Snackbar de Olmen in Serooskerke

vr vanaf 12:00
za vanaf 12:00
zo vanaf 12:00

1. Jolantine van Ackerem

We bestelde een familiezak voor 3 personen en wat snack. Wij hebben daar 30 mintuten op gewacht, en toen ik ging vragen waar mijn bestelling was, zei de meneer achter de balie met een geirriteerde toon dat hij het vergeten was en er nog in moest doen. Eenmaal toen we de friet hadden was deze erg slap was niet helemaal goed gefrituurd.
    Ik vond dit een erg onprettige ervaring.

3,4
  2. Via Social Deal 2x afhaalmenu, van €9,25 voor 4,50 per menu, bestaande uit : friet, kibbeling (180 tot 200 gram met saus) en frisblikje. Was alleen afhalen en hebben het op onze hotelkamer opgegeten : klein bakje friet en per man 4 à 5 kleine, donkerbruin gefrituurde kibbeling, nog niet eens 100 gram wegende, en waarvan de helft ook nog eens frituurkorst was. Smaakte vreselijk, totaal waardeloos. Niet weer teruggereden naar deze snackbar maar wel direct een klacht ingediend bij Social Deal.
    Woorden als misleiding (netjes) of oplichting ( minder netjes maar dekt de lading) borrelen vanzelf op. Dus geachte mensen die tijdens hun vakantie met een voucher van Social Deal denken een smakelijke hap te krijgen : U bent gewaarschuwd, controleer in ieder geval voor u vertrekt het al ingepakte voedsel en weiger afgescheept te worden met een paar vieze frituursels die de naam kibbeling niet zouden mogen dragen.

1,9