1. Prima ijs, valt niets op af te dingen. Ik ben er ruim 17 jaar niet meer geweest. De reden is dat ik indertijd vroeg om een bakje met 1 bolletje ijs, voor mijn kinderen. Die waren toen nog heel erg jong. Dat kon niet, dan moest ik meer bolletjes ijs afnemen. Vond ik bizar, zelf op dat moment ook geen ijs genomen. Uiteraard de kinderen wel een ijsje gegeven.

Echter na zoveel jaar weer eens een ijsje gaan halen. Ik nam 3 bolletjes, in een bakje. Mijn vrouw wilde 2 bolletjes, ook in een bakje. Maar dat kon dus niet, voor een bakje dient de klant minimaal 3 bolletjes ijs af te nemen. Vond ik sneu, heel sneu. Dit kan toch niet in 2014!

Dit is voor mij echt de laatste keer geweest dat ik hier een voet over de drempel heb gezet. Nog maar te zwijgen over de "grappige" begroeting bij binnenkomst. Jammer, want met het ijs is nog steeds niets mis.