Hier zie je hoe de meningen over de Carnevino verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Internationaal Veenendaal

Afgelopen dinsdag heben wij met 12 personen bij Carnevino gegeten.

Iedereen was het er over eens, dit was echt uitzonderlijk goed vandaar deze recensie.

Zelfs het brood en de frites worden zelfgemaakt. Goede bediening, en heerlijke hoofdgerechten.

Wij geven een 9. Al weten we niet zo snel iets te bedenken wat nog beter kan? Misschien was een 10 op zijn plaats.

Aanrader!

2. Internationaal Veenendaal

Een prima ervaring. Het eten is uitstekend. Een gastvrij onthaal. Een goede bediening.

3. Internationaal Veenendaal

Het eten was weer lekker, de sfeer is gezellig en warm, voor ieder een aanrader.

gezellige grote porties en vooral lekker. Wil je echt een avondje uit, ga dan hier naar toe. Doen hoor!!

4. Internationaal Veenendaal

Super eten, super bediening, super sfeer!

5. Internationaal Veenendaal

Anne-Marie

Hier kun je echt ontzettend lekker eten. Goede sfeer, mooi restaurant en ook nog eens uiterst vriendelijke en gastvrije bediening en eigenaar. Ik kan het iedereen aanraden om hier gezellig en lekker te gaan eten!

6. Internationaal Veenendaal

G. van Asselt

We hebben er de lunch gebruikt. We kregen een bord vol met frites, 3 heerlijke hamburgers met champignons, uitjes en spekjes en salade voor € 10,50.
    We hadden er meer dan genoeg aan. Het interieur is modern en sfeervol. De bediening heel erg beleefd en vriendelijk.
    Echt een aanrader.

7. Internationaal Veenendaal

Heerlijk gegeten, ruim voldoende. De service is echt heel erg goed, het ontbreekt je aan niks. Een echte aanrader!!!

8. Internationaal Veenendaal

We hebben heerlijk gegeten! Genoeg keuze en goed prijs kwaliteit verhouding. Wat ons ook opviel is dat het niet druk was, terwijl het echt een toprestaurant is. De porties aan de grote kant, maar dit doen ze bewust begrepen wij van de serveerster. Beter te veel dan te weinig. We komen zeker nog eens terug!

9. Internationaal Veenendaal

Gezellige sfeer alleen jammer van de kunstbloemen. De kaart vind ik behoorlijk aan de prijs voor wat je krijgt. Zo had ik gegrilde kabeljauw met gerookte paling. Er zat welgeteld 1 klein stukje paling in het gerecht. Het gerecht smaakte verder wel prima. We kregen met zijn vieren maar 1 schaaltje salade en patat. Tussen de gangen zat teveel tijd. Het dessert was niet veel bijzonders voor die prijs. Bediening was vriendelijk.

10. Internationaal Veenendaal

Mariëlle Schoeman

Al meerdere malen heerlijk gegeten hier.
    Er is voor ieder wat wils en het ziet en smaakt allemaal top!
    Leuk personeel, kok komt netjes vragen of alles naar wens is, vooraf een amuse en betaalbaar.

Ik kom zeker nog terug en wil iedereen dit restaurant aanraden!

11. Internationaal Veenendaal

Jeroen en Anita

Heel prettig gegeten in dit sfeervolle en mooi ingerichte restaurant.
    Het eten was heerlijk, porties waren aan de ruime kant maar dat mocht de pret niet drukken.
    Kortom een echte aanrader en we komen zeker nog een keer terug.

12. Internationaal Veenendaal

Ruth en Jos

We hebben vanavond heerlijk gegeten bij Carnevino. Deze eetgelegenheid is mooi aangekleed, het personeel is erg vriendelijk en het eten heerlijk. Elke hap heeft zijn eigen smaak, goed gebalanceerd en verrassend.

Enige jammere (en onbegrijpelijk vanuit ons perspectief) is dat we de enige gasten waren. Volledig niet terecht, want het is hier heerlijk eten voor een schappelijke prijs! Wij komen zeker terug!!

