Op dit adres zit nu: La Sorella Di Isola Bella

1. Het gaat maar goed in Assen. Vroeger was de keuze wat beperkt, maar de afgelopen jaren lijkt het snel te gaan met de betere restaurants in de Drentse hoofdstad. De laatste aanwinst is de Brasserie 21. Het terras is anders dan de omliggende terrassen. Leuke kleurige stoelen. Binnen veel hout en witte\lichte tinten.

We worden prettig vriendelijk en vlot bediend. Als voorgerecht delen we een broodbol met kruidenboter, olie en zout. Prima te doen, zeker met een biertje van de, voor een restaurant, uitgebreide bierkaart. Als hoofdgerecht komt de ribroast op tafel. Een prachtig stuk vlees van de grill. Volgens de serveerster bereid op een BBQ (green egg?) met een heerlijk gepofte aardappel. Tegenover mij wordt een chef’s burger op tafel gezet. Een hamburger die er erg geweldig uitziet en ook erg goed smaakt.

Omdat we op tijd staan laten we het toetje voor wat het is, maar dat gaan we ooit inhalen. Een leuk en jong restaurant met een speelse inrichting en bijpassende kaart. Voor een vervolgbezoek trekken wij onze agenda’s.