1. Ik heb mijn vriendin mee uiteten genomen bij restaurant Mozo voor haar verjaardag. Een zeer leuk en knus restaurantje! Als voorgerecht hebben wij beide 'Rgajef Kefta Marokkaanse pannenkoek gevuld met gehakt en paprika' gegeten met daarnaast 'Kirhin Djzaz gemarineerde kippenpootjes met honing en sesam'. Beide voorgerechten waren heerlijk. Als hoofdgerecht hebben wij beide 'Vier soorten vlees combi gegrilde lamskotelet, kalfsgehakt, merguez en kipfilet' gegeten. Al het vlees was super lekker en mals, zeker een aanrader! Als afsluiter raad ik jullie aan 'Kehka Tmar huisgemaakte dadel-notengebak met stukjes koekjesdeeg' te proberen. Deze huisgemaakte dadel-notengebak was in één woord subliem! Daarnaast waren wij erg te spreken over het personeel en de bediening. Zeer vriendelijke en attent. Zoals ik net zij was het de verjaardag van mijn vriendin en tijdens het serveren van de nagerechten zat er een vuurwerk/kaarsje in haar taart wat zij super leuk vond!! 1 klein puntje van kritiek is dat de 'bastilla' hoofdgerechten op waren en die wilden wij juist proberen. Maar hiervoor zullen wij zeker nog een keer terugkomen.