1. Gisteren heerlijk geheten bij Restaurant Malkenschoten. Wij werden met ons gezin naar dit restaurant gelokt door het spandoek in de tuin waarop de aanbieding stond dat we die dag een hoofdgerecht konden bestellen voor € 9,75!! We waren erg benieuwd.

Toen we binnenkwamen was het nog niet druk en werden vriendelijk ontvangen door de gastvrouw. We mochten zelf onze tafel uitzoeken, naast 1 van de 3 gezellige brandende open haarden.

Mijn man bestelde spareribs, ik de schnitzel en onze kinderen een pizza. We hebben heerlijk gegeten. Onze complimenten voor de kwaliteit van het eten, en dat voor € 9,75 per persoon.

Toen we de rekening vroegen, kregen we zelfs nog een kop koffie van het huis aangeboden. Dat maak je niet vaak meer mee. Hoop dat restaurant Malkenschoten deze aanbiedingsactie nog lang zal handhaven.

Groet Marian Melchers