1. Wat een teleurstelling was deze tent. Voorafgaande aan een leuke voorstelling, dachten we lekker bij deze Italiaan te gaan eten: op loopafstand van het theater. Maar het viel erg tegen.

Bij binnenkomst duurde het 10 minuten voordat er iemand kwam vragen of we iets wilden drinken, toch vreemd, als er maar 3 tafeltjes zaten. Daarna duurde het nog eens 10 minuten voor de drankjes eindelijk arriveerden, gebracht door hoogstwaarschijnlijk de zoon en dochter van de eigenaar (leeftijd 13 - 15). Klantvriendelijkheid, horecakennis en gezelligheid staan waarschijnlijk niet hoog in het vaandel, want ze wisten niet eens dat er een verschil was tussen 'zoete witte wijn' en 'droge witte wijn'. De biertjes werden gewoon 'in flesjes' op tafel gezet met limonadeglazen ernaast, het biertje sloeg dus gelijk dood. Tevens wilden ze de bestelling al afkappen terwijl nog niet iedereen wat had besteld, en kwam 1 van de voorgerechten pas toen de rest deze al op had. Een witte wijn werd niet gebracht maar stond wel op het bonnetje.

De pizza's waren erg waterig en zacht, niet ideaal... Tevens viel de prijs ook nog eens erg tegen, kortom: geen succes!

2,5