Hier zie je hoe de meningen over de De Bras verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Heerlijk gegeten in mooi ingerichte zaak. Oude herinneringen komen boven toen het nog een bar dancing was.

2. Teleurstelling! Gemiddeld komen wij 3 x per jaar naar Terschelling in de periode die wij daar zijn nemen wij altijd iedereen mee naar Bras. Op maandag 21 augustus kwamen wij met veel enthousiasme naar Bras. Na een goed ontvangst door de geweldige gastvrouw werden wij naar een fijne tafel begeleid. Tevens kreeg mijn vrouw wat verschillende wijnen te proeven om daarna haar keus te maken! Wat een mooie start begeleid door een talentvolle gastvrouw. Bij het bekijken van de menukaart misten wij de mooie vertrouwde kaart met de kleine gerechten. Wij besloten toch maar om samen de sliptongen te bestellen wij gingen op safe dachten wij!
    De drie zeer kleine sliptongen €24 werden lijkbleek op een bedje van zeer natte groenten op een koud bord geserveerd vergezeld van koude droge frietjes 🥲. De teleurstelling op onze eerste avond op het mooie terschelling was groot. Wij dachten bij ons zelf wat is hier haar de hand? Van een topzaak naar een slecht gekozen concept? Bij het afruimen vroeg de gastvrouw of alles naar wens was nou het antwoord kunnen jullie al raden.
    Een top gastvrouw zoals zij beaamt heeft het met grote klasse opgelost. Buiten op het terras hebben wij nog genoten van een glas wijn en de gastvrouw wat een sieraad voor de zaak!

PS beste eigenaar verander je concept naar zoals het was. Tevens begrijp ik dat de personeels perikelen meespelen maar dit kun jij toch ook niet accepteren!
    Mijn aanbod om samen sliptongen te bakken blijft staan! Je weet mij te vinden.
    Succes.

3. De Bras heeft de sfeer van een cocktailbar (inclusief dancemuziek). Niks mis mee, maar je moet er van houden. De coquilles en de bietentartaar waren heerlijk. De ribs waren okay. Prijzen zijn gemiddeld.
    Wij zaten wat in een uithoek en hebben wat langer moeten wachten tot we bediend werden. De bediening was verder vriendelijk. Al met al een prima ervaring.

4. Heerlijk gegeten in een prettige ambiance met vriendelijk personeel. Uitgebreide kaart met vlees, vis en naast de kaart een vijftal dagspecials. Borden mooi opgemaakt en de gerechten smaakten heerlijk!

5. Prima gegeten in een prachtige ambiance. Bediening zorgt ervoor dat je een gevoel van “thuiskomen” krijgt. Men is toegankelijk en service gericht.

6. Lekker gegeten. Eten werd snel opgediend. Sfeer is gezellig.

7. Menno Rietkerk

Het was erg lekker en gezellig. Zeker een aanrader 👍

8. Liesbeth Melles

De kaart was veranderd. Geen kleine gerechtjes meer. Het eten teruggestuurd omdat het niet warm was. Het eten dat we terugkregen was wederom niet voldoende op temperatuur. De frietjes waren slap en wat echt niet kan is zakjes mayo erbij. We zitten toch niet in een snackbar!
    Erg jammer want we hadden vorig jaar een prima ervaring in de Bras. Het zal niet snel gebeuren dat we er terugkomen.

9. Lekker eten in een ongedwongen sfeer. De bediening was erg plezierig en attent.

10. De sfeer en de aankleding van het restaurant was prima. De menukaart was ook erg prima!
    Alleen de bediening was minder. Bestek wat niet volgens de voorschriften op tafel word gelegd. En een barman had geen uitstraling en geen humor. En vind wel dat bediening wel veel bepaald in een restaurant.

6,7
  11. Erg lekker gegeten, gevarieerde menukaart.

12. Het eten was prima. Niet bijzonder wel gewoon goed. Heel jammer dat er geen oesters waren terwijl er enorm reclame voor gemaakt wordt middels ontzettend grote reclame posters. Oesters waren niet geleverd terwijl aan de overkant er voldoende zijn en waren.

13. Ytsje Hoekstra

Eten had weinig smaak.
    Terwijl er nog mensen eten wordt de rest al afgeruimd.

