Het Geuzennest in Vlieland

ma 10:00 - 00:00
di 10:00 - 00:00

1 positieve stem1 negatieve stem

1. Vertaal van English naar Nederlands

Zeezicht Vlieland het eten was perfect. De bediening deed z’n best en de prijs is redelijk vergeleken met de rest van de restaurants. Zeker een aanrader.

2. D.Schurer

Zondag 18 oktober eten besteld via bezorgservice Vlieland. Het was heerlijk! Het was warm, voldoende, op tijd en erg smakelijk. Voor herhaling vatbaar.

3. Vanavond eerst gereserveerd om om 19.00 uur te gaan dineren met vrouw en twee kinderen. De plek was naast de toegangsdeur en waaiden zowat weg, zodra er mensen binnenkwamen of naar buiten gingen. Op ons verzoek om een andere plek, werd aanvankelijk op geantwoord dat die er niet was. Echter een paar minuten later bleek dat een vrije hoek toch werd vrijgegeven. Dus vol goede moed naar de nieuwe aangewezen plek verhuisd. Aldaar hebben wij toch zeker een uur en een kwartier moeten wachten op ons hoofdgerecht. Schnitzel voor mijn vrouw, 2x kindergerecht en biefstuk voor mij. Bijgerechten waren onder andere een bakje met lauwe en slappe boontjes plus bakje met enigszins lauwe frites. De biefstuk zag er droog uit. Medium besteld, maar koud geserveerd. Na een hapje geprobeerd de serveerster gevraagd weer mee te nemen. Zij stond er na paar minuten alweer met dezelfde biefstuk. Wel warm, maar duidelijk in de oven (voor de 2e keer misschien?) opgewarmd en niet meer te eten. Direct en beslist teruggestuurd en ik was er nu wel klaar mee. Op de vriendelijke vraag van de serveerster of zij nog iets kon doen, verteld dat ik mijn vertrouwen in de
    Kok toch echt wel kwijt was. Ik had geen zin om alleen mijn eten op te eten. Mijn gezin heeft hun maaltijd opgegeten en daarna netto afgerekend en teleurgesteld vertrokken. Tot nooit meer ziens. Wat een slechte beurt van dit restaurant.

1,3