La Caleta in Rozenburg

Spaans restaurant · Tapasbar en -restaurant

ma 17:00 - 21:30
di Gesloten

Omschrijving

Hartelijk welkom bij Restaurant La Caleta. Onze naam klinkt niet alleen Spaans maar dat zijn wij ook gewoon: wij laten u graag van de Spaanse sfeer proeven, zowel in onze prachtige gerechten als in ons gezellige restaurant.

Naast diverse vlees- en visgerechten serveren wij ook een uitgebreid tapas-menu. In Spanje eten ze tapas natuurlijk met een drankje aan de bar, maar bij La Caleta serveren wij onze tapas voor de liefhebbers ook bij de lunch en bij het diner.

Het maakt niet uit wat u kiest uit onze vlees- en visgerechten: u zult merken dat alles van de allerbeste kwaliteit is. Zoals het rundvlees dat vers op +1 graden uit Uruguay wordt geïmporteerd en afkomstig is van 100% biologische runderen. Deze runderen leven in de vrije natuur en hun vlees is kwalitatief hoogwaardig met een zeer laag vetgehalte.

Al onze producten worden in olijfolie bereid, zoals voor uw gezondheid wordt aanbevolen. Natuurlijk is het ook mogelijk om vegetarisch of met een speciaal dieet te lunchen of te dineren.

ma 17:00 - 21:30
di Gesloten

1395522092 93
1520474870 86
1673194932 84
1694020395 87

1. Ellen van der Veer

Ossenhaas was super mals, service was prima en erg gezellige sfeer, kortom heerlijk gegeten en gezellige avond

2. Cees Visser

Heerlijk gegeten, fijne sfeer zoals altijd.

3. Greet Rijsdijk

Eten perfect, bediening traag, sfeer moet je zelf maken.

4. Rob Peppel, van de

Waardig opvolgster van papa Pepe!!!!!
    Superlekker gegeten!

5. Heerlijk gegeten met m’n kleindochters en m’n vriendin. Dit was de 2e keer dat we er gingen eten en we doen het zeker nogmaals. Bediening was zeer aardig en beleefd.

6. Het is er altijd goed eten echt kwaliteit spul.

7. We hebben heerlijk gegeten. Mijn vriendin had een biefstuk en ik een ossenhaas. Het was zalig. De bediening erg aardig en behulpzaam

8. Annelies

Heerlijk gegeten. De entrecote geserveerd met patat en een kleine salade was heerlijk.

9. Eduardo Silva

Het was een top avond, we kwamen om 19.30 binnen en we gingen om 23.00 uur weg. Ik ben al vaker geweest en het is gewoon elke keer en heerlijke avond. Het eten is lekker en de bediening is absoluut top… heerlijke mensen zijn het.
    Bedankt voor de goede fijne avond.

10. Becky Kleijwegt

De hele ervaring was compleet. Het vlees was zo goed van kwaliteit, maar buiten dat ook goed bereid. We proefden de passie van de kok!!! We kwamen zonder reservering binnen en er was een grote groep van ongeveer 30 man binnen en nog 2 tafeltjes vrij voor 2 personen. Ze maakte gelijk plek en zo konden we gelukkig zonder reservering toch nog genieten. Wij raden deze plek zeker aan als je van een goed stuk vlees houd en de Spaanse ervaring erom heen.

11. Lekker eten, goede bediening

12. Peter van Seters

Het eten en drinken was prima. Heerlijk gegeten. Bediening was heel vriendelijk en alles verliep naar behoren.

13. Heerlijk eten en vriendelijke bediening, zeker een aanrader.

14. Heerlijk gegeten. Goede prijs. Aardige mensen.

15. We waren genoodzaakt ruim 3 1/2 uur in het restaurant te verblijven, omdat:
    De bediening (3 teeners) uitermate onoplettend was. Lang moeten wachten om drankbestelling op te kunnen geven; idem om de menukaart te krijgen en ook 1 3/4 uur moeten wachten tot het bestelde eten op tafel stond.
    Enige positieve: het eten was gewoon goed.
    O.i. niet voor herhaling vatbaar!

