1. Verse friet aangebakken en de normale friet was slap. Pindapasta bij mijn berenhap en bedorven warm vlees. Het personeel smijt het eten letterlijk op tafel en de hele zaak krijgt het op een bord alleen wij in een bakje! Een vreetschuur als het druk is.

1,4

Vorige recensies van jeroen

• Hans verwater

Gisteren samen met mijn vrouw en vrienden wezen eten bij deze luxe cafetaria. We waren een dagje in Ede en wilde na afloop nog even snel een patatje eten. Dat even snel werd ruim een half uur, in positieve zin. Ondanks de drukte kregen we binnen 10 minuten een groot bord patat met onze snack, luxe opgemaakt met een beetje sla is toch voor de prijs/kwaliteit heel goed. Enige minpuntje is dat de zaak best saai is, en je heel veel hoort van de open keuken.

• Voor de tweede keer eten komen afhalen. Ze zijn langzamerhand alle schoonheidsfoutjes aan het wegwerken. De sfeer is alleen niet zo bijzonder. De eigenaar probeert alle klanten uit te leggen dat er extra personeel staat om de bestellingen sneller te kunnen afhandelen, maar doet enorm onaardig tegen zijn personeel en gaat in discussie. Petje af voor het personeel, waaraan je kan aflezen dat ze echt hun best doen. Ik zal er nog geen dag kunnen werken.