10). Deze keer helaas niet. Het leek alsof het eten niet vers was. Jammer.

10. Heerlijk gegeten, prettige service, prijs-kwaliteit is top!

11. Enorm lekker gegeten, zeer waar voor je geld. Bediening is onopvallend aanwezig, werd als prettig ervaren.

12. J.A.Slotman

Zie de beoordeling hiernaast. Helaas moeten we de service wat lager waarderen.
    Oorzaak: De wachttijd voor 3 van de 4 gasten, was tussen voorgerecht en hoofdgerecht anderhalf uur, mede veroorzaakt, daar ondergetekende het Menu du Chef had. Dit vraagt om een oplossing. Bovendien roken enkele gasten het schoonmaakmiddel Halamid (hint).
    Met vriendelijke groet,
    Jan A. Slotman.

13. Broekema

Geen sfeer, oubollig, een restaurant welke niet met zijn tijd is meegegaan.
    De hoge prijs voor het diner wordt niet waargemaakt.

14. Kasper Hettinga

Na circa 10 jaar hier weer een keer gegeten. Lekker buiten op het terras gezeten de hele avond (ondanks verkeer vond ik drukte meevallen). Het eten was heerlijk, leuke originele mooi opgemaakte gerechten. De bediening was ook prima, vriendelijk personeel en goed advies over bijpassende wijnen. Alles bij elkaar een hele fijne avond gehad.

15. Astrid Haverkamp

Heerlijk gegeten, mooi geserveerd, uitstekende bediening, vriendelijk en netjes.
    Buiten gezeten op het terras, wel ietwat gehorig door het vele verkeer bij de grote kruising.

16. Van den berk

De start was stroef. In tegenstelling tot het einde, waarbij we netjes uit werden gelaten, was er geen ontvangst. Eenmaal aan tafel duurde het 20 minuten voordat een biertje voor ons op tafel stond. De tafel was kaal, geen bloempje, geen kaars, geen bestek tafellaken of servet, niets. Pas vanaf het eerste gerecht verliep alles prima. Een mooi menu, mooi geserveerd en goede kwaliteit. Een wijnadvies had zo maar gepast, maar we hebben zelf een wijn gekozen.
    Kortom: jammer van de start, maar verder was het prima.

17. Hans Verboon.

Het vijf gangen diner was goed, de ambiance is gezellig ( enigszins vintage ), goede stoelen trouwens; de bediening was niet onprettig, een beetje amateuristische indruk makend ( low profile ).
    Al met al een prettige ervaring.

18. Vanavond weer heerlijk gegeten bij het Gesprek. Zeer vriendelijke en behulpzame bediening. Zeker een aanrader!

19. Erg lekker gegeten, menu van de chef. Zeer goede samenstelling.

20. Annemarie

Wij hebben weer een prettige avond gehad bij Het Gesprek. Eten was weer heerlijk, alleen was de bediening minder goed dan anders.

21. Glenn

Ontzettend lekker gegeten.

Het is een ontzettend lekker restaurant, maar wel met wat meer vaste gasten en chique lui. We voelden ons hierdoor absoluut niet minder bedient of iets dergelijks, maar merkte dat gastvrouw en bediening iets sneller hier naar toe liep.
    We zijn niks te kort gekomen, alleen afrekenen duurde iets langer, maar voor de rest is er subliem aandacht aan ons besteed door het personeel.

Wij waren er vroeger op de avond, dus het restaurant was zo goed als leeg. Serveerster heeft ons netjes het idee van de menu's uitgelegd en de specialiteiten van de dag verteld. Echter na 1 uur kwamen wij erachter (door het gesprek naast onze 2 kanten op te vangen van de serveerster) dat er ook een Salade met kreeft die avond was. Hier hadden wij echter niks over gehoord en had ik graag gekozen.

Ook een puntje van verbetering is dat er ons eerst gevraagd werd om iets te drinken en pas hierna gevraagd werd of we de wijnkaart wouden zien. Het is een puntje van verbetering, omdat ik ook zelf direct om de wijnkaart had kunnen vragen.

Toen onze avond begon kregen we na bestelling een heerlijke amuse aangeboden. Het voorgerecht echt subliem! We hebben van elk hapje genoten en elk hapje was overnieuw een ontdekking. Het hoofdgerecht was ook echt lekker, maar iets neutraler qua opmaak. De opmaak van zowel mijn partner als mijzelf was hetzelfde, ondanks dat wij 2 verschillende gerechten hadden besteld. Maar dit zal ook mede komen doordat het garnituur bij de gerechten exact hetzelfde was. (Want de gehele avond een zeer groot scala aan borden en opmaken de keuken zien verlaten.)

