1. De brunch die we hebben gehad tijdens eerste Pinksterdag, was bijzonder goed en uitgebreid!!! Werkelijk overal was aan gedacht. Dit is geen gewone brunch meer, maar gewoon alle maaltijden bij elkaar. Je kon zelfs wokken en het buffet was zeer uitgebreid. De verse jus d'orange stond al klaar op onze tafel in een mooie karaf.

Mooi gedekte tafels en werkelijk het personeel is uitermate gastvrij. Leuk ook, hoe vlak voor het ook wederom zeer uitgebreide desserbuffet, de serveersters met schalen met vuurpijlen er op door het publiek gaan lopen!! Natuurlijk werden vóór die tijd even de screens dichtgedaan.

Echt, Van Der Valk Assen, wij komen zeker weer terug!! Super en wat een geweldig goede prijs/kwaliteit verhouding! Top!!

1. Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt gehad en deze ervaring met ons deelt. We hopen je snel weer terug te zien op eet.nu met een leuke nieuwe eet-ervaring en een mooie recensie.

Greetz Dirk - eet.nu