Best Gyros Yannis in Utrecht

di 12:00 - 20:00

• Bezorgen

ma 12:00 - 20:00
di 12:00 - 20:00

1. 1e keer bestelde wij bij deze griek. Wij zijn dol op griek en hebben bij heel wat grieken gegeten, oof besteld. Ik ben ook niet snel van de slechte recensies maar aangezien ik ze zelf nket kan mailen of bellen deze gegevens zijn niet bekend op google. En ik kan geen Google review geven is er ook niet kwam ik deze review site tegen. In eerste instantie dachten we woooww wat veel voor wat we hebben besteld patat souflaki niet verwacht dat er gyros bij zat en hoe enorme portie voor 9 euro. En koolsla erbij en tzaziki. Vol goede moet wilde we gaan eten. Maar bah bah, vet smaakloos en rood vlees gyros zo vet vlees zo smerig en smakeloos, souflaki zo rood en zoveel vet eraan bah, friet niet goed gebakken slap en ongaar, koolsla geen kraak of smaak aan. Wat een domper ineens was de verhouding wel duur want we hebben er niks van gegeten. Enige wat oke was was de knoflooksaus. De tzaziki was ook rond uit smerig. Wij bestellen hier niet meer zonde van de 35 euro. En we hadden geen eten. Zo jammer. Ook kwam het pas na meer dan een uur en was het eten lauw. Helaas terwijl er stond binnen 20 minuten. Domper.

1,2