Toetje opnieuw subliem. We hadden gevraagd om eventjes te wachten tussen het hoofdgerecht en het nagerecht, gezien de porties snel genoeg na elkaar kwamen en best vullend waren. Hier werd keurig rekening mee gehouden zonder enkel probleem.

Tussendoor nog brood met huisgemaakte tapenade genomen en boter met eigen kruidenmix, ook werkelijk een genot.

Top avond, en de verjaardag waardig. Enige reden dat sfeer en service geen 10 krijgen is dus vanwege dat we de kreeftsalade gemist hebben en de sfeer iets meer iets chic en lokaal had.

22. I.Wubbels

We hebben super gegeten, heerlijk gezeten in een sfeervol restaurant. We komen zeker terug.

23. Christien

Erg lekker gegeten, drank aan de prijs, de kids misten een aardappeltje.

24. Gastvrije ontvangst. Gemoedelijke sfeer. Bediening in aangenaam rustig tempo.
    Schilderachtige borden met verrassend lekkere gerechten. Vis en vlees voert de boventoon, iets meer groente (& wat minder vis/vlees) zouden wij prettig vinden.
    Extra's als brood en water zouden aanzienlijk minder duur moeten zijn.
    Al met al heerlijk gegeten, maar wel een nasmaak van de (te?) hoge rekening.
    We komen beslist nog eens terug!

25. Restaurant 't Gesprek is een aanrader. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en prima sfeer.

26. Heerlijk gegeten, ambiance mag iets minder rommelig, service erg vriendelijk. Bij deze prijs verwacht ik echter wel dat men groene thee heeft, die had men niet.

27. Herman en Karin

Alle vier waren we verrast door het heerlijke eten! Een echte verrassing was de heerlijke kleine amuse die we vooraf kregen. Daarna had ikzelf de lekkerste hertenbiefstuk ooit!
    Zeker voor herhaling vatbaar.

28. M. Ossewaarde

Wij hebben een avond culinair genot gehad. Heerlijk gegeten met lekkere bijpassende wijnen en een zeer vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

29. Bijzonder goed gegeten. Heerlijke gerechten die goed van smaak waren. Minpunt is de bediening. Heel aardige jonge mensen die echter geen idee hebben wat ze uitserveren en op geen enkele vraag een antwoord wisten te geven. Jammer, ik kom zeker terug maar hoop dat de eigenaar hier aandacht aan geeft.

30. We ate at 't Gesprek last night (27 Dec) to celebrate our marriage with family. They had set us a nice square table so that everyone was close to everyone and allowed us to choose a la carte even though we were 8 people. It was surprisingly busy just after Christmas (a good sign!) and in the end the entire table chose the chef's menu. Which we all very much enjoyed.

Food quality was excellent, quality of wines also, and we particularly appreciated how they catered for one of our party who needed special plating and glasses due to a disability. They really went above and beyond with that and made what can be an embarassing chore for that person (eating out) into a really nice evening.

If I am picky I could mention that at the start they could have done with another waiter as things were a bit slow with one person doing most of the work, however, considering all the above (esp. food quality) in comparison with the very reasonable prices, I think this is five stars for me.

31. Fam. Bexkens

Gezellig restaurant. Klein, knus. Rustige bediening. Geen gehaast.
    Kortom: een aanrader!

32. Fantastisch eten. Jammer dat naast een menu bijbetaald moet worden voor groente of frites. Kwaliteit bediening is ver onder de maat en ondeskundig; doet afbreuk aan de klasse van het eten. Ook nonchalante kleding bediening voelt als minachting voor de gasten. Wijnkaart niet in evenwicht met de heerlijke gerechten.

33. Ook twee van ons hadden het menu de chef. Misschien beste compliment dat alle vijf gangen van hoge kwaliteit waren - goed in smaak en hoeveelheid op elkaar aangepast. En voor die prijs ! En ook a la carte was prima en origineel (ook de vegetarische keuze). Weinig pretenties; sfeer en bediening gewoon prettig. Een plek om terug te komen.

34. Fantastisch lekker eten!
    Gebalanceerd menu du chef met prachtige smaakcombinaties.
    Dat de vriendelijke bediening wat stijfjes overkomt door onervarenheid namen we op de koop toe.