16. Het eten is heerlijk!
    De bediening is super traag!
    1,5 uur wachten op je hoofd gerecht is écht! lang.

17. Hovenga

Wij hebben genoten van alles. Goed eten, vriendelijke bediening. Gezellige sfeer. Kom er erg graag

18. Anoniem

We hebben heerlijk gegeten bij La Caleta. Het vlees is altijd super mals en precies medium zoals we gevraagd hebben. Deze keer mix vlees en lamskoteletten. Een aanrader.

19. Keurige ontvangst met corona check. Was gezellig druk na de lockdown. Alle tafels bezet op de juiste afstand. Bediening perfect, evenals kwaliteit. Ook na opdienen van het hoofdgerecht regelmatig vragen of alles naar wens was.

20. Maria Elena van Leeuwen

Vanavond hier met fam. Hogewerff samen gegeten en het eten was uitstekend evenals het personeel en de sfeer! Voor herhaling vatbaar!

21. Johan Rijken

Was weer heerlijk eten bij Pepe.
    Hebben genoten samen.
    Tot de volgende keer.

22. Rik van willigen

Eten is zoals altijd prima, wel moesten we deze keer wat lang wachten terwijl het toch niet al te druk leek.

23. Heerlijk eten en hele goede service.

24. Als je naar la Caleta gaat moet je de de Lomo hebben geproefd.

25. Hans Hortensius

Heerlijk gegeten het vlees is echt een aanrader gezellige sfeer en een vriendelijke bediening en dat in een klein dorp als Rozenburg een verborgen parel.

26. W.M.J. Ottevanger

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, leuke ambiance,

27. Denise Kruis- van Schaijk

Van binnenkomst tot vertrek service met een glimlach. Het eten was weer erg goed, lekker biologisch vlees van uitstekende kwaliteit, zo mals. Echt een genot om hier te eten.

28. Mariska Kraaijeveld

Zoals altijd is het eten ontzettend goed, vriendelijke bediening en gezellige sfeer

29. Dennis verheij

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer!

30. Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten.

31. Nu 2 x daar gegeten me zoon al veel vaker… aanrader… tapas en vlees heerlijk.

32. 27 oktober voor het eerst wezen eten manlief had de lomo genomen en ik verschillende soorten vis en garnalen. Het eten was super we hebben echt genoten. Leuke zaak ook de bediening en sfeer komen zeker nog eens terug.

33. Wij hebben heerlijk gegeten.
    Voorgerecht tomatensoep was vers, stokbrood met heerlijke kruidenboter
    Ik had weer overheerlijke spareribs om de vingers bij af te likken en mijn vriendin had een zeer goede biefstuk. De toetjes ijs met fruit kregen we ook nog weg. Onze bediening waren twee jonge heren die hun uiterste best deden. Leuke muziek op de achtergrond. Kortom dik geslaagd etentje.

34. Lekker gegeten en vriendelijk personeel. Prijs is goed voor de kwaliteit die je krijgt.

35. Vanavond op de valreep lekker wezen eten bij La Caleta. Gastvrij ontvangen, goed bediend. Het eten was werkelijk waar zalig! Je betaald er wel naar, maar het was zo goed, dat het eigenlijk ook niet raar is.

We hadden een grill van 3 stukken vlees, spareribs en friet met sla en sausjes. Het vlees was heerlijk mals, goed op smaak en goed bereid. De open keuken in het restaurant is uitnodigend!

Een aanrader en zeker een restaurant om nog eens te gaan eten.

36. Kom regelmatig hier eten. Altijd goed. Nu zakelijk wat mensen uitgenodigd en die waren ook positief verrast over het eten.

37. Vrijdag 4 augustus ter gelegenheid van onze 50e trouwdag met kinderen en kleinkinderen gegeten. Heerlijk en een bijzonder vriendelijke en uitstekende bediening. Aan het einde nog een muzikale afsluiting aan onze versierde tafel. We hebben een gezellige avond gehad. Bedankt.

38. vant veer

Zeer slecht bijna 2 uur op hooft gerecht gewacht kan niet regelen als het druk. Ik ga er nooit meer eten

2,1
  39. Susanne

Pepe heeft fantastische backup tijdens zijn vrije dagen. Wat een heerlijke gamba's en vooral een super ossenhaas. De bijzondere salade en frites met 4 sauzen, superlekkere wijn en een echte Mahou maken het compleet.

40. J.Helder

We kwamen om 18.30 en gingen weg om 22.30 heel lekker gegeten, excellent stukje vlees, ook voorgerecht was heerlijk en ook het toetje en de drankjes. Een aanrader voor iedereen.

