ma Gesloten

1194618385 92
1205684885 94
1272083884 89
1581945880 78

1. Gezellige sfeer, goede bediening, fantastisch eten voor een goede prijs.

2. Opzicht is het eten goed, alleen de giros die ik apart erbij hebt besteld was zo goed als koud.
    Verder vindt ik €3,- euro voor een kleine frisdrank van 0,2 liter wel erg prijzig.
    De sfeer en bediening is goed.

5,9
  3. Lekker, goed eten.
    Rustige, gezellige sfeer.

4. Lekker eten, uitgebreide kaart, prijs/kwaliteit is prima evenals de service. Sfeer in het restaurant kan beter

5. Alweer paar weken geleden, maar wil toch even zeggen over dit restaurant dat ze het eten met zorg bereiden. Maken volgens mij alles zelf (niet kant en klaar), heb hier echt lekkerste calamaris (inktvisringen) gegeten. Is vaak elders rubber/taai en hier zo mals. Bediening supervriendelijk. Het enige wat puntje van kritiek is en beetje weerhoudt vaker te gaan, is de uitstraling van het restaurant. Zou zeggen aan de eigenaars, maak uitstraling anders en sfeer. Doet nu wat goedkoop aan (d'r plafondplaten bijv en buitenkant. Denk dat er dan veel meer gasten komen. Het eten qua kwaliteit en prijs gewoon goed.

6. Het was weer een hele fijne ervaring. Fijne bediening alles ruimschoots wat je besteld zowel eten als drinken en dat alles zeer betaalbaar.
    Komen er graag.

7. Johann&Cora

Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten en een prima sfeer. Zeer gastvrij en vriendelijk ontvangen.

8. We hebben weer lekker gegeten, nu 2x achter elkaar, wat mij betreft graag zo snel mogelijk nog 1x. Maar jammer, het was te warm binnen en voor mijn vrouw was de stoel te recht. Volgende keer vraag ik een andere stoel, want het eten is te lekker om weg te blijven. Echt een aanrader dus.

9. Johan van Oort

Wij hebben heerlijk gegeten bij Ena Vianen. We hebben de Ena schotel genomen en die was heerlijk. Heerlijke salade en sauzen erbij.
    Prima.

10. Els de Wissel

Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij Ena!
    Sfeer is goed en fijn dat er Griekse muziek is, wat niet in alle Griekse restaurants vanzelfsprekend is.

11. Piet willemsen

12. Gezellig gegeten, maar het eten is ons niet goed bevallen. De opmerkingen die wij daarover maakten werden ons inziens niet serieus opgepakt. Was voor ons dus eens en nooit meer.

1,5
  13. Piet willemsen

Zoals vanouds goed eten leuke service prijs kwaliteit top.

14. Irene Heffron

Complimenten ik heb samen met mijn partner genoten. Eten en drinken was perfect. Heerlijk. Sfeer is prima.

Enige min punt vond ik de felle verlichting.

15. Gisteravond ons feestje gevierd. Super gezellig. Iedereen was enthousiast. Komen hier vaak en het is een echte aanrader. Super goede band en gezellige bediening. Als je het hier niet naar je zin hebt moet je even in de spiegel kijken. Nogmaals super. Bedankt allemaal!!

16. J. Zieleman

Al jarenlang constante kwaliteit van heerlijk eten en drinken, de eigenaren zijn heel aardig en gastvrij!

17. Anja Ariaans-Hogenkamp

Geweldige sfeer, fijne mensen en super gezellig... En nog leuker, eens per maand live muziek... Top!!

18. Claudia en Sandra Vicino

Bediening hartelijk en gastvrij (Eva), eten was voortreffelijk!
    Komen zeker hier terug!

19. Michael van Os

Net bij de afhaal, 2 gyros-souflaki menu's gehaald. Maar mensen mensen, wat een stelletje oplichters. Belachelijk weinig vlees evenals de patat, die ook nog eens veel te zacht is. Dat voor € 9,50,- per stuk. Ik snap dat je als ondernemer wat wilt verdienen, maar dit is de reinste diefstal. Wat een eersteklas ballentent dit! Beste mensen wees goed voor u zelf en uw portemonnee en ga vooral niet naar ENA toe! Goedkope, krenterige Grieken!!

