in Beilen

U bent van harte welkom!

1. Ruim half uur op tonijnsalade (voorgerecht) moeten wachten; dat bleek wat gemengde sla met daarop een half blikje tonijn te zijn. Zeker de wachttijd niet waard en absoluut geen "mooi" Italiaans voorgerecht; een vers blaadje basilicum had al wonderen gedaan. Bij het hoofdgerecht exact dezelfde sla; niets Italiaans aan met uitzondering van 3 olijven. De bediening vroeg zelfs toen onze glazen nog tot de rand vol waren, of wij nog iets wilden drinken. Dat getuigt niet van attent zijn naar een klantbehoefte, maar een standaard vraag stellen. Kortom: ik heb er meerdere keren echt heerlijk gegeten, maar woensdag 14 oktober viel het helaas ontzettend tegen. De prijs/kwaliteit was daarnaast helaas ver te zoeken; te duur voor weinig bijzonders en de Italiaanse smaak, waar ik juist zo van houd, heb ik niet aangetroffen. Jammer.