14. Erik Hafkamp

Heerlijk en verrassend eten in een sfeervolle ambiance.

15. Jentina Bloemhof

Wederom heerlijk gegeten bij De Bras. Wij aten respectievelijk een tournedos, 3 sliptongen en een frikandel met frietjes als hoofdgerecht. Alles was zeer smakelijk en voldoende grootte van de porties.
    Als nagerecht allen een Magnum gekozen (zie foto). Wij wisten uit ervaring dat deze erg lekker is.
    De bediening was zeer netjes en vlot. Wijnadvies was ook prima.
    Kortom het was weer genieten.

16. De Bras is altijd een feestje! Het eten is er altijd heerlijk, de bediening is altijd correct en gezellige en de sfeer is altijd goed. Kortom dikke aanrader.
    We komen er zo vaak dat het enige puntje van aandacht is; wisseling van de kaart.
    We eten er altijd subliem en liefst veel kleine hapjes. We kennen alleen echt alle happen van de kaart! Dus misschien een paar nieuwe erbij zou leuk zijn voor komende zomer. Voorlopig wens ik jullie vooral sterkte en liefde toe!

17. We hebben heerlijk gegeten bij de Bras, Fijne ontvangst door de eigenaresse. Weet wat ze doet en komt later ook nog even persoonlijk aan de tafel. Geeft gastvrij gevoel. Mannelijk personeelslid moet nog wat dingen leren, maar dat komt vast goed😉.

18. Sfeer, attent en uitstekend eten. Het was een heerlijke avond!

19. Jaap Kiel

Kleine kanttekeningen - als je nog 'in de wacht' zit (omdat tafels nog corona-vrij gescreend worden), zou je kunnen vragen: wilt u al vast iets te drinken?; als je met z'n tweeën bent, dan iets beter op elkaar afstemmen, niet eerst de één cappuccino en later pas het nagerecht van de ander; de toiletten ook tijdens de avond eens in de gaten houden en cleanen, een aandachtspuntje (voor ieder ander restaurant)
    Het eten was meer dan voortreffelijk!

20. Margreet Lammerts

Erg gezellige sfeer, leuke spontane bediening.
    Keuze uit kleine of grote gerechten. Super!👍👍

21. Heerlijk gegeten. Relaxte sfeer.

22. Gezellige gelegenheid met leuke sfeer en goed eten. Mede door leuke bediening een fijne avond gehad

23. Jan den Rooijen

Ondanks de ‘Corona beperkingen’ een geweldig enthousiaste en gemotiveerde bediening. En bovenal, er wordt kwaliteit geleverd.
    Een goede prijs / kwaliteit verhouding.
    Kortom een aanrader voor een heerlijk avondje uit. Uit eten is weer een feestje.

24. Altijd heerlijk eten en fijne gemoedelijke sfeer

25. Ik had een spareribs besteld deze was niet volledig gaar, je moest het vlees er echt van af trekken. Ook de bediening is erg onpersoonlijk.
    We hebben de hele tijd met een glaasje drinken gezeten.
    Nadat we bij een serveerster melding hadden gemaakt dat vlees niet gaar is kregen we te horen dat ze het aan de kok zal doorgeven. Daar moeste we het mee doen er is niets mee gedaan en kwam er ook niet meer op terug. We hebben snel afgerekend en gegaan. ZEKER GEEN AANRADER.

