1. Voor mij persoonlijk al jarenlang het beste chinees specialiteiten restaurant in Arnhem en omstreken. Er is een periode geweest dat ik er bijna wekelijks at. Tegenwoordig iets minder vaak, maar als er iets te vieren is of bij andere redenen dan eten we graag bij dit restaurant. In al die jaren slechts 2 slechte ervaringen en dat was met een afhaalmaaltijd. Indonesische rijsttafels is niet hun sterkste punt. En eenmaal met kerstmis er wezen eten. Door de enorme drukte met dergelijke dagen, is men genoodzaakt om bepaalde gerechten van te voren te bereiden en dit komt de kwaliteit niet altijd ten goede. Vooral een salade met thaise dressing is hier niet echt voor geschikt. Qua smaak kan je kiezen uit gerechten van verschillende chinese keukens. Helaas zijn chinese restaurants per definitie niet meer synoniem aan goedkoop. Wil je veel voor weinig dan kom je alleen bij een wokrestaurant tegenwoordig nog aan je trekken. Indien je goed wil eten, dan is dit restaurant zeker de moeite waard.Prima sfeer en een zeer vriendelijke bediening. Bijzondere wensen behoren ook tot de mogelijkheid. Men zal er alles aan doen om de gasten het naar de zin te maken.