PS: Het decor is zo langzamerhand aan wat meer "kleur" toe!

35. Kuan-Ju Lu

Excellent food and nice atmosphere, highly recommend.

36. Als Amuse-bouche een stuk ossenworst - Geen goed idee!!
    Verder was het eten in orde. Alleen, als ik 36,50 voor een menu betaal, dan verwacht ik niet dat ik voor een bakje friet nog 4 euro extra moet betalen. Prijs/kwaliteit klopt dus niet helemaal.

37. K. Rijkeboer

We kozen beide het "menu du chef". Alle gerechten hadden verrassende combinaties van smaken. Heerlijk!

38. Willemstein

We hebben ontzettend genoten. Eten was super! Bediening was goed, attent op de allergieën. Zeker de moeite waard! Top!

39. Het is niet echt heel gezellig te noemen aan zo'n druk kruispunt. Verder is alles prima.

40. Sjaak Wolfert

Eten was gewoon topkwaliteit en ook de bediening was vriendelijk en goed. Was gewoon allemaal heel goed!

41. Anja Molenaar

Met 3 personen gekozen voor verschillende gerechten uit het keuze-menu van de maand oktober. Bij binnenkomst een warm welkom in de vorm van een overheerlijke pompoensoep amuse (die later niet terug te vinden was op de rekening). Vervolgens werden alle gerechten heel mooi opgediend en waren ze ook allemaal even smaakvol. De Bavette van het Black Angus Rund sprong er voor twee eters echt uit: hij smolt op je tong. Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding en voor ons zeker een plekje waar we nog vaak terug zullen komen.

42. Gisteren hier bij 't gesprek gegeten. Het eten was erg lekker, helemaal goed. De bediening vriendelijk, echter onervaren en daardoor wat onhandig.

43. Ik heb samen met mijn kinderen erg genoten van het menu du chef. Ook was het mogelijk af te wijken van het menu. De bediening ging soepel om met de wensen van het gezelschap. Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding en vriendelijke bediening.

44. Het menu du chef was heerlijk, zowel qua smaak als hoeveelheid prima. De witte en rode huiswijn was voortreffelijk. Hele goede prijs/kwaliteit verhouding.

45. Lidy de Vreede

Met vier secretaresses even wezen lunchen bij "Het Gesprek". Veel keuze, hele goede prijs kwaliteit verhouding en erg gastvrij! Een aanrader voor de Wageningen University & Research om te gaan lunchen als collegae maar zeker ook met gasten!
    Bedankt en tot de volgende keer,
    Lidy Management Assistente Toxicology division

46. Peter Draisma

Warme ontvangst, uitgebreide extra's buiten de kaart, beperkte wijnkaart. De bereiding van de gerechten (Oesters, zwezerik met Black Angus, de coquilles, de ganzenlever) was modern en culinair. Heel goed!
    De rekening was wel puzzelen, erg ingewikkeld.
    Prima ervaring al met al!

47. Ben recent in de regio komen werken en was op zoek naar een "huisrestaurant" voor zakelijke lunches en diners.
    En dat restaurant heb ik gevonden in 't Gesprek. Zeer prettige ambiance, vriendelijk personeel en heerlijk eten. Afgelopen dinsdag (17-05) geluncht waarbij we zonder probleem konden combineren tussen lunch en grote kaart. Kalfstartaar en ossehaas waren van uitzonderlijke kwaliteit, pure verwennerij. Zeker een aanrader, kijk nu al uit naar mijn volgende bezoek.

48. Esther & Arno

Op 13 mei '16 gegeten. Prettige ontvangst, vriendelijke bediening. Voordat de kaart kwam, kregen we een amuse, die was voortreffelijk en schiep hoge verwachtingen voor de rest. Het was een prachtig kleurenpalet, ook qua smaken, met heerlijke wijn. Top genoten.

49. g. hilte

Prima eten, waarbij ook de speciale wensen als koolhydraat arm en diabetici goed ingevuld worden.

50. Lekker gegeten alleen paar mindere punten. Erg jammer dat je pas op de rekening ziet dat je voor een aantal gerechten die buiten de kaart worden geserveerd, extra moet betalen. Daarnaast was de bediening erg onervaren. Domper dat je voor thee ipv van koffie bij het koffieservies ook extra moet betalen.

51. bjdeinum

ontvangst was opgewekt, daarna werden we vergeten. eten was uitstekend, hoewel prijzig voor het gebodene
    (asperges op zijn Vlaams). omdat er weinig bezoekers waren, weinig sfeer, de vreselijke gordijnen hielpen ook niet. Het parkeerterrein is derde wereld.