1,9
  26. Het begon al bij de voordeur.
    Wij hebben online gereserveerd, twee personen, 19.00 uur.
    De dame die ons ontving kijkt op haar I pad en zegt: jajaja, ik heb geen reservering staan, misschien onder een andere naam?
    Nee natuurlijk niet. Maar gelukkig hadden we een bevestiging van de reservering!
    Jaja ik zie het, maar ik zeg altijd: gewoon bellen om te reserveren dan komt het altijd goed(?)
    Maar we hebben wel een tafel voor twee personen voor u, want als u met zijn tienen was geweest hadden we een probleem! (We?)
    Aan tafel komt er een jongeman naar ons toe, u heeft aan 1 menukaart wel genoeg hè? Wat wilt u drinken?
    Ik bestel een glas rosé, hij kijkt een paar seconden en zegt: sorry? Ik zeg, een rosé aub.
    Toen mijn man een ‘gewoon’ biertje bestelde was het hem wel duidelijk.
    Even later komt er een stel binnen, zo uit een zeilmagazine gestapt!
    Dezelfde jongeman loopt er heen met TWEE menukaarten en al buigend als een knipmes loopt hij weg om even later terug te komen met een fles wijn in een wijnkoeler en alles wat daar bij hoort. Langs onze tafel lopend kijkt hij even naar mij: kijk, zo heurt het!
    We hebben overwogen om onze drankjes te betalen en weg te gaan maar zonder reservering kun je nergens meer eten dus maar gebleven.
    Tijdens het eten liep de jongeman al vragend langs ons heen: alles naar wens?
    Nou als dat niet zo was kregen we de kans niet om dit kenbaar te maken want hij was al weer weg!
    Maar het eten was goed
    Volgende keer maar een rode broek en een Gaastra jas aan, krijgen wij misschien ook twee menukaarten.
    Maar wij komen niet meer terug, jammer!

27. Super avond gehad, vriendelijke bediening en enorm genoten van oesters, mosselen en de lamsnek!
    Met aandacht gemaakt en smaakvol, kortom voor herhaling vatbaar, echt een feestje.

28. Tonny Popov

We hebben hier de afgelopen maand een paar keer gegeten. En zowel de entourage als het eten zijn gewoon top. Ik kan wel zeggen dat dit de mooiste zaak van Terschelling is. De erg leuke manager komt ook even aan tafel praten, en laat op ons verzoek een desert maken wat niet op de kaart staat. Dus volgend jaar ben ik zeker weer bij De Bras te vinden!

29. We zaten op een heel mooi plekje in het prachtige ruime restaurant!
    Prima bediening en lekkere wijn.
    Het eten was goed!

30. elly verkleij

Waren met kinderen, ouderen, grootouders en een ieder had meer dan lekker gegeten. Bediening was vriendelijk. We zaten vlakbij de keuken en het was prachtig om te zien hoe gestructureerd dit liep ondanks de drukte.
    Het restaurant is heel ruim maar heeft de sfeer en de knusheid op een juiste manier weten te behouden.

31. Bij deze nieuwe aanwinst wilden wij graag eens gaan eten. De entourage is fraai en nodigt uit om naar binnen te gaan.
    Bij binnenkomst werden we genegeerd wat kan gebeuren maar geen goede start is. Het werd daarna helaas niet beter. We hebben werkelijk geen bestelling gedaan zonder zwaaien en hopen dat iemand ons durfde aan te kijken.
    Daarbij werd na lang wachten verteld dat het druk was. Kan gebeuren maar dit leek meer therapeutisch voor de bediende dan om ons gerust te stellen.
    Diverse gasten zagen wij voortijdig vertrekken maar wij hielden vol.
    Een goede reden om vol te houden, zat m in de kwaliteit van het eten. Dit was namelijk uitstekend!
    Heel jammer dat de bediening niet aansloot bij de kwaliteit van het restaurant. Hopen dat dit beter wordt want het is in potentie een absolute aanrader.

32. Rovere Portier

Erg goede service, goede suggestie voor het eten. Daarom de volgende avond opnieuw bij de Bras gereserveerd.

33. Lekker eten, prima service in een leuke omgeving. Aanrader.

34. Conny Buijten

Geweldige avond gehad, goede tip qua cocktail gehad. Heerlijk gegeten. Super alles bij elkaar.👍😉

35. Heerlijk gegeten en uitstekende service. De muziek paste alleen niet echt bij het moment van de dag. Om zes uur 's avonds draaiden ze elektronische muziek. Jazz of iets anders rustigs had beter gepast.

36. Schrijf normaal geen recensies aangezien wat ik goed vind voor een ander slecht kan zijn en andersom. Maar voor deze ervaring maak ik een uitzondering. Ook omdat er zelfs nog een mail kwam met het verzoek om een recensie te schrijven.

We hadden al 2 weken eerder een bevestigde reservering gemaakt maar we stonden we voor een dichte deur. Alleen een briefje op de deur dat ze die dag gesloten zijn. Hoorde dat ze personeelsgebrek hadden en daarom waren gesloten.

