in Vlissingen

Voor een compleet avondje uit!

1. Dit restaurant beweert de lekkerste spareribs van Zeeland te hebben. Als liefhebber van dit simpele doch uiterst smakelijke gerecht heb ik dit uiteraard maar eens geprobeerd.

Mensen, als dit de beste spareribs van Zeeland zijn, dan weet ik niet met welke restaurants ze zichzelf vergelijken, maar ik heb ze nog niet zo smakeloos geproefd. Marineren ze die dingen wel? Daar komt bij dat het tappen van een biertje ook een hele kunst lijkt te zijn, als ik mijn vingers verticaal hield kwam ik wel aan die twee vingers schuimkraag, maar zo is dat vuistregeltje niet bedoeld. Tel daarbij ook nog op dat ze te beroerd zijn om de rekening naar je tafel te brengen, waardoor je dus zelf naar de bar moet lopen.

Het mag hier dan misschien gewoon een eetcafé voor bij de film zijn. Maar ook dan kan je voldoen aan enkele simpele zaken, zoals een biertje kunnen tappen en iets aan service bieden. En al helemaal als je prijzen zoals een restaurant hanteert.

5,7