1. Gisteravond bij Olympia wezen eten met mijn vriend. Helaas was dit voor ons ook 1x en nooit meer. We kwamen binnen en we werden geholpen door een dame uit de bediening, wij vonden haar erg ordinair gekleed voor een restaurant (uiteraard verschillen de meningen hier over).

We kwamen voor de tapas aanbieding die buiten op het bord stond. Nadat we ons drankje besteld hadden (een lauw biertje en een klein glas cola, geserveerd in een domelsch glas), kregen we ons voorgerecht.

Er stond helaas nergens vermeld wat het voorgerecht was.
    * Er was geen kaartje aanwezig met de gerechten.
    * De bediening kwam ook aan de tafel niet uitleggen wat we op ons bord hadden.
    Het was onbeperkt bestellen, maar ja als je niet weet wat het is, is het bestellen ook een beetje lastig ;-)

Ruim 45 minuten later werd het hoofdgerecht (tapas) opgediend.
    * Een stukje kip gyros en aangebrande spareribs.
    We hebben aangegeven dat we de aangebrande spareribs niet accepteerden. Als reactie kregen we "Ja mevrouw, dat is de saus, als u die niet wilt moet u die er maar afschrapen." (Pardon?)

Ondertussen maar even een bezoekje aan het toilet gebracht, aangezien het eten helemaal verkeerd viel. We hebben meteen de rekening gevraagd en zijn naar huis gegaan.

Helaas kunnen we niemand dit restaurant aanraden!