1. Een maandje geleden hier gegeten met aantal collega's. Het viel mij gezien de lovende woorden van mensen die ik er over gehoord heb bijzonder tegen. Voorgerechten waren wel redelijk, maar dat kun je ook niet anders verwachten van tomaten/groenten-soep en carpaccio.

Tot mijn grote verbazing lagen de geserveerde groenten van het hoofdgerecht in een bruinige waterige substantie (jus?), en waren veel te gaar. Vlees/vis was of te gaar bij de zalm en varkenshaas, of gewoon nog koud van binnen bij de biefstuk. Ook de garneringen die bestonden uit rauwkost, gebakken aardappeltjes/frietjes waren simpel en eenvoudig. De rauwkost had van mij wel iets meer op smaak gemogen.

Ik vermoed omdat we met een groep zaten (en er budget afgesproken was) dat er hierdoor te weinig aandacht besteed is aan het eten. Gezien de recensies denk ik dat ik nog een keer onverwachts binnen stap om te kijken of het dan anders is. De echte misser vond ik wel de garing van de hoofdgerechten, iets wat toch in iedere keuken beheerst mag worden vind ik.

Kortom, ik vond het zonde van het geld. Een beetje meer aandacht voor eten zou wel op z'n plek zijn. Bediening was overigens prima, maar dit deed ons niet overhalen een nagerecht te bestellen.
    Gemiste kans, want aan de locatie ligt het zeker niet. Die ziet er goed uit.
    Hopelijk de volgende keer beter!