in Olst

sfeervol dineren in een authentiek Veerhuys aan de IJssel

1. Mijn vrouw en ik hebben hier inmiddels twee keer gegeten en dat is ons zeer goed bevallen.

De eerste keer konden we buiten op het terras zitten in de zon met een schitterend uitzicht op de IJssel en uiterwaarden. De tweede keer zaten we binnen in het erg sfeervolle Veerhuys. Het pand is heel gezellig ingericht en leuk aangeleed tot de toiletten aan toe, met leuke verwijzingen naar het verleden.

Het Veerhuys heeft een (af)wisselend menu, is zeer smaakvol bereid tegen een redelijke prijs. Dat gold de eerste keer voor het 5-gangen menu en de tweede keer evengoed voor het 4-gangen menu. De kwaliteit is constant, want ook de tweede keer was er niets aan te merken op het eten.

De bediening is vriendelijk, correct en alert. Ze komen na het serveren nog netjes vragen of alles naar wens is en vergeten niet om af en toe de drankjes op te nemen. Het tempo tussen de gangen is ook prima.

Hier gaan we nog regelmatig terugkomen!