1. De naar het zich laat aanzien laatste mooie dag van dit seizoen en dus onverwacht nog even naar een terras. Het Grand Café leek ons voor deze gelegenheid de meest aangewezen plek en na enkele wijntjes besluiten we er ook een hapje te gaan eten.
    De kaart is voor een Grand Café niet beperkt en de huiswijn is zeker de moeite waard (ik had gekozen voor de Malbec).
    Vooraf een prachtig vers afgebakken broodje met tapenade, aïoli (niet zelf gemaakt) en kruidenboter (lekker) en dan de mixed grill en de zalm (op de huid gebakken).
    Het is allemaal prima verzorgd en de patat die bij de gerechten geserveerd wordt, komt in een leuk soort 'frituurmandje'. Verder is het eten prima, maar - culinair gezien - niet bijzonder. Niks mis mee dus voor een doordeweekse dag.
    De bediening is vriendelijk en voorkomend, de parkeergelegenheid ruim en gratis en de prijzen zeker minnelijk.