1. Waardeloos!! Gezellige ontvangst, eerst wat hapjes besteld daarna hoofdgerechten. We waren met 4 personen en hadden voor 1 persoon de sashimi mix besteld, blijkbaar was er de sushi mix verstaan voor 2 personen en die kregen we dan ook! Na een aantal happen te hebben genomen vroegen we aan de serveerster of de bestelling wel klopte. Ze gaf toe dat het fout was en zou het terug draaien. Blijkbaar had ze overleg gepleegd met de leiding en die vond dat er teveel happen waren gegeten en dat we voor de 2-persoons sushi moesten betalen terwijl ze toegaven dat het verkeerd uitgeserveerd was.
    De "leiding" ging alleen maar in discussie en weigerde er ook maar iets aan te doen! We moesten het volledige bedrag betalen zonder maar een vorm van excuses te geven!
    Ik heb nog nooit zo iets arrogants en waardeloos meegemaakt, ga er nooit meer eten!

1,8