52. Henk Bloemberg

Het eten was geweldig van smaak en opmaak. De hoeveelheid iets aan de krappe kant. Helaas ontbrak de groente (behoudens een enkel klein blaadje voor de opmaak). De hoeveelheid aardappel (2 stukjes voor op een theelepel) en de puree (even klein) was erg mager.
    De bediening prettig en vriendelijk. Een 2e fles water werd zonder vraag aangebroken en op de rekening gezet. Ook gewoon kraanwater had gekund, maar werd niet gevraagd. Er had iets meer licht kunnen zijn en één waxinelichtje op tafel is wel erg karig.
    Zonder meer een aanrader.

53. Jacqueline.tjoenij30@gmail.com

Kwaliteit eten was perfect. Wijnkaart werd niet aangeboden, alleen huiswijnen, jammer. Bediening was voldoende maar zou iets meer advies kunnen geven.

54. J.D. Harms

Een gezellig restaurant met een zeer klantvriendelijke bediening. Het menu van de chef is buitengewoon lekker en kwaliteit-prijs verhouding is uitstekend.

55. Weer eens uitstekend gegeten bij Het Gesprek. De verhouding prijs/kwaliteit is prima.

56. robert keizer

Super lekker gegeten menu van de chef. Aardig en behulpzaam personeel die als ze het antwoord op een vraag over een gerecht niet wisten dat gingen navragen bij de chef-kok (een diamanthaas is geen haas maar een stuk rund) leuke sfeer mooie prijs.

57. Sandra Omrani

58. Trudy van Riemsdijk

We vergaten de tijd en zo hoort het ook bij een heel goed 'Gesprek'! In het Menu du chef waren de gangen weer mooi op elkaar afgestemd in smaak, hoeveelheid, afwisseling. Sfeer als vanouds, warme ontvangst en goede aandacht.

59. L. van Nugteren

Als van ouds goed!

60. Gerhard Gerritsen

We eten vaak bij het Gesprek en het lijkt wel of ze nog steeds beter worden. Alles klopt! Zelfs de huiswijn is van hele goede kwaliteit. Beter kan haast niet.

61. Tweede kerstdag heerlijk gegeten. Kerstmenu met 5 gangen. Bijzondere gerechten en heerlijk bereid en heel mooi opgediend. Prima en vriendelijke bediening. Tamelijk grote en volle zaal, waardoor wel wat hinder van vele gesprekken.

62. Kees Waiboer

De maaltijd was goed, de bediening vlot en vriendelijk. De verlichting was helaas sfeerbedervend. Volgende keer weer in de zomertijd!

63. Gisteren voor het eerst bij het Gesprek gegeten. Het eten was heerlijk! De bediening niet goed, traag en niet oplettend. Iedere keer moesten we opnieuw vragen om drinken. Toen het hoofdgerecht op was kwam de rode wijn.

64. Vertaal van English naar Nederlands

A perfectly wonderful experience here! The food was the very best I have eaten... in the World. I wish I lived closer (I live in North Carolina, USA)! Service was marvellous... food the best!

65. Vanavond weer eens weten eten bij Het Gesprek. Ik kan het iedereen aanraden! Wat was het eten goed! Bediening was ook super. En we gingen vol en voldaan weer naar huis. Ga zo door!! Tot snel!

66. Nu een paar keer een meerdere-gangen menu met bijpassend wijnarrangement genoten. Een harmonie binnen een uitgebreid palet van smaken, subliem. De bediening lekker vriendelijk en vrolijk. Ook de inrichting is erg sfeervol. Tot de volgende keer.

67. Anja Sparnaay

Heb het menu de chef gegeten en was heerlijk zou het iedereen aanraden. Er is een hele fijne en huiselijke sfeer, en de bediening is top.

69. Ik kom hier regelmatig, omdat het lekker in de buurt is, we nemen bijna altijd het menuutje. Erg mooie opmaak en de smaken kloppen.

70. Kerstdiner op 25-12-2014, gegrilde zeebaars op een bedje van zuurkool hoofdgerecht hertenbiefstuk met schorseneren. Als dessert hazelnoot ijs met een bros van witte chocolade in een bad van limoen. Dit zijn enkele items die we voorgeschoteld kregen tijdens het kerstdiner. Echt top mensen. Ik wil u namens de groep van 14 nogmaals hartelijk bedanken voor deze onvergetelijke avond, de cijfers zijn welverdiend.