13. Internationaal Veenendaal

H. Verwoert

Wij hebben er nu 2 keer gegeten.
    Het is erg lekker en je krijgt genoeg te eten.
    Het wordt allemaal prachtig opgediend en je wordt er ook erg vriendelijk geholpen geweldig is het.
    Wij zullen het tegen anderen door vertellen als ze vragen waar kun je lekker eten en dan geven wij jullie naam door.

Hartelijk bedankt nogmaals namens ons vieren.

14. Internationaal Veenendaal

Vorige week zaterdag weer uit eten geweest met Marc en Marthe.
    Het was de tweede keer dat het geheel weer voortreffelijk smaakte.
    Marthe, viskenner bij uitstek is ook van mening dat ze lang niet zo'n lekker visgerecht had gegeten.
    Het was weer goed verzorgd en gezellig,ook na de tweede keer dezelfde mening toegedaan.
    SUPERGOED!!
    Tot gauw.

Marc,Arda en Marthe

15. Internationaal Veenendaal

Fam. van Geerenstein

Gisteren met z'n viertjes gegeten bij dit restaurant.
    Restaurant straalt een gezellige sfeer uit.
    Werden ontvangen met een heerlijke amuse.
    Voor-hoofd en nagerechten waren prima.
    Personeel keurig. Echt voor herhaling vatbaar.

16. Internationaal Veenendaal

Gisteren gegeten in restaurant Carnevino.
    Alles was heerlijk, voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht.
    Ook de bediening was goed verzorgd en ik durf te zeggen dat Carnevino tot de top 3 van de beste restaurants van Veenendaal behoort.
    Marc.

17. Internationaal Veenendaal

Onlangs lekker gegeten bij Carnevino. Het ziet er netjes en gezellig uit. Als voorrecht hadden we de proeverij en als hoofdgerecht de beenham en spareribs. We vonden alles prima. Achteraf vonden we de prijs voor het voorgerecht aan de hoge kant. 27 euro voor een paar kleine hapjes en een kopje soep vonden wij te duur!

6,7
  18. Internationaal Veenendaal

Gisteren 6 augustus wezen eten bij Carnevino. We hebben heerlijk gegeten eten was echt super goed, bediening was geweldig. Bij ons was iemand jarig en we kregen een super mooi dessert met vuurwerk erin. Al met al een geweldig avond gehad, en goed gegeten. Zeker komen wij terug. Stukje service mijn camera was leeg en er werd een mooie foto gemaakt van ons en deze is door de ober gelijk gemaild naar mij. Super.

19. Internationaal Veenendaal

Heerlijk gegeten bij "Carnevino" is zeker voor herhaling vatbaar.

Zeer gastvrij en hartelijke bediening.

Een aanrader!

20. Internationaal Veenendaal

Gisteren bij Carnevino geweest. Ook wij hadden een proeverij als voorgerecht (Carnevino Bites, als ik me goed herinner). Als hoofdgerecht had ik de beenham en als nagerecht (ik heb nog even getwijfeld, want de porties zijn zeker voldoende!) de tiramisu. Alles is ambachtelijk bereid en het smaakt voortreffelijk. De aankleding is sfeervol (de tekening op de site lijkt wel, maar doet er toch niet helemaal recht aan) en de ontvangst is heel prettig. Eigenlijk wil ik voor alles een 8½ geven, maar daar is geen rondje voor.

21. Internationaal Veenendaal

Tineke van de Weerd

Ik ben hier een week of 2 geleden wezen eten met familie en aanhang. Het is een mooi restaurant, waar een prettige sfeer hangt. Het eten is heerlijk. Vooraf hadden wij verschillende soorten hapjes, warm en koud, op 2 grote schalen. Als hoofdgerecht een heerlijk visje en ook de wijnen waren erg lekker. Zeker een aanrader om eens te proberen!

Vorige pagina