Ondanks dat ze al onze contactgegevens hadden niet even contact opgenomen zodat we iets anders konden regelen. Op een vol eiland en met de corona maatregelen is dat op het moment zelf een bijna onmogelijke taak. Ook op de mail die ik heb gestuurd hierover geen enkele reactie of even verontschuldiging. Voor mij maakt dat duidelijk dat ze geen enkel respect voor of interesse in hun gasten hebben.

Had ook eet.nu over deze ervaring ingelicht, zij hadden wel contact met ze gehad en het excuus was dat ze vergeten waren het systeem dicht te zetten. Maar dan nog lijkt het me dat je weet dat je reserveringen hebt en contact opneemt als je je zaak op het laatste moment onverwacht sluit.

Als je reserveert is het dus een gok of je er ook inderdaad kan eten, ik zal die gok niet (meer) nemen.

37. Tineke Bijlsma

Heerlijke avond gehad. Leuk concept en alles was top kwaliteit. Kortom heerlijk gegeten. Inmiddels 2 e keer geweest was weer heerlijk.

38. Iris Visser

Heerlijk gegeten, superlekkere oesters en kokkels! Prima service ook. Aanrader

39. Rita Westerink Boltjes

Wat een smaakbeleving! Werkelijk genieten hier! Kokkels coquilles mosselen! Allemaal lekkernijen van het wad, maar echt geweldig klaar gemaakt! Hier kom je terug! Ook de bediening fenomenaal!

40. Fam. van den Heuvel

Gezellige ontvangst. Leuke ambiance. Lekker eten.

41. Martijn Pakkert

Locatie, eten en drinken zijn heel prima bij De Bras. Tip voor de bediening is om aandacht te hebben voor de wensen van gasten. In plaats hiervan was er onbegrijpelijke uitleg over het onderling afstemmen (???) over combinaties van gerechten die voor de keuken handig waren.

42. Redelijk eten voor redelijke prijs.

43. Bloem Jansen

Prachtige zaak! Heerlijk gegeten en een leuk ontvangst! Fijne sfeer! Echt heel gezellig!

44. De verwachting kwam niet overeen met de waardering van de sterren. We hadden beiden zonder saus gevraagd. We zouden het apart krijgen. Saus was toch bij het eten gegaan. Biefstuk was was taai en niet medium maar meer doorbakken. Pas toen we het bijna ophadden, kwamen ze langs om te vragen hoe het was en realiseerde men dat het met de saus niet goed was gegaan. We moesten heel lang wachten op alles.

45. Linda struijk

Eten bij de Bras was voor ons een teleurstellende ervaring. Het begon leuk, drankjes besteld, broodje en oester erbij maar daarna duurde het meer dan een uur voordat ons voorgerecht kwam. Dat werd afgedaan met er hingen heel veel bonnetjes en druk maar een groot gezelschap naast ons had ondertussen voor en hoofdgerecht gegeten. Onze bestelling was er duidelijk tussendoor geglipt. Kan gebeuren, niet erg maar communiceer dat dan ook. Verder heel lastig om contact te krijgen met de bediening. Die stonden graag bij elkaar voorin de zaak bij de kassa. Na ons hoofdgerecht lang zitten wachten tot er iemand kwam afruimen zodat we gelijk om de rekening konden vragen maar helaas. Dus heel asociaal van een niet afgeruimde tafel weggegaan. Betaald en er werd niet eens gedag gezegd. Dit kan echt niet! Echt zonde.....

46. Mijn menu bestond uit louter lokale producten: oesters, kokkels en lam. Wat was het heerlijk. Vooral de lamsnek was een verrassing met dat oosterse tintje.

47. Annemarie jonker

We hebben enorm lang moeten wachten, personeel was vriendelijk maar erg vergeetachtig. Eten was zeer matig.

2,5
  48. Meinders

Prima sfeervolle, ruim opgezette locatie.
    Lekker eten en leuk personeel.
    We komen zeker nog een keer terug.

49. Mariëlle

Lekker eten, goede prijs, goede sfeer, prachtig restaurant, leuk meisje in bediening.

Salade werd laat gebracht. We zaten al te eten. Wijntje dubbel geserveerd. Bij betalen geloofden ze bijna niet dat er 1 teveel op rekening stond, koffie en thee besteld. Koffie kwam niet.

