1. Zondag 27 juli gegeten bij marmaris kijkduin. Rommelige bediening, 4 verschillende medewerkers aan de tafel gehad. Personeel wat pushend ten aanzien van voorgerecht en drankjes. Zeer lang, meer dan 45 minuten, op het bestelde eten moeten wachten! Mensen die later binnen kwamen, minstens 2 tafels, kregen hun bestelling eerder. Toen het eten eindelijk kwam werden er 2 biefstukken en 1 vis gerecht geserveerd in plaats van 2 vis gerechten en 1 biefstuk. Toen we dit aangaven werd er wel aangeboden nog een visgerecht te laten komen maar dit niet geaccepteerd omdat we vreesden dat dit weer zolang zou duren.
    Eten was redelijk tot goed, biefstuk mals en goed van formaat alleen wat weinig patat en salade. Vanwege de lange wachttijd en de verkeerde verwerking van de bestelling geen nagerecht of koffie genomen. Nota was gewoon 2 biefstukken en 1 visgerecht dus niet gecorrigeerd. Prijzen voor de drankjes aan de forse kant.