20. mn favoriete restaurant...en zij hebben overheerlijke "galaktoboureko" dessert.kom je weinig tegen in gr. restaurants ....maar bij ENA staat t op de kaart en zelf gemaakt! Verder super gezellig en elke laatste zaterdag v.d. maand live muziek (starten weer 24 sept)

21. Heb een overgevoelige spijsvertering, en met 1 bacterie te veel ben ik een avond en nacht van de leg. Heb hier vaak wat gehaald, en nog NOOIT last gehad. Geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon lekker. Met zout zijn ze wel eens te kwistig.

22. Groters

Ongezellig, duur en niet lekker.

2,4
  23. Trudy Vissers

Was heel gezellig en het eten was voortreffelijk. Een aanrader. Wij waren er met het bestuur van onze EHBO vereniging uit Vianen. Iedereen heeft heerlijk gegeten.

24. Mensen zijn zeer vriendelijk. Eten te zout, echt overheerst. Dan het restaurant mag best wel vernieuwd worden. Stoelen zijn net te laag waardoor je last van je benen krijgt. Dan het plafond daar hangen al zeker 10 jaar dezelfde plastic druiven. Erg smerig, denk aan stof.
    Bediening staat te vaak bij de tafel als je vooraan zit en loopt in eigen kleding. Is niet professioneel. Neem afstand van de eerste tafels.

25. petra martens

Geweldig... Super sfeertje met live muziek (wat zijn die 2 muzikaal) super gezellig-heerlijk eten - supervriendelijk personeel...

Als je het hier niet naar je zin hebt gehad ligt dat aan jezelf... Tot snel weer.

26. George Brink

Afgelopen zaterdag hebben wij met familie en vrienden in dit restaurant ons 40 jarig huwelijks jubileum gevierd met entertaiment, muziek met heerlijk eten en drinken.

Uitstekende bediening. Heerlijk voorgerecht en uitstekend diner met royale porties en een heerlijk nagerecht. Het was uitstekend georganiseerd, alles op tijd geserveerd met ruimte tussen de verschillende gerechten voor dansen en entertainment.

Echt een aanrader als je iets te vieren hebt.

27. Wij zouden gezellig naar de Griek gaan. Het duurde lang voordat we geholpen werden. We vroegen nog of de ovenschotel draadjes vlees was. Ze zeiden van niet! Wel dus. Niet erg lekker ofzo. Ze vroegen niet of het gesmaakt had, een flinke domper en afrader!!

28. Met zijn vieren heerlijk gegeten. Het is onze "huisgriek".
    Vriendelijke bediening en altijd meer dan genoeg.
    We'll be back!

29. Marie Jose

Dit is echt met stip het slechtste restaurant, waar ik in lange tijd ben geweest. De inrichting is ouderwets en die plastic druiven moeten echt van het plafond. De bediening was goed, en we kregen een mega glas wijn. Maar het eten was flauw en veel te lang gekookt. De menukaart mag wel herzien worden, de griekse keuken is echt meer dan die samengestelde schotels. Ik zou hier graag Gordon Ramsey eens naar toe laten gaan. Ik begrijp echt al die goede berichten niet. Zag bij mijn tafelgenoten hetzelfde, geen kwaliteit. Ik kom hier niet meer.

30. Ik ben blij dat ze er zijn in Vianen, ik heb zelden zo goed gegeten. Echt top, ga zo door Ena!

31. Goed geslaagde avond met live muziek, er is veel gedanst met de gasten en het personeel, als je het wilde dan werd je de hele avond bezig gehouden. En het eten en de prijs waren ook okè.

32. Fam. van Gameren

Niet tevreden. Het is een bijna leeg sfeerloos restaurant. In het vleesgerecht zaten keihard verbrande stukken vlees. Er werd wel nieuw vlees neergezet, maar geen excuses aangeboden.

33. Goed eten, altijd netjes en schoon.
    Goede en vriendelijke mensen.
    Wij komen van de meern altijd daar om eten af te halen, of het restaurant te bezoeken.