71. Debby

72. Geweldig gegeten en super goede bediening! Heerlijk in de watten gelegd zoals het hoort. We hebben menu het gesprek gehad met keuze vis of vlees. Complimenten voor de heerlijke amuse die we van het huis kregen, kwartelmousse en een soepje van paprika.. Heerlijk!! Echt een aanrader om te gaan eten! Komen zeker weten weer terug!!!! Top!!!

73. Zondag 27 juli menu het gesprek gegeten. Perfect gegaarde zeetong, je kon proeven dat het heel verse vis was. De salade en de limoenjus maakt het geheel fris en lekker, portie was meer dan voldoende. Dessert: cassisijs met cheese cake, met dit weer perfecte combinatie. Een mooie opmaak. Zeer vriendelijke en professionele bediening. Prijs kwaliteit was goed.

74. Jan

Diverse keren gegeten bij 't Gesprek. Ook afgelopen weekend weer een perfecte avond gehad. Van keuken tot bediening; niets dan lof. Over het interieur kun je van mening verschillen, maar dat doet niets af van hetgeen men voorgeschoteld krijgt. Ga zo door, mensen van 't Gesprek.

75. Zaterdag avond wezen eten bij restaurant 'T Gesprek. Bij binnenkomst voelde het als thuis komen na een lange reis, de gastvrijheid was een warm welkom. We hadden het geluk buiten te kunnen genieten van de avondzon op het terras onder het genot van een glas prosecco met limoncello.

We werden verrast met twee amuses van het huis, een soepje van courgette en een mousse van ossenworst. Vervolgens werden we voorzien met een mandje brood en heerlijke tapenade. Als voorgerecht hadden wij sashimi van zalm en runder-ribeye. De borden zagen eruit als kunstwerken en de smaak was excentriek, een groot plezier voor fijnproevers. Als hoofdgerecht hadden wij gekozen voor kemperhoen met gamba's en kreeft. Beide gerechten waren werkelijk fantastisch.

De bediening was zeer vriendelijk en attent, en nam uitgebreid te tijd om de gerechten toe te lichten. Als Belg met een ruime ervaring in het bezoeken van restaurants in Brussel en komende van het land met een zeer goede keuken, wil ik dit culinaire hoogstandje aanraden aan fijnproevers over de hele wereld. Restaurant 'T Gesprek bezit alle ingrediënten voor een zeer geslaagde avond. Wij komen zeker terug.

76. van Someren

Rustieke sfeer om onderweg iets te drinken op weg naar onze vakantiebestemming. Koffie en chocolademelk smaakten goed, al lieten deze ongewoon lang op zich wachten. De erbij bestelde appeltaart had echter niets meer met appeltaart van doen: geen korst, maar een waterig papje. En toch werd dit "vers en uit de oven" genoemd. Dit werd nog een aantal malen herhaald toen we op het prutterig goedje op ons schoteltje wezen, op onze opmerkingen werd niet ingegaan. Nee, "de volgende keer zouden we ijskoude appeltaart kunnen krijgen". Alsof er ooit nog een volgende keer gaat komen!

3,2
  77. Fam. Westra

Afgelopen week zijn we uiteten geweest bij het 't Gesprek. Zeer gastvrij ontvangen. Het eten was heerlijk, de presentatie hiervan zag er verzorgd uit en de bediening vlot en vriendelijk. Kortom een goed verzorgde avond uit!

78. Heerlijk gegeten en allebei een 3 gangen menu genomen. We hebben niet buiten gezeten omdat het nog vrij fris was maar ze hebben een mooie buitenplaats.
    De bediening is goed, de dames die wij gezien hebben waren allemaal heel vriendelijk.
    Zeker een aanrader!

79. Een aantal weken geleden hier gegeten met familie. De bediening was zeer vriendelijk en gastvrij. Eten was van goede kwaliteit. De amuse was voortreffelijk. Het interieur is echter wel aan een opknapbeurt toe.

80. Afgelopen week gegeten bij het gesprek in Wageningen.
    Wij hebben heerlijk gegeten in dit restaurant, heerlijke gerecht smaak beleving, echt een aanrader.
    De gastvrouw maakte de service prima. Heb in tijden niet zo lekker gegeten, wij komen zeer zeker snel terug in dit restaurant.

