1. Je kijkt er een beetje rommelig in, qua indeling en dergelijke, maar dat valt reuze mee, bediening was goed, we hadden een leuke (blonde) serveerster die goed overkwam.

Helaas waren de schaal sperziebonen en schaal rijst niet om naar huis te schrijven, het vlees maakte dat wel weer goed.

Maar al met al heb ik er wel van genoten, het vlees en de bediening hebben het een geslaagde avond gemaakt.

Wel zou ik iets meer actie van de baas willen zien, je kon zien dat die meer voorkeur aan bepaalde tafels gaf. Het leek mij dat dat vaste gasten waren, tijdens vertrek was hij drukker met het pinapparaat dan zijn vertrekkende klanten. Graag had ik gezien dat een uitbater van zo'n klein restaurant bij de deur had gestaan en zijn klanten uit zou laten. Of in ieder geval even de hand op steekt. Een vriendelijk "tot ziens" doet het altijd goed bij een klant.