Fam Helder en Vuik.

41. Weer heerlijk gegeten, boterzachte carpaccio, ossehaas die zo mals is dat je zowat niet hoeft te kauwen en heerlijk ijs toe, echt een aanrader!

42. Frans Burger

Positief: eten was erg goed en smaakvol
    Negatief: Tijd tussen de menugangen erg lang

43. We begonnen met een overheerlijke Carpaccio. Daarna een ossenhaas die zo voortreffelijk was, zo zacht en mals, lekker gekruid en gegrilled. En als afsluiter heerlijk ijs. Het is echt een aanrader, we komen zeker terug.

44. Het eten was wederom zeer goed, heerlijke ribeye gegeten en mixed grill.
    De bediening was wat jong, maar ze hebben super hun best gedaan.

45. Luis Caselhas

Heel erg leuk geworden na de verbouwing, zeker een aanrader voor wie van heerlijk bereid vlees / vis maaltijd houdt. Heel relaxte sfeer en ontzettend vriendelijk personeel.

46. We komen hier al zó lang. Sfeer is goed en het eten is vrijwel zonder uitzondering goed.
    Na de verbouwing is het ruimer geworden, de ruimte moet nog Warmer worden ingekleed, ff wennen.
    Baco's mogen wat meer Ba ;-)

47. c.w. van noort

perfect en ruim voldoende uitgeserveerd eten.
    Bediening doet afbreuk aan het geheel. Ze bedoelen het goed maar 2x langs komen met de kaart en verwarring na bestellen drank is niet goed !

48. Heerlijk gegeten. Fantastisch malse ossehaas T-bone. Perfect gebakken frietjes en top salade. Restaurant heeft net een ingrijpende verbouwing achter de rug en het is erg mooi en ruim geworden. Bediening vriendelijk en behulpzaam met uitleg over de menukaart. Rondborstige donkere dame in de bediening met heel veel humor die top biertjes tapt. Ook Spaanse biermerken zoals Mahou van de tap en San Miguel op fles. Volgende keer de visgerechten en de paella proberen EN de zelf gemaakt Sangria. Wij komen zeker heel snel terug.

49. Erg trage bediening, droog vlees, biefstukken leken wel speklappen en voor deze prijzen kan je in veel betere restaurants eten. Echt slecht, vergeleken met vroeger. Kom hier nooit meer.

1,4
  50. Garcia

51. Ongelofelijk goed Spaans eten, beetje duur maar heel erg lekker, personeel is heel erg aardig en relaxt. Beste restaurant ever, zijn bezig met een verbouwing gelukkig want deze keuken verdient een betere omgeving om in te werken. Calamares en Spare ribs en de Gambas subliem! Mist alleen nog Pimiento Frito op de kaart!

52. Woensdag 15/07/2015 voor het eerst gegeten in La Caleta. Prima goed, de eigengemaakte sangria en de voorgerechten waren echt heerlijk. De gegrilde lomo was om te zuigen, geweldig. De bediening was prima en de sfeer heel goed. Gezellig ingericht, hier komen we zeker terug. Bedankt Pepe & Sabrina.

53. Ruud Vermeer

Een van de beste zoniet de het beste restaurant van Rozenburg e.o. Vriendelijke bediening in ongedwongen sfeer. Eten is perfect.

55. Anja 51 punten

Je weet niet wat je meemaakt! Geweldig vlees, super bediening. Interessante indeling van het restaurant. Zeker een aanrader! Nog nooit zulk lekker gegrild vlees gegeten! Zouden wel een kan 'kraantjeswater' op tafel mogen zetten.

56. Tim Adema

Enkel lof voor La Caleta! Het eten was ver boven verwachting en de service en aandacht van de bediening en tevens ook de chef was fantastisch. De sfeer en rust die er heerst complementeerde de kwaliteit van het eten. Dit alles zorgt ervoor dat ik dit restaurant vooral niet ga doorgeven aan vrienden, want dit is nu het stamrestaurantje voor mij en mijn vriendinnetje!

57. Bianca van der Hout

Het eten is van goede kwaliteit en je krijgt wat er volgens de kaart geboden wordt. De Sangria is overheerlijk evenals de tapas en de Paella. Een echte aanrader!