50. Ineke Koelma

Eten is goed. Niet duur. Je kunt bij een aantal gerechten kiezen voor grote of kleine porties. Gezellige locatie. Wij komen hier nog een keer terug.

51. Afgelopen vrijdag wezen eten bij de Bras. Helaas was de service niet goed, duurde allemaal heel erg lang, zonder enige uitleg of compensatie. Het eten zelf was lekker, en de sfeer is leuk, dus dit is een gemiste kans. Betere planning is key, keuken was niet voorbereid op een vol restaurant.

52. Prima en opvallend gezellig als je er naar binnen gaat met zeer meedenkend personeel als je iets wil variëren en vooral de ‘lamsnek’ is heerlijk
    Leuke lokatie!!

53. Eten was heerlijk, hele aardige bediening en een gezellige sfeer!

54. Patrick buve

Gezellig en aangenaam kader; vlotte bediening.

6,1
  55. Prettige sfeer, vriendelijke bediening, erg lekker eten.
    Leuk en fijn dat ook de bijpassende wijnen werden geadviseerd, goede keuzes!
    Goede prijs-kwaliteit verhouding.

56. Lekker gegeten in prima sfeer!

57. Mooie gelegenheid met wat onduidelijke kaart (voor/hoofdgerecht kent geen onderscheid). Eten is van goede kwaliteit, bediening is vriendelijk, maar niet altijd even attent. Er mist daar leiding/sturing oid. Uiteindelijk vonden we de prijs voor de kwaliteit iets aan de hoge kant.

6,1
  58. Elizabeth Verhoog

Bescheiden kaart waarbij je voor kleinere of grotere porties kunt kiezen. Het eten is goed en lekker. Geldt ook voor de wijn. Toetjes zijn prijzig. €9,- voor een bescheiden nagerecht is aan de prijs.
    De service kan beter. We hebben drie dagen van tevoren gereserveerd voor vijf maar er stond geen tafel gedekt klaar. Dus een tafel met bestek voor vier en een extra stoel moest bijgeschoven. Op de tafel lagen kruimels en kringen van de vorige gasten. We moesten zelf om een vijfde couvert en een natte lap over de tafel vragen. Het meisje dat ons bediende was overigens alleraardigst en zeer professioneel. De hiaten zijn veroorzaakt door een collega denk ik. Het zijn echter wel de kleine dingen die ervoor zorgen dat het lijkt alsof er niet op je gerekend is. En dat past dan weer niet bij de goede maar prijzige gerechten.

59. Marc Verboven

Vorig jaar waren we hier ook en toen waren we zeer in de wolken met het verrassingsmenu. Dit is nu verdwenen, wat we spijtig vonden, maar geen probleem, onze eigen keuze van de kaart: oesters (superlekker!), kibbeling en kokkels als voorgerecht en dan entrecote, ribbetjes en lamsnek als hoofdgerecht waren allemaal zeer lekker en heel mooi gepresenteerd.
    De Bras is voor ons de culinaire top in Terschelling.

60. Boomsma

Lekker gegeten en gedronken. Alleen jammer dat er geen frites/aardappels/groente bij wordt geserveerd. Dit moet er bij worden besteld tegen meerprijs. Dan wordt het wel duur en komt de prijs/kwaliteit scheef te staan. Nu is het veel betalen voor een gewone maaltijd. Jammer!

61. De Bras

62. M Feenstra

Heerlijk gegeten, prima bediening en redelijke prijzen voor corona tijd!

63. Super lekker gegeten, mooie gerechten.
    Net even anders dan anders.

64. Was gezellig. Lekker gegeten en vriendelijke service.

65. Otten Adriënne

We hebben er heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Er is de mogelijkheid om kleine gerechten te bestellen en zo van meer gerechten te genieten. Prijs kwaliteit is zeer goed. Ober was iets minder ervaren en muziekkeuze mag wat ons betreft anders.

66. De Boer

Heerlijk gegeten, goede service ook!
    De sfeer is er prima! We komen zeker terug!

