1. diny de zwart

Vandaag 24 juli wilden wij gaan eten bij Humphrey's. Wij waren misschien wat vroeg en het personeel was buiten aan het eten. Er werd niks tegen ons gezegd... ook niet dat we te vroeg waren. Het was 16:25u, we hebben zeker een kwartier daar gezeten. We werden compleet genegeerd. We zijn opgestapt en lekker elders gaan eten, wat een prima idee was.

1. hopeloze winkel

2. jammer dat jullie mijn recensie hebben veranderd!!!!OOK dat is niet netjes!!!

3. Beste d1ny,

We hebben je recensie inderdaad deels aan moeten passen omdat deze anders niet aan de recensieregels zou voldoen. In de regels staat namelijk onder andere dat het niet toegestaan is om de naam van een ander restaurant noemen. Vergelijkingen met restaurantketens zoals McDonald’s zijn algemener en worden daarom in beginsel wel toegestaan ( zie; http://www.eet.nu/richtlijnen-voor-berichten ).

Deze kleine aanpassing leek ons beter dan de recensie in zijn geheel te verwijderen, wat de andere optie was, omdat we natuurlijk wel graag iedereen de kans willen geven om zijn/haar mening achter te laten.

Met vriendelijke groet,
    Het redactieteam