81. Afgelopen week Het Gesprek bezocht voor een diner. Het eten en de service waren weer erg goed, iedereen was tevreden. Wat aan onze tafel echter wel voor verbazing en tevens teleurstelling zorgde was het feit dat er buiten het menu om, foie gras werd geserveerd. Ik snap best dat het in Wageningen wellicht gevoelig ligt om dit prominent op je kaart te voeren, maar ik vind dit geen manier. Ik weet dat er veel mensen zijn die restaurants mijden die dit dieronterende product op de kaart hebben staan, en die mogelijkheid moeten zij ook hebben. Op deze manier vind ik het een beetje volksverlakkerij, zonde dit, dit zou voor mij een reden zijn om volgende keer een restaurant te zoeken zonder ganzenlever op de kaart (of daarbuiten!).

82. Subtiele combinaties
    Passende wijnen
    Attente en vriendelijke bediening
    Goede prijs kwaliteit verhouding
    Top avond gehad. Wat ons betreft een aanrader

83. Afgelopen zaterdagavond met 5 personen weer eens het restaurant 't Gesprek in Wageningen bezocht.
    Wederom een zeer geslaagde avond gehad!
    Deze keer gekozen voor het "menu 't gesprek" en het was weer helemaal af. Mooie smaakvolle gerechten, duidelijk met liefde gepresenteerd en dat in combinatie met een heerlijke huiswijn en prima bediening.

Compliment voor de keuken en gastvrouw.

84. Van ontvangst tot vertrek een ster beleving, Bediening, inrichting, sfeer, aandacht, tempo serveren, gerechten [smaak en layout], Compliment met een grote C.

85. Zaterdagavond 21 juli met 4 personen heerlijk gedineerd . We hadden gekozen voor het 4 gangen amuse menu. Voortreffelijk! De prijs kwaliteit is prima in orde en op het eten was niets aan te merken.

86. Het eten is daar echt Goddelijk. Alsof je een stukje uit de hemel eet. Er lopen knappe serveerders rond en aardig. Het is wel een lelijk inrichting maar het gaat er vooral om het eten. Het was echt top!

87. Echt heerlijk gegeten! Aardige en leuke gastvrouw, helemaal super.

88. Heerlijk gegeten.

Gezellig restaurant.

Vriendelijke bediening.

Super lekker toetje!

89. Heerlijk gegeten, het menu is van culinaire keuze tegen een redelijke prijs. Echt klasse en we hebben genoten. Leuk restaurant en aardige gastvrouw. Zeker voor herhaling vatbaar. Aanrader!

90. Johan Halverhout

Een goede keuken en een ambiance om een goed gesprek te voeren.

91. Gisteren erg lekker gegeten, we hadden het food valley 4 gangen menu. Ook de bijpassende wijn was bijzonder lekker. Vriendelijke bediening. Met name het hoofdgerecht was bijzonder smakelijk, de vis was perfect klaargemaakt, en ging vergezeld van mosselen en smeuige toefjes groentenpuree. Met de Elzasser wijn erbij een combinatie om de vingers bij af te likken. Verrassende amuses. Een prima prijs-kwaliteitverhouding!

92. Chris en Sandra Gerrits

Op 10 april hebben we hier met zoon en schoondochter voor de eerste en tevens laatste keer gegeten. Om 18.30 uur kwamen we binnen en om 20.35 werd eindelijk het hoofdgerecht geserveerd wat zeer matig was. Geen groente, geen aardappelgerecht, geen rauwkost, niets. Omdat het dessert om 21.45 er nog steeds niet was, hebben we afgerekend en zijn vertrokken. Geen begrip, geen verontschuldigingen, maar wel €5.50 op de rekening voor een mandje brood wat we niet gezien hebben.

4,9
  93. Uitstekend restaurant. Inrichting is ruim opgezet maar zou creatiever kunnen. Overzichtelijke kaart. Rijk aan smaak en fraai gepresenteerd. Absoluut een aanrader.

94. Uitstekend gegeten op 6 maart met man, zwager en schoonzus.

Fantasierijk gekookt, heerlijke pure smaken, prettige bediening.

Kortom, een avond uit met een gevoel van "thuis"

95. Zeer sfeervol. Bediening stijlvol maar ongedwongen. Heel goed eten. We gaan zeker op herhaling.

96. wassen l.a.

Goede bediening met perfecte adviesen voor wbt de wijnen en heerlijk eten.

97. Heerlijk rustig tafelen. Lekker genieten in een huiselijke sfeer.

Vorige pagina