67. Janneke

Heerlijk gegeten met een ongedwongen sfeer

68. Klaas-Jelle Koffeman

Als regelmatige gast op Terschelling, is de Bras een van de restaurants die ik graag bezoek. Alleen of met gasten is De Bras een prima stek om een prima avondje door brengen. Goeie klik met de gastvrouwen en gastheren. Keuken is meer dan top. Mooie wijnen, check ook even wat ze buiten de kaart aan wijnen hebben staan. je kan wel eens een pareltje tegenkomen.

69. Jurrien

Gisteravond met zes vrienden geprobeerd een drankje te bestellen op het terras. Dit kon niet omdat er binnen een optreden was. Toen ik vroeg om het zelf op te halen mocht dat wel, ik moest alleen 5€ betalen! Om een drankje te halen dat buiten gedronken zou worden. Het personeel had een arrogantie, zo van wij zitten niet op jullie te wachten het gaat ons te goed. Wij zullen bij al onze bezoeken aan Terschelling BRAS bij niemand aanbevelen en zelf niet meer komen. Kennelijk hebben ze de toerist niet nodig.

70. Klavers

Niet druk maar toch belachelijk lang moeten wachten op twee halflege wijntjes. Vergeten ze je bestelde bite.. Helaas niet eerste keer. Bediening erg onervaren. Lijkt wel als de “baas” er niet is het niemand wat interesseert of de gasten prettig bedient worden.

71. Renate

Geweldig gegeten in een mooie ambiance en leuk personeel!

72. Heerlijk gegeten, goede bediening, mooi restaurant!

73. Andre & Priska

Gerechten van hoge kwaliteit tegen redelijke prijzen, prettige bediening, laat je niet afschrikken als het s’avonds niet zo vol is als elders, 2e jaar al weer dat dit restaurant ons zo goed bevalt. Topkeuken!

74. Benjamin

75. Jonathan Stigter

76. Ontzettend lekker gegeten!
    Het restaurant liep helemaal vol en de service bleef goed.
    Mooi gepresenteerde gerechten, hele fijne smaakcombinaties en een goede hoeveelheid.
    Het restaurant is mooi ingericht en de stoelen zitten eeg comfortabel.
    Kortom een absolute aanrader!!

77. Wilma van Dam

Na binnenkomst (ondertussen hadden wij de menukaart al bekeken) duurde het even voordat wij de drankjes konden bestellen. Op een gegeven moment wilde wij maar om de rekening vragen want er kwam niemand om de bestelling op te nemen.
    De serveerster had er niet aan gedacht vertelde ze terwijl er maar 5 tafeltjes bezet waren.
    Wij bestelde een broodplankje en oesters als voorgerecht en als hoofdgerecht kabeljauw en zeebaars. Of wij misschien de prijs wisten van de zeebaars daar deze buiten op een bord stond vermeld.
    Broodplankje en de oesters werden op tafel gezet zonder uitleg over de dips en het sausje bij de oesters.
    Nadat de oesters op waren werd het schaaltje weggehaald zonder te vragen of het gesmaakt had.
    Tijdens het hoofdgerecht werd over de tafel heen het waxinelichtje aangedaan.
    De borden waren mooi opgemaakt en de kwaliteit was goed. Alleen paste het schaaltje met (goedkope) friet er niet bij.
    Het personeel was niet echt betrokken en het ontbreekt aan sfeer.
    Wij hadden niet het gevoel dat we in een restaurant zaten.

78. Heerlijke oesters gegeten van de oester fabriek. Kleine gerechtjes van vis en vlees waren echt verrukkelijk. Bediening was super attent. Wij komen zeker terug!

79. Veel te duur voor de inhoud van het gerecht. Kreeg mijn eten op een kapotte pan & daarnaast was het ook nog eens smerig. Grootste minpunt van het Eiland

1,4
  80. Zus Van Lam

81. r.w. vane

Zijn geweest maar weer weg gegaan. Leek in geen geheel meer op de oude vestiging. Reservering was geen rekening mee gehouden, serveerster toonde 0,0 interesse en men wilde ons 2en aan een enorme tafel plaatsen waar we geen zin in handen dus maar voor de eer bedankt. Lijkt nu meer op een super toeristische attraktie met dito menu en lijkt in total niet meer op de oude Caracol. Teleurstellend dus. Heet nu ook De Bras dus de naam is verdwenen.

