1. Tanja 656 punten

Onbeperkt sushi gegeten via Groupon. Restaurant is makkelijk te vinden met grote parkeerplaats voor de deur. Ontvangst was een beetje vreemd, aangezien je binnenkomt bij de afhaal, we stonden daar een beetje verloren. We hadden gemeld dat we voor de Sushi kwamen en werden naar een gezellig tafeltje geleid. Goede stoelen! Dat begon goed.

Toen de drankjes werden opgenomen nog even gevraagd of ik mijn Groupon gelijk al moest afgegeven: de dame in kwestie sprak geen woord Nederlands en begreep er helemaal niets van. Lekker handig.

We hadden de eerste ronde besteld en het duurde vrij lang voordat de sushi op tafel kwam. Ik had zelf niet het idee dat er verse ingrediënten werden gebruikt, de tonijn leek zo uit blik te komen. Alles smaakte ook hetzelfde. De warme gerechten lieten nog langer op zich wachten en daar hebben we dan ook 2x naar moeten vragen. Gerechtjes waren ook niet bijzonder.

Na bijna 2 uur moesten we eigenlijk nog 2 rondes en een toetje. Dat werd dus niks meer. Het restaurant was ondertussen al leeg gelopen en als er om je heen wordt schoongemaakt en tafels worden gedekt zit je ook niet echt lekker meer.

We hebben wel veel gedronken aangezien we zo lang moesten wachten elke keer. Dat werd echt vervelend en het was een woensdagavond! Toen we wegliepen was er verbazing bij de bediening, waarom we nu al weg gingen en of we geen toetje meer wilden. Nee, bedankt, wij zijn er wel klaar mee.

De drankjes afgerekend en niet kunnen controleren of dat klopte, want ik kreeg geen bonnetje. Erg vervelend. Geen aanrader.

Ze bieden Wok, Sushi en Chinees a la carte, misschien moeten ze een keuze maken en dat goed doen. Want dit leek nergens op. En je kan je natuurlijk niet blijven verschuilen achter "alles wordt vers gemaakt dus het duurt wat langer". Als je zelfs op een woensdagavond niet op tijd kunt draaien gaat er echt iets niet goed!