1. Spijkerman

Fijn plekje in de serre tijdens DMD. Jammer dat de bestelde tosti voor mijn zoontje niet 'op kwam dagen'. Tweemaal gevraagd waar de bestelling bleef, echter men bleef zich verschuilen achter het tosti-apparaat dat niet werkte en dat er daardoor vertraging was. Nadat iedereen z'n lunch op had, voor de derde keer naar binnen gelopen, waar een medewerker lekker een tosti zat te eten... De onvriendelijke dame achter de bar toonde weinig begrip, zelfs nadat ik had voorgesteld om een alternatief aan te bieden. De bestelling geannuleerd en ons klaargemaakt om te gaan. En warempel, daar kwam toch nog de langverwachte tosti... Fijn dat we deze niet hoefden te betalen. Echter, ook deze afhandeling verliep wederom erg onvriendelijk door de eerder genoemde bardame. Jammer... Een klant hoort naar mijn mening altijd koning te zijn!!