82. Ik was hier met een vriendin op zaterdag 28 april. We hadden er echt naar uitgekeken om hier te eten, maar het viel helaas erg tegen. Er was duidelijk te weinig personeel wat bleek uit de ontvangst (die er niet was) en uit de verdere aandacht. Op aanraden van de serveerster bestelden wij twee gangen, een eerste gang van drie gerechten en een tweede gang van vier gerechten. De gerechten waren om te delen volgens de serveerster maar dat bleek maar deels mogelijk want of veel te klein of een soepje wat lastig te delen is. De eerste gang kwam na ruim drie kwartier (in de tussentijd krijg je niets). De gerechten waren wel lekker en zagen er mooi uit, maar omdat de gerechten zo klein waren, begonnen wij toch wat honger te krijgen (en wij zijn geen grote eters). Na weer drie kwartier kwam de serveerster excuses maken dat alles zo lang duurde en bood zij ons ter compensatie een broodplankje aan. Toen dat vervolgens ook weer niet kwam hebben wij om de rekening gevraagd en zijn wij alsnog naar een ander restaurant gegaan om onze honger te stillen. Kortom een zeer teleurstellende ervaring. Ik heb hierover bericht naar de eigenaar en die gaf aan dat het restaurant nog in een opstartfase zit en dat het die zaterdag voor het eerst zo druk was. Ter compensatie bood hij ons een bosje bloemen aan. U begrijpt het al, dat is ook nooit aangekomen...

83. Van der schuit

Op 9/5 eve kopi thee en paar biertjes. Voordat we bestelden werd er kenbaar gemaakt dat het invalide toilet wel aanwezig was maar eigenlijk niet bereikbaar met rolstoel! De zaak moest dan dusdanig verbouwd word met zware platen en balken!! Zij de jonge dame 🙈Oke moest toch water kwijt dus maar beet met vriend en slepen met mij zwake been heen gegaan en diverse hindernis genomen! Tja zal te zijner tijd hopenlijk beter worde.

4,3
  84. Albert

Hele bijzondere gerechten en wijnen; echt voor fijnproevers. Minimaal 5 gangen doen. Heel vriendelijk personeel maar er waren wat details die niet goed gingen; heel veel tijd tussen de gerechten (tot een uur), vrij luide muziek waardoor je moeilijk je tafelpartner kon verstaan en apart dat je ook weer naast de menus weer hele gewone gerechten kon bestellen. Misschien nog wat zoekende naar het concept. Volgens ons was er gewoon te weinig personeel om alles keurig in goede banen te leiden. Lag niet aan personeel zelf. Die deden maximaal hun best. Prijs kwaliteit was prima! Restaurant wat nog in ontwikkeling is; keuken is wel af en uit de kunst! Complimenten daarvoor aan de koks!

85. Ten Kate

Het restaurant is net geopend en heeft nog wat aanloop problemen. Maar de gerechten zijn fantastisch!
    Prachtig interieur. Goede bediening maar misschien een beetje te weinig personeel voor zoveel tafels. Voor in de zaak is het minder prettig zitten dan achterin.
    Heel vervelend dat ik via eet.nu een mail kreeg die alle emailadressen toonde van de andere gasten!!!

86. Michelle Fangmann

Het eten was echt geweldig!

87. Net verhuisd naar De Bras waren wij benieuwd of de hoge verwachtingen die wij van Caracol hadden ook door De Bras waargemaakt kon worden. Het eten was fantastisch, een gevarieerd 6-gangen menu met bijzondere lokale ingrediënten. De bediening was nog wat zoekende, maar dat zal ook te maken hebben met de verhuizing.
    Per saldo zeker een aanrader!!!

88. Heerlijk van een 5-gangen menu genoten. Met een passend wijnarrangement.
    Voor herhaling vatbaar!

89. Brouwer

Het restaurant was gesloten en in andere vorm verder gegaan. Daar werden wij niet van op de hoogte gebracht, en dat is een gemiste kans. Verder ging er veel mis, want 'we zijn pas een week open'. Prima als een lokatie nog op gang moet komen, maar stel mensen van te voren op de hoogte, en niet pas als het mis loopt.
    Al met al een slechte ervaring.

90. Lekker gegeten goede bediening heel mooie inrichting!!

Vorige pagina