1. Ik kom hier al vele jaren, met grote onregelmatigheid, en dan is een oordeel, laat ik dat eindelijk eens geven, aardig objectief. Ik heb dit restaurant nog nergens op kunnen "betrappen" en ik weet donders goed waar ik op moet letten.
    Ook ik ben al in heel wat restaurants geweest. De bediening is perfect, het eten is perfect, de accommodatie is perfect. Altijd een schone wc, hele vriendelijke eigenaar met vrouw en, als het druk is, personeel. En het lijkt wel of ze je kunnen afluisteren: altijd op exact het juiste, gewenste moment staan ze voor je neus. De eigenaar is nooit te beroerd voor een leuk gesprek, je wordt vaak in en uit je jas geholpen. Als het nodig is nemen ze extra moeite voor je. Nee, overal op gelet hebbend, voor en tegens, prijzen, enz. tegen elkaar afgewogen hebbend, wat mij betreft zo ongeveer het beste restaurant van Arnhem! Basta!