Ga zo door!!

34. Weer gezellig gegeten! Heerlijke gerechten en prima bediening. O ja, nog even reserveren voor 24 november... Lekker eten met live muziek... !

35. Ik hou van grieks eten, en hoe lekker is het als je niet zover hoeft te gaan om goed Grieks eten te krijgen. Bij de Ena is het altijd lekker, en een goed avondje uit. Ik raad ook zeker de kefthedakia uit als voorgerecht.

36. Goede griek in de buurt, heerlijk eten, beetje rustig over het algemeen, maar daardoor wel snelle service en goede prijs/kwaliteit verhouding.

37. L.B. 1333 punten

Met twee personen daar gaan eten. We bestelden de ENA-schotel voor 2 personen, de specialiteit van het huis.
    De service was prima, we mochten zelf kiezen aan welke tafel we graag wilden zitten, kregen een glaasje ouzo bij de menukaart, en ook genoeg tijd om onze keuze te maken voordat de bestelling werd opgenomen. We hoefden niet erg lang te wachten op het eten. Na afloop werd ook vriendelijk gevraagd of alles naar wens was geweest. En de karaf water die we bij het eten hadden besteld, zetten ze voor ons niet op de rekening.
    We kregen een ruime hoeveelheid aan vlees, dat was prima. De smaak echter, had wat meer uitgesprokener mogen zijn. Ik miste de echte Griekse smaken. Veel kruiden waren er niet gebruikt, en sommige stukjes vlees smaakten wat flauw of droog en taaiig terwijl een ander vleesje wel zeer smakelijk was. De groente/aardappel/rijst die erbij geserveerd werd, was misschien een beetje overgaar gekookt in de saus. De verschillende smaken waren niet meer te onderscheiden en smaakten allemaal naar de tomatensaus waar het in gemengd was, dat was wel jammer. De knoflooksaus was wel prima op smaak.
    De sfeer was verder goed, prettig om te zitten.

38. Het restaurant kan wel een opknapbeurtje gebruiken, eten was niet vies maar ik zal er niet nog eens heen gaan! Het viel allemaal een beetje tegen!

3,6
  39. Prima restaurant. Goed gegeten.

40. Gegeten met 4 personen. Eten is helemaal prima, genoeg keuze en allemaal lekker! Bediening moesten we 5x roepen, terwijl ze echt zagen dat we konden worden bediend. Restaurant oogt wat goedkoop en ik miste de live muziek die op de site stond.

41. Het eten was heerlijk, de bediening was snel en zeer vriendelijk. De sfeer was ook erg gezellig en de prijs was ook prima!

42. Halen regelmatig eten hier. Dus niet in het restaurant. Maar afhalen is altijd goed. Wel aan de dure kant vind ik. Maar alles heel mooi schoon en opgeruimd altijd. Een echte aanrader. Ze hebben trouwens ook gewone snacks.

43. henry en petra

Een gezellig en knus restaurant, goede service en lekker eten voor een betaalbare prijs. Echt een aanrader.

44. Een leuk, gezellig restaurant met goed en leuk personeel.

Goed eten voor weinig geld. We komen snel weer.

45. Otto 28 punten

Het is altijd goed en gezellig bij Henry en zijn brigade!

46. Een kleinschalig restaurant waar wij zeer regelmatig komen. Erg goed eten, ook behoorlijk veel en voor een zeer aangename prijs. Leuke bediening van vaste gezichten en altijd gezellig.

47. Goed en gezellig restaurant.

Wat ik minder vond aan het eten is dat alles met (te veel) Griekse kruiden wordt bereid. Dat zou wat minder mogen.

Verder goed vlees met een juiste prijs combinatie :)

48. heel lekker eten en goede bediening en vooral gezellig,goede prijs

49. Heel gezellig daar gezeten met een groep van 18 personen, goed eten, leuke bediening, mooie prijs

50. goed en veel eten voor erg weinig geld

51. Het eten is hier heerlijk! Prachtig, gezellig restaurant.

52. Het restaurant heeft een prettige sfeer,de bediening is netjed en vlot,
    het eten smaakt prima.